Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei lämmennyt mulle äsken

Vierailija
27.11.2017 |

Menin alasti sänkyyn makaamaan ja mies tuli perässä, rupesi valittamaan että on väsynyt ja stressaantunut ja jotain muuta paskaa. Ihanko totta? Sanoin että antaa olla, huh. Mikä saa miehen käyttäytymään näin? Ollaan oltu 8v yhdessä, seksiä meillä on aina ollut suht säännöllisesti mutta tää oli jotenkin naurettavuuden huippu. Ja ei, en ole ylipainoinen kun joku sitä kuitenkin kysyy. :) Että semmosta. Ainiin, sanoi mies vielä että katsotaan illalla siten. Katsokoot keskenään. :D:D:D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riittäiskö AP sulle kiihotukseksi pelkästään se, että mies makaa alasti sängyllä? 

Usko tai älä niin kyllä sen naisenkin pitää nähdä vähän edes vaivaa - etenkin pidemmässä suhteessa. 

Vierailija
22/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ei hella lämmennyt sitten millään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisithan voinut sanoa ettei se haittaa ja olisit antanut vaikka selkähieronnan, ehkä mieskin olisi sitten syttynyt.

Mutta jos asia toistuu usein ja mies sitten jossain vaiheessa valittaa kun joutuu olemaan puutteessa niin sitten on vakavamman keskustelun paikka. Oma ex oli sellainen, että pihtasi itse ja kuitenkin valitti puuttesta, sillä puutteella sitten perusteli pettämistä (ei ollu jätkällä munaa erota reilusti kun kiinnostus loppui).

Vierailija
24/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa. Mun ei tarvi koskaan edes riisuutua kun mies on jo meiningeissä. Ei tarvi kuin sanoa, että seksiä kiitos :D 

Vierailija
25/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki city mies 45 kirjoitti:

40 vuotias nainen ei enää kiinnosta miehiä seksuaalisesti, se on loppu, tuossa iässä naiset muuttuu vanhoiksi ämmiksi

Sanoo palstalassukka:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä