Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä jakautuu pyykinpesukerrat perheen kesken? Montako kertaa kymmenestä sinä, ukkeli ja lapset?

Vierailija
26.11.2017 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen omat ja lasten pyykit, mies omansa. Varmaan niin, että minä pesen kahdeksan kertaa kymmenestä.

Vierailija
2/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan pyykkihuollon, mies autoon ja muihin huoltohommiin liittyvät asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten toinen täyttää ja toinen tyhjentää.

Vierailija
4/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen aina pyykit. Mies joskus laittaa kuivumaan.

Vierailija
5/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykätään yleensä vapaapäivinä ja se pyykkää kumpi on kotona. Harvoin ollaan yhtä aikaa vapaalla. Että ehkä 50/50 menee meillä, en oo kyllä kyylännyt enkä pitänyt kirjaa. Lapsi on 2 eli ei pese ikinä.

Vierailija
6/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsääntöisesti. Mies pesee omat työvaatteensa ja joskus jotain muuta. Jos olen iltavuorossa ja koululaiset kokevat tarvitsevansa jonkun tietyn vaatteen seuraavaksi päiväksi ja se on likainen, pesevät itse ja laittavat muuta sopivaa pyykkiä samalla koneeseen. Teini 17v pesee itse omat pyykkinsä.

Vierailija
7/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan pyykinpesun kokonaan. Mies ehkä kerta vuoteen täyttää ja laittaa pesukoneen päälle. En muista että olisi koskaan käyttänyt kuivausrumpua.

Vierailija
8/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin vielä parisuhteessa ja molemmat kävivät töissä sanoin miehelle, että "tässä huushollissa on kolme kotityötä: ruokahuolto, siivoushuolto ja pyykkihuolto. Teen kolmivuorotyötä ja jonkun näistä sinä otat hoitaaksesi, saat valita minkä!" Hän valitsi pyykit joten vastaus kysymykseesi on 10/10.

Vierailija
9/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi. Esim. minä vien ekat pyykit pyykkitupaan ja laitan koneeseen, poikaystävä käy laittamassa ne kuivumaan ja laittaa seuraavan koneellisen, sitten minä laitan ne kuivumaan jne.

Vierailija
10/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä n. 49/50, mies 1/50, lapset 0.

En tiedä peseekö mies tahallaan pyykit väärin silloin harvoin kun pyykkiä pesee (esim. minä työmatkalla). Laittaa kaiken sekaisin. Oman kalliin ulkoilupuvunkin pilasi laittamalla samaan koneeseen punaisia vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi