Naurahdin kun Facebookissa Amnestyä ja ihmisoikeuksia ja sateenkaarikansaa kiivaasti puolustava kaverini lähtee lomalle Dubaihin
Kommentit (49)
Minäkin puolustan noita ja silti lähden Dubaihin myös.
Olen matkaillut Jenkeissä missä pieni osa ihmisitä omistaa valtaosan vähän kaikesta ja monessa osavaltiossa on kuolemantuomio, olen matkaillut Saksassa missä natsiaate syntyi, olen matkaillut Singaporessa jossa on käytössä ruumiilisia rangaistuksia jne jne.
Katsos, aika tylsäksi kävisi jos vierailisi vaan maissa joissa ei koskaan tapahtuisi/ole tapahtunut mitään ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen matkaillut Jenkeissä missä pieni osa ihmisitä omistaa valtaosan vähän kaikesta ja monessa osavaltiossa on kuolemantuomio, olen matkaillut Saksassa missä natsiaate syntyi, olen matkaillut Singaporessa jossa on käytössä ruumiilisia rangaistuksia jne jne.Katsos, aika tylsäksi kävisi jos vierailisi vaan maissa joissa ei koskaan tapahtuisi/ole tapahtunut mitään ikävää.
On se kivaa kun ne ihmisoikeusloukkaukset ei ulotu sinne omaan napaan. Arvaa voiko ne homot itse mennä sinne Dubaihin? Ja sateenkaarikansa, hrrr tuo nimitys. Kuulostaa lapsen lässytykseltä, miksi asioista ei voi puhua niiden omilla nimillä?
Minua huvittaa aina suunnattomasti se, kun kaiken maailman polkupyörähipit ja muut autoilua henkeen ja vereen vastustavat vihreät lentelevät monta kertaa vuodessa ulkomaille Berliiniin, Prahaan, Barcelonaan tai muihin trendikkäisiin hipsterimestoihin maailmaa parantamaan ja kukaan heistä ei mieti puolta sekuntiakaan sitä, miten paljon tuo lysti aiheuttaa päästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen matkaillut Jenkeissä missä pieni osa ihmisitä omistaa valtaosan vähän kaikesta ja monessa osavaltiossa on kuolemantuomio, olen matkaillut Saksassa missä natsiaate syntyi, olen matkaillut Singaporessa jossa on käytössä ruumiilisia rangaistuksia jne jne.Katsos, aika tylsäksi kävisi jos vierailisi vaan maissa joissa ei koskaan tapahtuisi/ole tapahtunut mitään ikävää.
On se kivaa kun ne ihmisoikeusloukkaukset ei ulotu sinne omaan napaan. Arvaa voiko ne homot itse mennä sinne Dubaihin? Ja sateenkaarikansa, hrrr tuo nimitys. Kuulostaa lapsen lässytykseltä, miksi asioista ei voi puhua niiden omilla nimillä?
Ei kiinnosta!
Olen myös käynyt muissakin muslimimaissa. Varmaan sekin on väärin?
Ehkä se on tyhmä tai tietämätön tai sitten tuo kaikki tiedostavuus on vain pelkkää ulkokultaisuutta.
Matkailu avartaa.
Ylen toimittajakin oli käynyt juuri Venäjällä ja sen sijaan että homot olisivat roikkuneet lyhtypylväissä kuten meille on tähän asti kerrottu, hän löysi Pietarista trendikkäitä homoklubeja.
Toki hän raflaavasti mainitsi "Tsetsenian homokidutuskammiot". LOL, aika epätoivoiseksi menee...
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa aina suunnattomasti se, kun kaiken maailman polkupyörähipit ja muut autoilua henkeen ja vereen vastustavat vihreät lentelevät monta kertaa vuodessa ulkomaille Berliiniin, Prahaan, Barcelonaan tai muihin trendikkäisiin hipsterimestoihin maailmaa parantamaan ja kukaan heistä ei mieti puolta sekuntiakaan sitä, miten paljon tuo lysti aiheuttaa päästöjä.
Sama! Ja mä olen tosi ympäristöihminen, siksi en lennäkään kuin todella harvoin, vaikka rahaa olisi.
Vähän sama ilmiö kun joku ilmoittaa olevansa eläinrakas ja sitten ottaa lemmikikseen jonkun lyttynaamakoiran, karvattoman kissan tms. eläinrääkkäysrodun.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko vakavissasi vertailet nyky-Saksaa ja Dubaita? :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama ilmiö kun joku ilmoittaa olevansa eläinrakas ja sitten ottaa lemmikikseen jonkun lyttynaamakoiran, karvattoman kissan tms. eläinrääkkäysrodun.
Jep, tai syö lihaa vaikka sitä ollaan niiiin eläinrakkaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tai syö lihaa vaikka sitä ollaan niiiin eläinrakkaita
Jep, tai on syömättä lihaa, mutta juo maitoa, syö juustoa ym. eläinperäistä.
Ehkä se aikoo järkätä paikallisen sateenkaariväen kanssa Dubai Priden.
Munkin tuttavapiirissä Dubai on ollut viime aikoina tosi suosittu matkakohde ihan fiksuina ja tiedostavina pitämieni ihmisten keskuudessa. Itse en lähtisi mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko vakavissasi vertailet nyky-Saksaa ja Dubaita? :D
En tietenkään.
Pointtini oli se että moni turistikohde sijaitsee maassa jossa länsimaisten oikeuskäsitysten mukaan on parannettavaa.
Ja perään se että sehän ei mitenkään matkusteluuni vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Munkin tuttavapiirissä Dubai on ollut viime aikoina tosi suosittu matkakohde ihan fiksuina ja tiedostavina pitämieni ihmisten keskuudessa. Itse en lähtisi mistään hinnasta.
Entä nunnan tuttavapiirissä?
No parempi että Dubaihin Thaimaan sijaan! Siellä vasta surkeasti ihmisiä kohdellaankin.
Koita silti päästä eroon tuosta Dubai-pakkomielteestäsi, ei se tervettä ole. Tosi sääli ettei teitä homoja hyväksytä siellä, mutta onneksi sinulle on varmaan paljon muitakin matkakohteita tarjolla. Jätä kuitenkin se Thaimaa ja muut köyhät Aasian maat väliin, jos oikeasti välität niistä ihmisoikeuksista.
Täytyy toivoa, että jotkut heistä pääsevät nauttimaan Dubain lainsäädännöstä, kun tekevät vahingossa jotain paikallisesti kiellettyä, mutta länsimaiselle ihan normaalia. Vaikka avoparin julkinen hellyydenosoitus, vaikka suudelma.
En muista oliko Dubai tai joku muu paikka, mutta lomalla ollut länsimainen nainen raiskattiin, ja ilmoitti tästä poliisille. Nainen pidätettiin, koska oli harjoittanut esiaviollista seksiä. Raiskaajan perhe halusi sovitella asian niin, että nainen menee raiskaajansa kanssa naimisiin, ja vapautuu vankilasta.
Oih, ihanaa!
Siis jos yhtään ottaa asioista selvää, niin tietää miten sairas paikka se Dubai on.
https://www.google.fi/amp/www.independent.co.uk/news/world/asia/rape-vi…
Tuosta voi vähän saada esimakua ko maasta.
Onko sanonut mitään selitykseksi?