Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Turun yliopiston kryptografian maisteriohjelmasta tietoa?

Vierailija
27.11.2017 |

Valmistun kandiksi keväällä ja ensi syksyksi pitäisi miettiä jatkoa. Tietoturva on aina ollut lähellä sydäntä ja minulla olisi vankka pohja opiskella kryptografiaa.
Mutta pääseekö sillä töihin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista tietoa kiitos.

Entä mitä vaihtoehtoja on?

Vierailija
2/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Ketään?

Vierailija
4/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan meillä kotimaiset pörssifirmat F-Secure ja SSH ja liuta lukuisia pienempiä. Kysy sieltä? Luulisi tuolle osaamiselle olevan yhä enemmän käyttöä tulevaisuudessa, kun kaiken maailman kodinkoneitakin aletaan laittaa Internetiin. 

Yleissääntö kai on se, että kannattaa opiskella sitä mistä on kiinnostunut. Sitä kautta sinusta tulee guru ja guruille on aina töitä. Jos ilman intohimoa alat vääntää jotain pakkopullaa työllistymisen toivossa, niin uhkana on päätyä keskinkertaisuudeksi. Intohimon kautta se todellinen osaaminen tulee!

Vierailija
5/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä taida olla oikea palsta tämmöisille. :D

Vierailija
6/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Luulisin että modernissa kyberajassa tarvitaan erilaisia salausten ja elektronisen sodankäynnin asiantuntijoita. Itse olen vain kotikutoinen krakkeri ja tunnen eri algoritmit, mutta jos menisin jotain opiskelemaan niin tuo olisi yksi mahdollinen ohjelma. Ainakin se olisi hyödyllisempi kuin joku tusina-KTM.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän