Mies ei ikinä nuole.
Siis pari vuotta oltu yhdessä. Seksi muuten hyvää mutta ei nuole pillua. Suihinotot kyllä kelpaa.
Ärsyttää.
Kommentit (32)
Ei miehen ole pakko, mutta voisiko hän tyydyttää sinua jotenkin muuten?
Siis seksielämä on muilta osin tyydyttävää tai oikeastaan loistavaa. Harrastetaan paljon seksiä, on leluja ja välillä varsin kiihkeitä hetkiä, toisaalta taas todella rietasta.
Mutta ei nuole ei.
Onko ajeltu? Kivampi nuolla paljasta kuin rämettä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies 25 et nuole?
Koko ajatus tuntuu jotenkin epämiellyttävältä. Alistuneelta. Sormetus ym sellainen on ok, mutta kieltä en sinne laita. Olen melko vahvasti dom henkinen. En myöskään nauti ratsastamisesta kovinkaan paljoa.
M25
Ehkä se on niin että mies tykkää ottaa mitä haluaa eikä antaa. Mukava kun nainen alistuu ja ottaa suihin mutta jos itse pitäisi niin hankalaa on. Eikä oo mitään rämeikköä täällä, paljaalla mennään.
Harmi. En pysty kuvitteelemaan seksielämä ilman suuseksiä. Olen ollut siinä onnellisessa tilanteessa että olen saanut jokaiselta poikaystävältä suuseksiä, enempi tai vähempi taitavaa, mutta kuitenkin.
On nimittäin olemassa miehiä jotka rakastaa sitä, ja todella tietää mitä kielellä jalkovälissä pitää ja voi tehdä =)
Olisipa ihanaa saada sellaista taitavaa kieltä😋
Mä antaisin avovaimolle muuten suuseksiä, mutta en pidä 'sen' hajusta. En tiedä, onko mulla tavallista herkempi nenä vai eikö vaimoke osaa pitää tarpeeksi huolta hygieniastaan. En ole viitsinyt asiasta huomauttaa, kun en tahdo loukata.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei mee muumikarkit. Minä tykkään nuolla, mutta vaimo ei jaksa innostua edes siitä nykyään. Edellisestä suihinotosta on jo monta vuotta.
Minäkin tykkäisin tehdä vaimolleni "suullisia palveluksia". Haaveenani olisi tehdä se sängyn viereen polvistuneena ja kädet selän taakse sidottuna, niin että varmasti keskittyisin yksinomaan _naisen_ nautintoon enkä tulisi samalla räpeltäneeksi itseäni. Mutta kun ei, niin ei. :(
Raksatn nuolla limaista pillua ja pyllyä. Onko mikään ihanampaa kuin nuolla ja imeä kiimalimoja. *lurps* Teen sen melkeimpä joka kerta, niin vaimo saa varmuudella ennen minua.
Sehän on vaan järjestelykysymys :) Taitoa löytyy kyllä...
Niinpä. Eipä voi toisen kanssa olemiseenkaan pakottaa.