Täyteainehoito, kokemuksia
Terve,
Löytyykö täältä kokemuksia täyteainehoidoista, tarkemmin hyaluronihappopiikeistä (botoxit ei kiinnosta)?
En ole naamaltani onneksi vielä kovin kurttuinen, mutta ns. nasolabiaalijuonteeni ovat jäätävät, varmaankin siksi, kun hymyilen paljon.
Mieli tekisi mennä tuuttaamaan noihin hieman jtn täytettä. Eli, jos sinulla on kokemusta vastaavasta toimenpiteestä, niin kerrotko, kiitos. Eli hinta, lopputulos, paraneminen, mahdolliset ongelmat, olitko tyytyväinen / menisitkö uudestaan jne.jne. Ja Helsingin seudulta saa suositella tekijää tai paikkaa.
Kommentit (31)
Kerrotko, missä otit?
Olen kuullut kauhujuttuja esim. venäläisten antamista pistoksista (nehän ovat usein alessa Offerillassa!) Onko luottamista? Missä sait suht edullisesti? Olen nähnyt 300€:n pistoshintoja!
Kiitos etukäteen!
Myös hyviä kokemuksia Fyllistä. Sinne jatkossakin
hyaloronihappoa pistettiin 2ml kasvoihin , 400e ja kaulalle 2 ml 300 e yht. 700e Toinen poskipää on nyt korkeemmalla koska siihen tuli patti/ turvonnu aikaa pistosta on 5 päivää..huomasin heti pistämisen jälkeen että pisto toiseen poskeen ei mennyt symmetrisesti , pistäjä oli sairaanhoitaja. Kaulaan tuli mustelmia. Odotan että posken patti häviää...Uusinta pistokset on 1 kk päästä hinta 700e Nyt odotan alkaako tulosta näkyä ja otan seuraava pistoajan lääkäriltä.
Hei, onko muilla kokemuksia? Mietin mitä aiheuttaa jos toistuvasti ottaa täyteaineita, olen yhden kerran kokeillut ja mietin toista kertaa
On kokemusta useista lääkärin tekemistä pistoshoidoista. Hinta noin 300-500 / kerta riippuen määrästä. Poistatin kaikki täytteet kirurgin liuottamana. Nehän on jo ihan mennyttä maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin asiallisella klinikalla, mutta jostain syystä hyaloronihappotäyteaine muhkuroitui nasaaleihini eli näytti kuin ihon alla olisi ollut pieniä muhkuroita, finnejä. Eikä ne asettuneet hieromallakaan.
Monillehan jää niitä muhkuroita huulten sisään, huulitäytteitä ottaessakin.
Juu nasolabiaaleihin syntyy helposti ikään kuin makkara. Kävin siis hyvällä lääkärillä Helsingissä. Minkalaista syntyy jos on kouluttamaton.
Ei kai ne ihan mennyttä maailmaa ole, päinvastoin tuntuu että ovat ihan arkisia juttuja nykyään, niin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta useista lääkärin tekemistä pistoshoidoista. Hinta noin 300-500 / kerta riippuen määrästä. Poistatin kaikki täytteet kirurgin liuottamana. Nehän on jo ihan mennyttä maailmaa.
Miksi kävit poistattamassa? Oliko mennyt jokin hoitokerta pieleen vai halusitko vain kaikesta eroon kyllästymisen vuoksi? Vai tuntisivatko ne kasvoissa jotenkin?
Kerrotko, missä otit?
Olen kuullut kauhujuttuja esim. venäläisten antamista pistoksista (nehän ovat usein alessa Offerillassa!) Onko luottamista? Missä sait suht edullisesti? Olen nähnyt 300€:n pistoshintoja!
Kiitos etukäteen!