Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Hesaria yritetään epätoivoisesti kaupata mulle päivästä päivään?

Ei jaksaisi millään
27.11.2017 |

Kuljen päivittäin kauppakeskuksen läpi ja joka ikinen päivä käyvät aggressiiviset hesarimyyjät kimppuun tarjoamalla ilmaista läpykkää ja kun en huoli alkaa kova ihmettely, että miksi miksi? mikä vika? Kerro kerro yms

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon niille aina että en halua, hesari on paskalehti.

Vierailija
2/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet lue valeuutisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon niille aina että en halua, hesari on paskalehti.

No siitä ne just pillastuukin, juoksee perässä ja käskee perustelemaan.

Tuntuu hesarilla menevän tosi heikosti - konkurssi taitaa kolkutella ja hyvä niin.

Kukapa sitä p*skaa jaksaa vuositolkulla lukea, taitaapa jopa tyhmin suvakkikin saaneen siitä jo tarpeekseen, jos mahdollista.

Vierailija
4/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ottanut läpykän vastaan, sanoen että katson siitä vaan sarjakuvat tai käytän ikkunanpesuun ja niin olen tehnytkin, sillä se muu sisältö on jo otsakkeiden vilkaisulla saanut mut tosi huonolle tuulelle.

Vierailija
5/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ettet lue valeuutisia.

Niin olen sanonutkin, mutta siitä tulee heti jatkokyselyt " Miten niin valeuutisia?" "Perustele sanomasi" ym ym enkä millään viitsisi itsestään selvyyksiä jaksaa jankata heille, koska tuntuu, etteivät ymmärrä silti ollenkaan. 

T: Ap

Vierailija
6/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kauaa, kun media rupeaa perustelemaan, että sananvapauden ja luotettavan uutisvälityksen nimissä heitä pitää ruveta tukemaan verovaroista.

Vierailija
7/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala, niistä pääsee eroon, kuten pääsee puhelinliittymä-, sähkösopimus- ja kosmettiikkakaupustelijoistakin, ihan kun sanoo vaan "ei kiitos" ja jatkaa matkaa.

Vierailija
8/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sanomista voit mahdollisesti oppia, että ym.-lyhenteessä on piste, vaikka MV-lyhenteessä ei ole.

Jokainen tietenkin lukee oman tasonsa lehteä.

Vierailija
9/9 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Sanomista voit mahdollisesti oppia, että ym.-lyhenteessä on piste, vaikka MV-lyhenteessä ei ole.

Jokainen tietenkin lukee oman tasonsa lehteä.

Mitähän tasoa Hesari nykyään edustaa? Siitä lähtien, kun Kari Suomalainen savustettiin lehdestä, sen alamäki on vaan jyrkentynyt. Tabloid-formaatti sinetöi rappiotilan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän