Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisitko valmis puolustamaan tätä maata henkesi uhalla?

Vierailija
26.11.2017 |

Olisitko valmis kuolemaan isänmaan puolesta ja suojella henkesi uhalla Suomen miehiä ja lapsia?

Nainen, olisitko valmis puolustamaan tätä maata henkesi uhalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis puolustamaan lapsiani henkeni uhalla. Siinä samalla varmasti sivutuotteena maatanikin. 

Vierailija
2/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ja lapsia varten kyllä, isänmaata varten en!

Tää maa on muutenkin ihan retuperällä, ja huonompaan suuntaan vaan mennään, joten puolestani isänmaa saa ihan rauhassa jäädä sodan jalkoijin ja päättäjät siinä samalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestäni ja lapsiani, muita en. Suomi ei ihan hirveesti mulle merkkaa.

Vierailija
4/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuolla maiden välisessä riidassa johon minulla ei ole osaa eikä arpaa. En myöskään kokisi että perheeni, läheiseni tai edes tuntemattomien kuolema olisi sen arvoista.

Voisipa sodat ratkaista vaan maiden johtajien välisessä mano a mano-tyylisessä painiottelussa.

Vierailija
5/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastani kyllä mutta en tätä maata.

Vierailija
6/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
7/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kyllä, ”isänmaata” en.

Helvettiin koko suomi ja sipilä vaan.

Vierailija
8/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä maassa (eu osavaltio) ole enää mitään puolustettavaa.

Vierailija
9/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jos sota syttyy niin ei ne maasta poistumaankaan päästä ketään noin vaan. Mielummin minä Suomen hallinnon alla olen kuin vaikka Venäjän. En halua poikiani Venäjän armeijaan enkä halua riskia että lapseni joutuvat karkoitetuksi Siperiaan.

Eli tottakai puolustaisin maatani kuolemaani asti, sillä se suojelee lapsiani.

Vierailija
10/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koe enää niin paljon puolustettavaa tässä itse maassa. Muutenkin joudun lähtemään täältä todennäköisesti, jos haluan töitä.

Vierailija
11/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Enkä mitään muutakaan maata!

Vierailija
12/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä maa nykyisin kauheasti tunnu antavan kenellekään, varsinkaan kaltaisilleni nuorille naisille.

Miksi minun siis pitäisi?

Vierailija
13/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, eikä muidenkaan tarvitse jos eivät sitä ihan oikeasti itse halua.

Vierailija
14/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maa jatkaa samaa tietä vielä muutaman vuoden niin olen valmis nousemaan kapinaan sitä vastaan. Eli en todellakaan ole valmis sitä puolustamaan.

Vierailija
15/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosipaikan tullen tervepäinen suomalainen haluaa puolustaa Suomea. Jos tulee tosipaikka, meille kyllä valaistaan selkeästi (eli muistutetaan), millainen olis elo sen toisen vaihtoehdon vallan alla.

Siinä sitten varmaan alkaa miettiä läheisiään ja sitä, että heidän olonsa ovat kuitenkin paremmat Suomen vallassa kuin sen toisen vaihtoehdon vallassa. Ja valloitetussa maassa on aina vähän kurjemmat oltavat kuin siellä valloittaneessa maassa siellä sukupolvia eläneenä.

Vierailija
16/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosipaikan tullen tervepäinen suomalainen haluaa puolustaa Suomea. Jos tulee tosipaikka, meille kyllä valaistaan selkeästi (eli muistutetaan), millainen olis elo sen toisen vaihtoehdon vallan alla.

Siinä sitten varmaan alkaa miettiä läheisiään ja sitä, että heidän olonsa ovat kuitenkin paremmat Suomen vallassa kuin sen toisen vaihtoehdon vallassa. Ja valloitetussa maassa on aina vähän kurjemmat oltavat kuin siellä valloittaneessa maassa siellä sukupolvia eläneenä.

Olosuhteiden pakosta tapahtuva maanpuolustus on eri asia kuin valmius tai halukkuus uhrata ainoan elämänsä sodassa.

Vierailija
17/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maapläntin puolustaminen on käytännössä sitä omien läheisten puolustamista. Omien arvojen, kielen, oikeuksien puolustamista.

Valloittajan jalkoihin jääminen tarkoittaa sitä, että valloittaja sanelee uudet säännöt. Uusissa säännöissä ei monesti ole samoja oikeuksia kuin ennen. Ei saa käyttää omaa kieltä, ei oikeusturvaa, valloittajan mielihalut jyräävät ihmisoikeudetkin.

Valloittaja voi päättää, että miehet teloitetaan ja naiset joutuvat patjoiksi, pakkonaitetaan kelle halutaan. Valloittaja voi päättää, ettei paikalliset äänestä, saa kävellä samaa puolta kadulla tai puhua julkisesti. Paikallisia saa pahoinpidellä, steriloida mielivaltaisesti, ovat alempaa kastia kuin valloittajan omat kansalaiset.

Kuinka moni haluaisi kuulla työkaverinsa tai kummitätinsä kuolleen pommituksessa tms? Eikö se tuntuisi missään, kun kyse ei ole oman perheen jäsenestä? Paikallisen päiväkodin räjäyttäminen ei tuntuisi missään, koska ei tuntisi niitä kuolleita lapsia?

Mikä olisi vaihtoehto sille, että ei puolustaisi arvojaan tai läheisiään?

Miksi eläminen yhteiskunnan ulkopuolella, yksin, vieraassa paikassa, olisi parempi, kuin omien oikeuksien puolustaminen?

Jos luulette saavanne tukia ja lapselle terveydenhuoltoa jossain muualla maailmassa, niin aika paljon syitä keksitään, jottei suomalaisille tarvitsisi niitä antaa, kun kotimaassa omiakin ongelmia on. Ensin ne kotimaan kodittomat narkomaanit, sitten vasta suomalaiset lapsiperheet, jos jotain jää. Keksittäisiin syitä suomalaisesta perimästä ja kulttuurista, miksei kannata moisia loisia auttaa. 

Eihän suomalaisilla ole edes selkärankaa puolustaa itseään tai omaa maataan, mutta muiden kustannuksella/avun varassa eläminen kyllä kelpaisi pakolaisena/turviksena. Miksi kukaan haluaisi tuollaista roskajoukkoa vaivoikseen?

Ei kukaan muu jää suomen kieltä kaipaamaan, jos suomalaiset tuhottaisiin. Eihän se maa edes ollut kuin 100 vuotta vanha, kyllä ne vanhemmat kulttuurit ovat tärkeämpiä säilytettäviä.

Vierailija
18/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epäisänmaallisia naisia täällä, Suomen 100v juhlavuonna! Hävetkää! Isoisänne menetti henkensä tämän maan puolesta ja te olisitte valmiit heittämään heidän uhrauksensa harakoille!

Vierailija
19/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilman koulutusta, mutta kiitos kysymästä.

Vierailija
20/56 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa epäisänmaallisia naisia täällä, Suomen 100v juhlavuonna! Hävetkää! Isoisänne menetti henkensä tämän maan puolesta ja te olisitte valmiit heittämään heidän uhrauksensa harakoille!

Epäisänmaallisia vai naisia joille ei ole opetettu mitään taitoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä