Seksi varttuneen naisen kanssa
Onko teillä halukkuutta? Kaikki miehet eivät kaipaa kovin nuoria naisia.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Saan pari kertaa viikossa hyvää ja rakasta 58-vuotiasta naista, jonka kanssa olemme olleet aviossa 34 v ja asuneet yhdesä pari vuotta enemmän. Annan hänelle kieltä, jos hän haluaa ja laukeaa siitä aina kerran. Sitten menen sisään ja yhdynnässä hän laukeaa pian toisen kerran. Jos hän ei halua kieltä, sitten hyväilyn ym. jälkeen menen sisään, kun hän pyytää ja hän saa yhden orgasmin. Minä sitten lopuksi laukean sisään. Kohta taas on aika..eli ei kun makuuhuoneeseen, jossa hän odottaa jo sängyssä saunapuhtaana alasti...
Olen halunut varttuneempaa naista jo kauan, ja olisin saanutkin naista. Jos nainen on yli 60v onnistuuko suuseksi niinkun ennenkin vai onko nuollessa odotettavissa yllätyksiä. Jotkut sanovat että pillu kuivuu iänmyötä, eihän se nyt herranenaika ongelma ole. Onhan liukuvoiteita olemassa, itse täytän kohta 50v ja himot ne on hiirelläkin.
Noin 7 vuotta sitten oli parin kuukauden seksisuhde reilu 50v. Naisen kanssa. Oli aivan tajunnan räjäyttävää seksiä. Nainen oli todella kaunis ja seksikäs. Kyllä siinä reilu kolmekymppisenä olin välillä melkosessa pyörityksessä! Tämä ihana nainen otti sen mitä halusi ja se itseluottamus oli ihan käsittämättömän seksikästä. Osasi myös antaa toiselle sellasta nautintoa että meni jalat kyllä alta. Niitäkin suihinotto taitoja kaiholla muistellen. Imi kyrpää kiduttavan hitaasti ja sitten kun huomasi, että alkaa olla lähellä niin vaan hidasti lisää ja katsoi silmiin ilkikurisella ilmeellä. Ne mielettämät orgasmit, kun ne alkoi tulla hitaasti lähemmäs ja lähemmäs mut niin pirun hitaasti ja sitten se tajuton räjähdys nieluun ja se hänen tyytyväinen ja seksikäs ilme oli jotain niin mahtavaa. Olisin varmaan hänen kanssaan vieläkin jos en nykyistä vaimoani olisi tavannut. Ei siinä, erittäin tyytyväinen omaan vaimoon mutta sellaista seksiä en koskaan ollut ennen saanut ja liekkö koskaan tulen saamaankaan :) Jos pitäis valita reilu parikymppisen tai reilu viiskymppisen välillä niin olis helppo valinta valita vanhempi. Olette vartuneemmat naiset kyllä aika HOT❤
Vierailija kirjoitti:
Noin 7 vuotta sitten oli parin kuukauden seksisuhde reilu 50v. Naisen kanssa. Oli aivan tajunnan räjäyttävää seksiä. Nainen oli todella kaunis ja seksikäs. Kyllä siinä reilu kolmekymppisenä olin välillä melkosessa pyörityksessä! Tämä ihana nainen otti sen mitä halusi ja se itseluottamus oli ihan käsittämättömän seksikästä. Osasi myös antaa toiselle sellasta nautintoa että meni jalat kyllä alta. Niitäkin suihinotto taitoja kaiholla muistellen. Imi kyrpää kiduttavan hitaasti ja sitten kun huomasi, että alkaa olla lähellä niin vaan hidasti lisää ja katsoi silmiin ilkikurisella ilmeellä. Ne mielettämät orgasmit, kun ne alkoi tulla hitaasti lähemmäs ja lähemmäs mut niin pirun hitaasti ja sitten se tajuton räjähdys nieluun ja se hänen tyytyväinen ja seksikäs ilme oli jotain niin mahtavaa. Olisin varmaan hänen kanssaan vieläkin jos en nykyistä vaimoani olisi tavannut. Ei siinä, erittäin tyytyväinen omaan vaimoon mutta sellaista seksiä en koskaan ollut ennen saanut ja liekkö koskaan tulen saamaankaan :) Jos pitäis valita reilu parikymppisen tai reilu viiskymppisen välillä niin olis helppo valinta valita vanhempi. Olette vartuneemmat naiset kyllä aika HOT❤
Täytyy vielä jatkaa sen verran (tulin varmaan nyt jonkun ikävän kaltaisen tunnekuohun valtaan) että kävin mahtavan seksi ja naiseen ja nautintoon kohdistuvan koulun hänen kanssaan ja olen siitä hänelle kiitollinen siitä. Se hänen uskallus kertoa mitä ja miten teet sen täydellisesti. Eka kerta sitten, kun harrastettiin seksiä vaimon kanssa niin jälkeenpäin ihmetteli että miten osasin tehdä juuri sillä tavalla mitä ja miten hän halusi. Ja on moneen otteeseen ihmetellyt sitä, että kuinka osaan antaa sellaista suuseksiä ja käyttää kyrpää ja osua sillä juuri oikeaan paikkaan oikella tavalla. Olen ollut 2-3kk sellaisen seksin jumalattaren opissa että kai sitä sitten jotain oppi :)
Joten, jos tilaisuus koittaa päästä varttuneemman naisen lakanoihin niin tarttukaa tiukasti kiinni. Voi jäädä hienoja muistoja ja oppia hieman jotain. Minäkin luulin olevani ennen häntä kovakin panomies mut enhän mä tienny mitään.
M50+ kirjoitti:
50+ ovat tosiaan ihan parhaita. osaavat antaa ja ottaa myös. Tietävät mitä tekevät ja haluavat. Jos ovat ns. varattuja niin ei ole pelkoa perässä roikkumisesta tai kiusallisesta häirinnästä. Ehkäisy kunnossa ja kun tutustuu paremmin niin haluavat paljaalla ja paljon.
Just noin. Ja lisätäkseni vielä edelliseen että me haluamme paljon, monessa eri asennossa hellästi ja kiimaisesti myös.
Tänään vaimoni 58v levittää jalkansa. Ensin nuolenta ja sitten naidaan. Vanhassa vara parempi.
Ihan parasta. Vapautunutta estotonta ja kuumaa. Saa antaa ja saada. Ei sähläämistä. Hellää kiihkeää suoraa toimintaa
M68 kirjoitti:
Nuoret kauniita ja vanhat petoja sängyssä. Kokemuksesta... 60v jälkeen naiset alkavat kuivua. Miehillä seisoo aina.
Miehet rupsahtavat nuorina.
Mies menettää viriliteettinsä, kun men-o-pause iskee 3-kymppisenä,
nainen vain paranee vanhetessaan ja muuttuu yli 4-kymppisenä puumaksi.
Iskin viime kesänä minua vanhemman naisen kapakasta. Seksi oli uskomatonta, joten ehdotin aamulla uutta tapaamista seksin merkeissä. Olisin ollut valmis luokseen jo samana iltana mutta sain uusinnan vasta seuraavana vkl.
Näissä merkeissä menikin kesä ja alkusyksy. Hämmästykseni oli melkoinen kun sain tietää että hän voisi ikänsä puolesta olla vaikka äitini. Itse olen 32v.
Valitettavasti hän laittoi lapun luukulle kun alkoi parisuhteen.
Nyt olisikin hakusessa kypsempään ikään ehtinyt puuma.
mulla on perjaate, alle 20 tai yli 35 mitä baarista lähtee mukaan. Välillä haluan ihan kokematonta teiniä tai sitten hommat osaavaa mammaa. Itse olen 21
Nuori nainen haluaa kohta lapsia, naimisiin yms. Ja sitten alkaa pihtaaminen. Ei tätä ongelmaa vanhemman naisen kanssa. Aina saa kun haluaa.