Tunnustuksia kehiin! Oletko koskaan uskonut salaliittoon tai muuhun höpöhöpöön? Enkelihoidot, reiki, autismirokotteet...
Tunnustan, uskoin teininä 9/11-salaliittoon ja veriryhmädieettiin. Nyt kyllä onneksi hävettää ne.
Oletko koskaan haksahtanut huuhaahan?
Kommentit (32)
Reiki, se on kuulemma toiminut monilla ”kaverin kaverilla”, mutta sittemmin olen todennut että taitaa olla humpuukia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki salaliitot eivät ole höpöhöpöä.
Ei, mutta valtaosa on. Listverse ainakin on listannut oikeita salaliittoja.
En ole uskonut moisiin enkä tajua ihmisiä jotka uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Silloin useimmiten ovat, kun ne ovat sellaisia, jotka "kaikkien pitäisi tajuta kun vaan avaa silmänsä!! Follow the money!!"
Mä oon varmaan uskonut kaikkiin jossain vaiheessa. Salaliittoteorioihin siis 🤔 näihin ruokavalioihin en. Jopa mä tajuan että kuurit perustuu siihen että ne toimii vain niin kauan kuin on sillä kuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan uskonut kaikkiin jossain vaiheessa. Salaliittoteorioihin siis 🤔 näihin ruokavalioihin en. Jopa mä tajuan että kuurit perustuu siihen että ne toimii vain niin kauan kuin on sillä kuurilla.
Miksi?
En ole uskonut, enkä usko. Ainoa salaliitto, mihin uskon, on Kennedyä koskeva. Lee Harvey Oswald ei ollut JFK:n murhaaja. Oswald oli kyllä mukana kuvioissa, mutta ampumansa "taikaluoti" ei todellakaan Kennedyä tappanut, fysiikan lait pätivät kyllä siihenkin. Mikään, mikä nyt tuli esiin Kennedy-casestä, ei saa minua muuttamaan mieltäni.
Uskoin joskus jonkin aikaa homeopatiaan. Nyttemmin luen sen sananmukaisesti uskomushoitojen joukkoon. Tosin, mielen voimat ovat ihmeelliset ja se voi huijata itsensä esimerkiksi terveeksi. Kunpa vain voitaisi nämä kaikki jotenkin valjastaa käyttöön! Placebokin toimii, vaikka sen tietäisi placeboksi, siis joskus. Tietynsorttisiin ”hyvä veli” - kerhoon uskon! Rikkaat ja vallassa olevat kusettaa ja ne tietää, että kusettaa. Ja onhan näillä nimiäkin, tyyliin Tea party. Mut en tiedä, kuuluuko lobbausverkostot ”salaliitoihin”...
Wtc-tornit räjäytti joku/jotkut. Ei se ole mikään salaliittoteoria vaan perustuu fysiikan lakeihin.
Mieli on uskomaton väline, liian tutkimaton terveydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä reiki edes on
Energia-parannusta.
Vierailija kirjoitti:
Wtc-tornit räjäytti joku/jotkut. Ei se ole mikään salaliittoteoria vaan perustuu fysiikan lakeihin.
Todisteita? Eikö löydy sellaisia joita ei olisi kumottu sataan kertaan?
Vierailija kirjoitti:
En ole uskonut, enkä usko. Ainoa salaliitto, mihin uskon, on Kennedyä koskeva. Lee Harvey Oswald ei ollut JFK:n murhaaja. Oswald oli kyllä mukana kuvioissa, mutta ampumansa "taikaluoti" ei todellakaan Kennedyä tappanut, fysiikan lait pätivät kyllä siihenkin. Mikään, mikä nyt tuli esiin Kennedy-casestä, ei saa minua muuttamaan mieltäni.
Oswaldhan nähtiin vain hetkeä aikaisemmin (tai myöhemmin) juoma-automaatilla monta kerrosta alempana kuin ampumiskerros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteita? Eikö löydy sellaisia joita ei olisi kumottu sataan kertaan?
Enpä uskonutkaan että löytyisi, pelkkä alapeukku 😏
Onhan se wt juttu ihan uskomaton. Kaapparit ohjaavat lentokoneen torneihin. Kukaan ei tiedä mitään koko suunnitelmasta. Lentokentillä abdullahit ovat päässeet turvatarkastusten ohi yms.
Missä USA:n hävittäjät yms.
Kyllä siinä mättää joku. Pahasti.
Heti alkoi teoriat jyllätä... JFK "taikaluoti" on myös jo selitetty ajat sitten, mitään taikaahan siinä ei valitettavasti ollut.
Illuminati, vapaamuurarit, eliittien veljeily jne. uskon edelleen.