Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka aloitti tämän sunnuntaiaamun aamupanolla?

Vierailija
26.11.2017 |

Itse en voinut kun vaimo meni töihin seiksaksi ja mä nukuin sen jo lähdettyä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me äsken suihkussa. Tuli hyvä mieli

Vierailija
2/11 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin, mutta en saanut.

t. tyytymätön vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oliskin. Ja nyt miehen päätä kuulemma särkee.

Vierailija
4/11 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Se olis ihanaa ihanaa. Seksiä muutenkin saa niin harvoin.

Vierailija
5/11 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

homorunkkarimieheni kirjoitti:

Yritin, mutta en saanut.

t. tyytymätön vaimo

Et ehkä yrittänyt tarpeeksi. Harmi kun halut ja tarjonta ei kohtaa!

Vierailija
6/11 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillopäivät...

Vierailija
7/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako miehet imutusherätyksiä, tai kysytään saako iskät? kerran eläissäni sitäkin tuskin toista kertaa tulee. onse kumma kun esittää toiveita toiselle mutta ei ne mitään merkkaa. itse tekisin heti seur. kerran jos nainen pyytäs.

Vierailija
8/11 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane sunnuntaisin.se on lepopäivä.

Vierailija
9/11 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo heräs, kävi laittamassa lapsille aamupalat ja jonkun lastenohjelman telkkariin auki. Sitten se tulikin takas sänkyyn. Hivuttautu peiton alle ihan viereen! Tunsin ihon ihoa vasten, mikä on outoa, koska vaimolla on yleensä yöpuku päällä. Varovasti kokeilin silitellä, eikä vaatetta tuntunut lainkaan. Pyöreät rinnat olivat siinä käden alla ja nännit kivasti nöpöllään. 

No siirsin kättäni hitaasti ja juuri ja juuri koskettaen alaspäin. Vatsa oli paljaana, eikä pikkuhousujen kuminauhaa tuntunut tulevan lainkaan vastaan. Eikä tullutkaan, vaan kohta sormien alla alkoi tuntua karheat, lyhyet karvat ja vielä vähän alempana sormi painui kuin vahingossa liukkaana ja kosteana odottavaan pimpukkaan.

Katsoin vaimoani silmiin, se hymyili ja tunsin jo käden pippelini ympärillä.

Sitten mä heräsin. Tajusin, että olipas kiva uni, mutta ihan mahdoton todellisuudessa. Siinä se vaimo kuorsasi ja lapset tappeli alakerrassa. Puin päälle ja menin tekemään lapsille aamiaista. Seksiä? Vieläpä vaimon alaoitteesta :D Ei tässä elämässä

Vierailija
10/11 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei pantu, mutta mies herätti mut suutelemalla jalkateriäni. Siirtyi hiljalleen ylöspäin sääriä ja reisiä suukotellen. Kiusasi pitkään sisäreisiä suudellen, jolloin aloin jo kiemurrella. Vihdoin ujutti kielensä jalkoväliini ja alkoi nussia kielellä. Jossain vaiheessa siirtyi nuolemaan klittaa. Tarrasin miehen hiuksista kiinni ja puristin miehen pään reisieni väliin ja pidin siinä kunnes sain orgasmin. Kun viimein irrotin otteeni, mieheni hilautui viereeni hengästyneenä. Loikoilimme hetken, kunnes mies sanoi menevänsä valmistamaan meille aamiaista. Jäin vielä hetkeksi sänkyyn lepäämään, kunnes mies tuli pyytämään aamiaiselle. Illalla on sitten minun vuoro ;)

Vierailija
11/11 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ja menin aamupaskalle, kyllä se panon voittaa ja lisäksi tuntuu anuksessa helvetin hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme