Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 40+ nainen! Miksi värjäytät harmaantuvat hiuksesi liian tummalla värisävyllä?

Vierailija
26.11.2017 |

Liki jokainen maantienvärinen alkaa värjätä harmaantuvia hiuksiaan liian tummilla sävyillä. Musta tai tummanruskea väri sopii ehkä promillelle suomalaisnaisista ja noita-akka-look on valmis. En ole ikinä ymmärtänyt mikä järki siinä on. Se kun yhdistyy harmahtavaan ja punertavaan ihonsävyyn , niin ai jai......Halutaanko se, että värjäys näkyy kilometrin päähän vai miksi ei luonnollisempaa sävyä? Värjäyksen idea kaiketi pitäisi olla se, ettei huomaa hiuksia värjättäneen? Sama vaalennusten kanssa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisia idiootteja ärsyyttääkseni.

Vierailija
2/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt samaa, ihon väri kuitenkin muuttuu vanhetessa, jolloin kirkkaat sävyt näyttävät liian kovilta. Eniten kauhistuttaa punaiset värit, jotka sopivat vain harvoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Ja lopeta se blondaaminen se se vasta kauhean näköistä on.

Vierailija
4/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Harmaa juurikasvu myös näyttää karummalta liian tumman hiusvärin kanssa. Lisäksi tumma väri vanhentaa ja koventaa kasvoja. Luonnollinen astetta tai paria vaaleampi luonnollinen sävy olisi parempi. Sellaisen saa useimmat keskivaaleilla tuhkasävyillä. Nyrkkisääntönä hiusväriä valittaessa pitää muistaa aina se, että osta astetta vaaleampi sävy kuin mitä haluat. Ne on aina yllättävän tummia.

Vierailija
5/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää niitä lainkaan Pidän harmaasta, se on aina muotiväri :)

Vierailija
6/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole värjännyt muutamaan vuoteen. Mulla on vähän harmaata. Just ja just sen huomaa.

Mulla on tumman ruskea tukka ja tumman ruskeat silmät. Tummat värit sopivat mulle parhaiten. Myös musta väri.

N47

Vierailija
7/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole värjännyt muutamaan vuoteen. Mulla on vähän harmaata. Just ja just sen huomaa.

Mulla on tumman ruskea tukka ja tumman ruskeat silmät. Tummat värit sopivat mulle parhaiten. Myös musta väri.

N47

Suurimmalle osalle ei sovi. Tyypillisellä suomalaisnaisella on luonnostaan maantienvärinen tukka, harmaat silmät, punertava  vaalea iho. Siihen kun lätkästään liki musta hiusväri niin  se ei vaan sovi.  Ihan eri asia jollain espanjattarella.

Vierailija
8/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän itse eniten tästä väristä eikä minua kiinnosta jos se jonkun peräpäätä syyhyttää. Olen aikuinen ihminen ja teen omat valintani :)

Vierailija
9/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Suurimmalle osalle ei sovi. Tyypillisellä suomalaisnaisella on luonnostaan maantienvärinen tukka, harmaat silmät, punertava  vaalea iho. Siihen kun lätkästään liki musta hiusväri niin  se ei vaan sovi.  Ihan eri asia jollain espanjattarella.

No sitten ei sovi. Mitä sitten?

Vierailija
10/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen  suomalaisten suosikkiväri on mahonki ja punainen.  Ne sopii yhtä harvalle, shokkiväreistä puhumattakaan. Ja ihan mustakin vois sopia, jos on valmis meikkaamaan tunnin joka päivä, värjää kulmat yms. Mutta kun usein  turpaa ei laiteta ollenkaan, niin väri on liian kova. Jopa ripset ja kulmat on värittömät ja siihen lätkästään musta hiusväri. Muualla maailmassa suositaan luonnollisempaa sävyä

Vierailija
11/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan ylpeästi hiusvärin kuin hiusvärin, sopi tai ei. Vaihtelu virkistää. Sitä paitsi ne on vaan hiukset.

Vierailija
12/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nyt tällä hetkellä kovin luonnolliset värit muotia ole. Pinkkiä, sinistä, vihreää. Hiuksissa näkee vaikka mitä värejä.

Itselläni on lionnostaan kullanvaaleat hiukset ja sitä mun omaa väriä ylläpidän. Luonnonkiharassa tukassa juurikasvu ei herkästi erotu.

Mulle se tuhkanvaalea väri olisi kauhistus. Jokainen saa värjätä sen böriseksi kuin itse haluaa. Se vasta tylsää olisikin, kun olisimme kaikki kopioita toisistamme.

Vierailija
13/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiskohan siitä, että suomalaisilla on muutenkin huono tyylitaju iästä riippumatta. Kun värjätään tukkaa, ni sitten värjätään niin että jokainen  huomaa ja ei tartte vuoteen värjätä. "Less is more"  on aika vieras käsite suomalaisille muutenkin (  hämähäkkipidennykset ripsissä, ruskeat värivoiteet, tatskat, musta tai blondi hiusväri, palkkikulmat). Se on sitä suomalaista tyyliä se.

Vierailija
14/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en värjää ollenkaan enkä aio värjätä. Oma väritykseni on tyypillinen suomalainen vehnäjauho, ja tässä todennäköisesti pysyn.

Tästä huolimatta jokainen saa mun puolesta panna hiuksiinsa mitä väriä hyvänsä ja tuloskin on yleensä oikein hyvä. Huulipunaa, poskipunaa ja meikkivoidetta voi säätää hiusvärin kanssa samalle rekisterille ja hyvin menee. Aapeen kannattaisi relatw vähän ja avata silmiään näkemään elälmän ja maailman antamia mahdollisuuksia.

Vierailija
15/15 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen  suomalaisten suosikkiväri on mahonki ja punainen.  Ne sopii yhtä harvalle, shokkiväreistä puhumattakaan. Ja ihan mustakin vois sopia, jos on valmis meikkaamaan tunnin joka päivä, värjää kulmat yms. Mutta kun usein  turpaa ei laiteta ollenkaan, niin väri on liian kova. Jopa ripset ja kulmat on värittömät ja siihen lätkästään musta hiusväri. Muualla maailmassa suositaan luonnollisempaa sävyä

Mitä väliä sillä on mitä muualla maailmassa suositaan? Jokainen järkevä värjää hiuksensa niinkuin tykkää. Itsehän niitä joutuu koko ajan katselemaan. En itse ainakaan tykkäisi jos omassa päässä olisi joku typerä vaaleanruskea väri, oli se kuinka LUONNOLLINEN tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän