Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kasvojenpuhdistustuote sinulla on tällä hetkellä käytössä? Aiotko kokeilla seuraavaksi jotain muuta?

Vierailija
26.11.2017 |

Itselläni on melkein loppu Cienin Daily exfoliating facial wash eli yksinkertaisesti sanottuna kuoriva kasvojenpesugeeli.

Sekä myös Lidlistä ostettu Cienin Cleaning mousse eli kasvojenpesuvaahto.

Seuraavaksi aion ostaa kaappiin Erisanin hoitavaa puhdistusgeeliä. Muistan, että oon joskus aiemminkin käyttänyt sitä, mutta nyt olin jotenkin unohtanut sen olemassa olon. Päätin testata sitä uudelleen, koska muistan tykänneeni kovasti tämän tuotteen koostumuksesta. 👍🏼

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää

http://www.koreanqueens.com/1551-thickbox_default/organic-flowers-cream…

Ostan uudelleen sitten kun joskus saan tuon käytettyä loppuun. Ihan järjettömän riittoisaa, koko kasvoille, kaulalle ja decolteelle riittää pienen herneen kokoinen nokare tuota ainetta. Ihanan tuntuista eikä tee kasvoja kiristäväksi.

Vierailija
2/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi. En ajatellut kokeilla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decubal puhdistusvaahto on ihanan tuntusta, en ole vaihtamassa.

Vierailija
4/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

erisan hoitava puhdistusgeeli ollu käytössä vuosia. tosi hyvä mun superherkälle akne/ruusufinni-unille. en pysty käyttään tuotteita joissa on hajusteita.

Vierailija
5/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että pesen ihan suihkugeelillä sienen kanssa hellästi pyöritellen. Ihoni on hyvässä kunnossa eikä ärsyynny tuosta pesusta joten aion jatkaa näin. En ole huomannut ns. oikeiden puhdistustuotteiden olevan sen kummempia.

Vierailija
6/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan puhdistusliinoja. Tokmannista 1.15 25lappuu riittää hyvin kuukaudeks. Kuorintaa käytän freemanin kuorintaa ja foreota.

Mulla tuppaa kirvelemään kaikki mahdolliset nestemäiset tuotteet niin pakko käyttää lappuja vaikka tuleeki kalliimmaks :(

Vierailija
7/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiseidon musta ja vaaleanpunainen tuubi. Pesen sillä kumpi sattuu käteen osumaan. Merkki pysyy ainakin samana kun noi joskus loppuvat. Olen kokeillut muitakin merkkejä mutta todennut Shiseidon mun iholle parhaaks.

Vierailija
8/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hyvä. En sano ettei kukaan omi sitä itselleen.

Saattaa hyötyä siitä. Kiva olla itsekäs.

Vierailija
9/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tota lidlin kuorivaa puhdistusainetta. Enkä varmaan aio hetkeen muuta ostaa, maksaa alle 2€ ja toimii mulla tosi hyvin. Ihan mahtava tuote siis!

Vierailija
10/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pelkkää vettä, kun en edes meikkaa.

Vierailija
11/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carita Cosmetics Kuolleenmeren muta suolasaippua

Ja aion ostaa seuraavallakin kerralla, kunhan tuon palan saan käytettyä loppuun.

Vierailija
12/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetyperoksidi, 35%, se kyllä räjäyttää huonon ihon pois. Tosin tällä hetkellä käytän 12%:n laihaa litkua, kun pitää nykyään olla poliisilupa ostaa 35%:n vetyperoksidia. Ties mitä kuvittelevat että vetyperoksidista voi tehdä

, aivan naurettavaa. No ei siinä mitään mutta poliisiluvan hankkiminen maksaa aika paljon, siinä meni sekin halpuus pois.

Vierailija
13/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen hyvä. En sano ettei kukaan omi sitä itselleen.

Saattaa hyötyä siitä. Kiva olla itsekäs.

Saattaa olla että joudut etsimään uuden tuotteen, jos kukaan muu ei löydä tuota tarkkaan varjeltua salaisuuttasi, ei kai ne muutaman käyttäjän vuoksi viitti tuotetta tuottaa.

Vierailija
14/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil pinkki vaahto. En vaihda.

Vierailija
15/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisanin geeli tällä hetkellä, tykkään tosi paljon.

Kalliimpi suosikki Biotherm jokusource self foaming face wash, turkoosi tuubi.Vei epäpuhtaudet mennessään muttei kuivattanut.

Vierailija
16/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simple-kasvojenpuhdistusliinat, se vihreä paketti. Ovat mun suosikkeja. Sitten on myös Erisanin puhdistusgeeli, käytän satunnaisesti mutta tykkään enemmän noista liinoista.

Vierailija
17/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mossa misellivesi vadelma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi