Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin heränneeni seksuaalisesti, kun täytin 39 vuotta

Vierailija
27.11.2017 |

Aloin himoita seksiä, kiihotuin fyysisesti nähdessäni ihastukseni tai seksikkään vartalon. Nuorempana en kokenut näin, vaan kiinnosti ainoastaan romanttinen rakkaus ja käsi kädessä käveleminen ym. Teininä ja parikymppisenä olin aivan "lapsi"; en tuntenut juurikaan mitään seksuaalisia tunteita ketään kohtaan. Luin sarjiksia ja keräilin leluja; opinnoissani kyllä loistin. Onko muilla ollut näin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainoa sivujuonne asiassa on se, että samaan aikaan, kun seksuaaliset haluni heräsivät, alan olla ikäni puolesta erittäin passé miesten näkökulmasta. Joten yksinäisyyttä täällä tuedossa.

Vierailija
2/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta myöhemmin hän heräsi, mutta oliko se liian myöhään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vieläkään herännyt vaikka olen 39...

Vierailija
4/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään seksuaalisesti muna pystyssä joka aamu.

Vierailija
5/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Vielä sitä ehtii tuhmuuksia harrastaa.

Vierailija
6/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippu on se, että haluaisin vieläpä mieluummin naisen kuin miehen rakastetukseni. Mutta se saa jäädä unelman tasolle, sillä käytännön toteutus on liian vaikeaa.

Vierailija
7/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ainoa sivujuonne asiassa on se, että samaan aikaan, kun seksuaaliset haluni heräsivät, alan olla ikäni puolesta erittäin passé miesten näkökulmasta. Joten yksinäisyyttä täällä tuedossa.

Ehkä tämä onkin perimmäinen syy? Huomaat että miesten kiinnostus vähenee, kiinnostus joka on teini-iästä saakka ollut aina elämässäsi. Vaikka et ennen ole arvostanut sitä, sehän on ollut yhtä itsestäänselvää kuin ilma ympärilläsi, sen kiinnostuksen menetys aiheuttaa kuitenkin reaktion.

Vierailija
8/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että tätä "heräämistäni" voimisti monivuotinen selibaatti avioliitossa miehen kanssa. Aloin unelmoida jatkuvasti seksistä ja mitä enemmän sitä ajattelin, sitä vähemmän likaiselta se oikeastaan enää tuntui. Livenä ja miehen kanssa se tuntui jotenkin nololta ja likaiselta, mutta unelmissa naisen kanssa ja muistiinpanoihini kirjoittamissani runoissani se olikin yhtäkkiä aivan puhdasta rakkauden ilmentymää, jossa ei ollutkaan mitään pahaa, noloa tai kiellettyä.

Vierailija
9/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kyllä heräsin siinä 13-14 vanhana.

Mutta miehet on tunnetusti kypsempiä.

Vielä nykyäänkin aamuseisokit vaivaa mutta vaimo ei taho.

Vierailija
10/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä onkin perimmäinen syy? Huomaat että miesten kiinnostus vähenee, kiinnostus joka on teini-iästä saakka ollut aina elämässäsi. Vaikka et ennen ole arvostanut sitä, sehän on ollut yhtä itsestäänselvää kuin ilma ympärilläsi, sen kiinnostuksen menetys aiheuttaa kuitenkin reaktion.

Voihan se olla niinkin. Omasta mielestäni olen suunnilleen saman näköinen ja paino ja muutkin mitat ovat pysyneet samoina, mutta miesten mielestä olen auttamattoman rupsahtanut ja seksiin kelpaamaton vanha ja ruma kalkkuna. Tiedän olleeni persona non grata miesten keskuudessa noin kolmekymppisestä lähtien, jolloin ensimmäinen miesystäväni alkoi huomautella ikävään tapaan iästäni.

Toisaalta ne omat unelmani ovat jotenkin niin kauniita ja idealisoituja verrattuna niihin tosielämän kokemuksiini muutaman miehen kanssa. Seksi miehen kanssa oikeasti on ollut pääsääntöisesti epämiellyttävää, nolottavaa ja kuvottavaa pakkopullaa. Unelmissani se on kaunista ja intohimoista. Ja unelmissani olen naisen kanssa.

Vierailija
11/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten kyllä se kiinnostus heräsi samoihin aikoihin kun alkoi karvat kasvaa. Näin nelikymppisenä sitten kiinnostaa huomattavasti vähemmän, varsinkaan saman ikäluokan "neidot". Tasan ei mene.

Vierailija
12/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaten kyllä se kiinnostus heräsi samoihin aikoihin kun alkoi karvat kasvaa. Näin nelikymppisenä sitten kiinnostaa huomattavasti vähemmän, varsinkaan saman ikäluokan "neidot". Tasan ei mene.

Ja mua kiinnostaisi itseäni noin 10-20 vuotta vanhemmat, älykkäät, söpöt ja hyvännäköiset naiset. Mua ei kiinnosta jotkut nuoret naiset tai miehet pätkääkään. T. Ap

Vierailija
13/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä samanikäisissä häiritsee?

Vierailija
14/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin että seksuaalisuuteni menisi nukkumaan. Täysin tarpeeton yksin elävälle tavalliselle miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä