Missä vaiheessa parisuhdetta voi pieraista toisen kuullen?
Kokemuksia? Takana on kolme pitkää parisuhdetta, joista ensimmäisessä en kuullut koskaan miehen pieraisevan. Toisessa sitten taas sitäkin enemmän ja ihan tahallaan. Nykyisessä satunnaisesti, mutta ei koskaan tahallaan. Itse en tahallani päästele kaasuja, mutta joskus sitä tulee tietenkin vahingossa töräytettyä, mutta siitä ei tehdä mitään kauheaa numeroa.
Onko paikalla pareja, joille piereskely on ihan EHDOTON no-no tai sitten sellaisia, joille se on molemmilta osapuolilta ihan täysin arkipäiväistä?
Kommentit (50)
Olen aina ihmetellyt, että mitä ihmeen pierunhajuisia sohvia täällä itketään. Nyt ymmärrän: palstalaisten kodeissa haisee koko ajas uloste, koska on tapana piereskellä kotona oikein antaumuksella. Osansa saa tietenkin myös sohva, joka löyhkää parin kuukauden käytön jälkeen ja sitten ihmetellään, että miksi kodissa on etova tuoksu.
Oltiin kerran puolitutuilla yötä Helsingissä,minä olin kuulemma päästänyt yöllä tosi kovaäänisiä pieruja,en itse tiedostanut sitä ollenkaan.
Kotona kyllä on tapana pierrä niin äänekkäästi kun ikinä lähtee.
Se on mukava joskus oikein kerätä painetta ja sitten ponnistaa kaikki ulos kovalla paineella.
M50
Pierrään aina kun pierettää ja täts it. Ei kuitenkaan ruokapöydässä tai jos on vieraita. Kauheetahan se olis pitää kaasut mahassaan jatkuvasti ja kärsiä mahakivuista.
Parisuhteessa voi pieraista toisen läsnäollessa samoihin aikoihin kun käy kakalla samassa asunnossa. Ja on hyvä muistaa wanhan kansan viisaus "sillä joka pieruaan pidättelee on muutakin salattavaa".
Ei missään vaiheessa. Jos minun tyttöystävä pieraisisi minun kuullen, niin vaihtoon menisi, sillä seksuaaliset halut menisi miinuksen puolelle samantien. Itse myös kunnioitan toista niin paljon, etten hänen kuullen piereskele.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään vaiheessa. Jos minun tyttöystävä pieraisisi minun kuullen, niin vaihtoon menisi, sillä seksuaaliset halut menisi miinuksen puolelle samantien. Itse myös kunnioitan toista niin paljon, etten hänen kuullen piereskele.
Hahah, saahan sitä uhota. Sairastakaapa yhtä aikaa vatsatauti niin huomaat, että satunnaiset pierut on pikkujuttu. Ilmeisesti et halua lapsiakaan etkä mennä mukaan synnytykseen. Herkkiä on nämä nykyajan nuoret miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, saahan sitä uhota. Sairastakaapa yhtä aikaa vatsatauti niin huomaat, että satunnaiset pierut on pikkujuttu. Ilmeisesti et halua lapsiakaan etkä mennä mukaan synnytykseen. Herkkiä on nämä nykyajan nuoret miehet.
Varmaan tarkoitti tarkoituksellista, täysin tahallisesta piereskelyä.
Minustakin täällä on vastenmielisiä kirjoituksia aiheesta. Ikään kuin kunnia-asia olisi levittää ulosteen hajua ympäristöönsä.
Vahinko on sitten vahinko ja terveelle aikuiselle näitä ei juuri satu.
Nuorten aikuisten suolistosairaudet ovat räjähdysmäisesti lisääntyneet ja varmaan ketjusta päätellen lievemmätkin häiriöt.
Olen viisikymppinen 25 vuotta avioliitossa ollut nainen ja koskaan en edes ole ajatellut asiaa.
Ei vain normaalioloissa muodostu kaasua suoleen siinä tavoi, etteikö siihen riitä tavallinen päivittäinen isommalla hädällä käynti. Eipä kai miehellänikään, koska en ole koskaan kuullut pieraisevan kuin aivan poikkeustilanteissa, kova vatsatauti tms.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kunnioitetaan puolisoa, siksi ei piereskellä hänen läsnäollessaan (lukuunottamatta sitä, että nukkuvana saattaa päästä paukku). En ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä on täysin normaalia piereskellä töissä kesken palaverin, lounasravintolan ruokajonossa, lainaneuvottelussa pankissa tai edes lapsen päiväkodin joulujuhlassa. Suolistokaasujen kanssa kamppailevan kannattaa vaihtaa ruokavaliota.
Samaa mieltä. Suhde ei onnistuisi henkilön kanssa, joka ei hyväksy ja toimi näin.
Sinäkin nukkuessasi piereskelet ihan estottomasti, kysy vaikka puolisoltasi.