Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako poliisi hakata naistaan ja toimia poliisina?

Vierailija
27.11.2017 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711262200561065_u0.shtml Mitä mieltä?
Onko toiminta poliisille sopivaa?

Saako poliisi hakata naistaan ja toimia poliisina?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Ainakin ennen sai. Sukulaiseni hakkasi lastaan aikoinaan ja toimi poliisina. Vaimosta en tiedä...

Amerikassa poliisien kotiväkivalta on hyvin yleistä.

Tapasin tässä taannoin muutamia poliiseja ja käytös oli sellaista, että en yhtään ihmettelisi jos nuo korstot olisivat vaimonhakkaajia. Steroidit tai mitkä lie sekoittaneet pään...

Vierailija
2/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa. Mutta ei saa laittaa viraltakaan heti. Poliisin työ on niin stressaavaa ja traumatisoivaa, tuollaiset tilanteet tulevat eteen usein aika arvaamatta ja ilman syytä. Enemmänkin työterveyshuollon asia kuin viralta laittamisen tai muunkaan rangaistuksen syy.  Mielipiteeni poliisin ex-vaimona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa.

Ainakin ennen sai. Sukulaiseni hakkasi lastaan aikoinaan ja toimi poliisina. Vaimosta en tiedä...

Amerikassa poliisien kotiväkivalta on hyvin yleistä.

Tapasin tässä taannoin muutamia poliiseja ja käytös oli sellaista, että en yhtään ihmettelisi jos nuo korstot olisivat vaimonhakkaajia. Steroidit tai mitkä lie sekoittaneet pään...

Ainakin huumepoliisit ovat järjestäin itse narkkareita. Kai siinä hommassa on ilmaista kamaa tarjolla miten paljon haluaa.

Vierailija
4/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei saa. Mutta ei saa laittaa viraltakaan heti. Poliisin työ on niin stressaavaa ja traumatisoivaa, tuollaiset tilanteet tulevat eteen usein aika arvaamatta ja ilman syytä. Enemmänkin työterveyshuollon asia kuin viralta laittamisen tai muunkaan rangaistuksen syy.  Mielipiteeni poliisin ex-vaimona.

Työttömänä oleminen on myös erittäin stressaavaa. Siksi hakkaan jengiä kännissä kaupungilla ja varastelen kaikkea. Ihmisten pitää nyt vain ymmärtää minua ja antaa minun jatkaa toimintaani.

Vierailija
5/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain muistaa hakata valkoisella pampulla, ettei tule mustelmia.

Vierailija
6/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se erikseen sallittua ole, mutta kai aika yleistä? Vaikea sitä paitsi vaimon tehdä rikosilmoitusta miehen kollegalle, ei välttämättä uskota.

Vierailija
7/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos poliisit tulivat meille vain naureskelemaan, kun soitin hätäkeskukseen mieheni väkivallasta. Minulla oli silmä mustana ja pieni lapsi, mutta poliisit vaan nauroivat ja vitsailivat asiasta. 

Vierailija
8/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saako naispuolinen poliisi hakata miestään? Tai naispuolista kumppaniaan...?

Vierailija
9/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä oleminen on myös erittäin stressaavaa. Siksi hakkaan jengiä kännissä kaupungilla ja varastelen kaikkea. Ihmisten pitää nyt vain ymmärtää minua ja antaa minun jatkaa toimintaani.

Vähän eri asia työttömänä stressaantuminen ja traumaperäinen stressi. Työttömänä stressaantuminen ei ole sen tyyppistä että laukaisisi esim psykoosia tai äkillistä stressireaktiota, traumaperäinen stressi sen sijaan sen tekee. Siksi väkivaltaisuus ja varastelu ei ole mitenkään hyväksyttävää työttömyyteen vedoten, eikä hyväksyttävää traumaankaan vedoten mutta se kuuluu hoitaa jonkinlaisella traumaterapialla.

Vierailija
10/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia työttömänä stressaantuminen ja traumaperäinen stressi. Työttömänä stressaantuminen ei ole sen tyyppistä että laukaisisi esim psykoosia tai äkillistä stressireaktiota, traumaperäinen stressi sen sijaan sen tekee. Siksi väkivaltaisuus ja varastelu ei ole mitenkään hyväksyttävää työttömyyteen vedoten, eikä hyväksyttävää traumaankaan vedoten mutta se kuuluu hoitaa jonkinlaisella traumaterapialla.

Kukaan ei pakota sua poliisiksi. Jos et kestä, hommaa toinen duuni. V*tuttaa tuollaiset omaa väkivaltaisuuttaan puolustavat hullut.

Vierailija
11/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika yleistä on. Tutkitusti poliisien ja ammattisotilaiden keskuudessa on enemmän perheväkivaltaa kuin muissa ammateissa toimivilla. Ja se käy hyvin maalaisjärkeen. Poliisien ja sotilaiden tehtävät pohjimmiltaan perustuvat väkivallan käyttämiseen. Ammatti muokkaa ihmistä. Ja toisaalta, tiettyihin ammatteihin hakeutuvat tietynlaiset ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä