Pilaamalla toisten onnen ei tule itse onnelliseksi.
Kommentit (33)
Itseasiassa jopa onnettomammaksi. Sivusta nähnyt.
Jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Ei ole esim lottovoittajan syy, että kaveri ei silläkertaa voittanut. Onni voi potkaista myöhemmin. Jos suuttuu kateuksissaan ja tekee asioita, voi mennä välit kaveriin ja muitakin seurauksia tulla.
Ei tulekaan, mutta silloin ollaan samalla viivalla...
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Ei ole esim lottovoittajan syy, että kaveri ei silläkertaa voittanut. Onni voi potkaista myöhemmin. Jos suuttuu kateuksissaan ja tekee asioita, voi mennä välit kaveriin ja muitakin seurauksia tulla.
Mikään ei olis kyllä pahempi kosto katkeralle ihmiselle, kun lottovoitto.
ap
Vierailija kirjoitti:
Väärin! :'D Sä olet silloin kaikkien silmissä niin paljon alempana! :'D
Vierailija kirjoitti:
Sut voidaan aina poistaa kaveripiiristä. Ei taida olla kavereita muutenkaan, kun noin ajattelet ja käyttäydyt.
Näin se on, eikä toisen elämän kadehtiminen tee omaa elämääsi paremmaksi, vie vain voimavaroja. Live and let Live.
Ei sille samalle viivalle pääse välttämättä koskaan. Toinen aloittaa vaan alusta ja tulee onnelliseksi jälleen. Sä olet yhä yksin, katkera ja onneton.
Mä olen pystynyt tehokkaasti aiheuttamaan kiusallisen särön sellaisen henkilön elämään, joka pilasi elämäni aikoinaan. Näin pitkällä matikalla ajateltuna.
Voi miten moni onkaan mun yläpuolellani ja kadehdinko minä heitä? No en todellakaan. Olen täysin tyytyväinen omaan vaatimattomaan elämääni ja yhdessä pysytään, tuli mitä tuli. Köyhyyttä, sairautta, mitä tahansa.
Kaunista päivänjatkoa kaikille! :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pystynyt tehokkaasti aiheuttamaan kiusallisen särön sellaisen henkilön elämään, joka pilasi elämäni aikoinaan. Näin pitkällä matikalla ajateltuna.
Puhut täysin eri-asiasta nyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten hän pilasi sun elämäsi ja mikä oli sun oma osuus asiassa? Ettet vaan ihan itse pilannut? Tuo särö, niin.. Älä ali-arvioi ihmisten älyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En puhu. Särö nimenomaan pilaa tätä toisen onnea.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kostaa saa. Se on eri asia kuin pilata toisen elämä tai kiusata. Se on tasoittamista.
Pitkä matikka täälläkin.
Ei kateellinen välttämättä halua tasoitusta tai itselleen hyvää. Hän haluaa vain toiselta pois sen mistä on kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet oikeassa. Puhumme samasta asiasta, koska tuo toinen ei ole tehnyt sulle yhtään mitään. Ei vaan totellut sua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet oikeassa. Puhumme samasta asiasta, koska tuo toinen ei ole tehnyt sulle yhtään mitään. Ei vaan totellut sua.
ap
Kyllä on tehnyt ja nautin täysin rinnoin kostosta sekä siitä ettei onni tule koskaan olemaan täydellinen. Sitä saa mitä tilaa.
Aina ei saa kaikkea mitä haluaa.
ap
Tämä on kyllä totta.