Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustuksia kehiin! Oletko koskaan uskonut salaliittoon tai muuhun höpöhöpöön? Enkelihoidot, reiki, autismirokotteet...

Vierailija
27.11.2017 |

Tunnustan, uskoin teininä 9/11-salaliittoon ja veriryhmädieettiin. Nyt kyllä onneksi hävettää ne.

Oletko koskaan haksahtanut huuhaahan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki salaliitot eivät ole höpöhöpöä. 

Vierailija
2/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiki, se on kuulemma toiminut monilla ”kaverin kaverilla”, mutta sittemmin olen todennut että taitaa olla humpuukia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta valtaosa on. Listverse ainakin on listannut oikeita salaliittoja.

Vierailija
4/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskonut moisiin enkä tajua ihmisiä jotka uskovat.

Vierailija
5/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin useimmiten ovat, kun ne ovat sellaisia, jotka "kaikkien pitäisi tajuta kun vaan avaa silmänsä!! Follow the money!!"

Vierailija
6/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan uskonut kaikkiin jossain vaiheessa. Salaliittoteorioihin siis 🤔 näihin ruokavalioihin en. Jopa mä tajuan että kuurit perustuu siihen että ne toimii vain niin kauan kuin on sillä kuurilla.

Vierailija
7/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös toi veriryhmädieetti!

Vierailija
8/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan uskonut kaikkiin jossain vaiheessa. Salaliittoteorioihin siis 🤔 näihin ruokavalioihin en. Jopa mä tajuan että kuurit perustuu siihen että ne toimii vain niin kauan kuin on sillä kuurilla.

Miksi?

Vierailija
9/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä reiki edes on

Vierailija
10/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskonut, enkä usko. Ainoa salaliitto, mihin uskon, on Kennedyä koskeva. Lee Harvey Oswald ei ollut JFK:n murhaaja. Oswald oli kyllä mukana kuvioissa, mutta ampumansa "taikaluoti" ei todellakaan Kennedyä tappanut, fysiikan lait pätivät kyllä siihenkin. Mikään, mikä nyt tuli esiin Kennedy-casestä, ei saa minua muuttamaan mieltäni.

Vierailija
11/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin joskus jonkin aikaa homeopatiaan. Nyttemmin luen sen sananmukaisesti uskomushoitojen joukkoon. Tosin, mielen voimat ovat ihmeelliset ja se voi huijata itsensä esimerkiksi terveeksi. Kunpa vain voitaisi nämä kaikki jotenkin valjastaa käyttöön! Placebokin toimii, vaikka sen tietäisi placeboksi, siis joskus. Tietynsorttisiin ”hyvä veli” - kerhoon uskon! Rikkaat ja vallassa olevat kusettaa ja ne tietää, että kusettaa. Ja onhan näillä nimiäkin, tyyliin Tea party. Mut en tiedä, kuuluuko lobbausverkostot ”salaliitoihin”...

Vierailija
12/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtc-tornit räjäytti joku/jotkut. Ei se ole mikään salaliittoteoria vaan perustuu fysiikan lakeihin.

Vierailija
13/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on uskomaton väline, liian tutkimaton terveydessä.

Vierailija
14/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä reiki edes on

Energia-parannusta.

Vierailija
15/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtc-tornit räjäytti joku/jotkut. Ei se ole mikään salaliittoteoria vaan perustuu fysiikan lakeihin.

Todisteita? Eikö löydy sellaisia joita ei olisi kumottu sataan kertaan?

Vierailija
16/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole uskonut, enkä usko. Ainoa salaliitto, mihin uskon, on Kennedyä koskeva. Lee Harvey Oswald ei ollut JFK:n murhaaja. Oswald oli kyllä mukana kuvioissa, mutta ampumansa "taikaluoti" ei todellakaan Kennedyä tappanut, fysiikan lait pätivät kyllä siihenkin. Mikään, mikä nyt tuli esiin Kennedy-casestä, ei saa minua muuttamaan mieltäni.

Oswaldhan nähtiin vain hetkeä aikaisemmin (tai myöhemmin) juoma-automaatilla monta kerrosta alempana kuin ampumiskerros.

Vierailija
17/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todisteita? Eikö löydy sellaisia joita ei olisi kumottu sataan kertaan?

Enpä uskonutkaan että löytyisi, pelkkä alapeukku 😏

Vierailija
18/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se wt juttu ihan uskomaton. Kaapparit ohjaavat lentokoneen torneihin. Kukaan ei tiedä mitään koko suunnitelmasta. Lentokentillä abdullahit ovat päässeet turvatarkastusten ohi yms.

Missä USA:n hävittäjät yms.

Kyllä siinä mättää joku. Pahasti.

Vierailija
19/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkoi teoriat jyllätä... JFK "taikaluoti" on myös jo selitetty ajat sitten, mitään taikaahan siinä ei valitettavasti ollut. 

Vierailija
20/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminati, vapaamuurarit, eliittien veljeily jne. uskon edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän