Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tuoreet viiltelyjäljet ovat vielä hieman punaisia?

Vierailija
26.11.2017 |

Tuli eilen tutustuttua ihan kivaan naiseen, mutta käsivarsissa näin valkoisia arpia, sellaisia viiltelystä peräisin olevan näköisiä, ja nilkan yläpuolella muutama punainenkin jälki. Jalat näin vain nopeasti, joten ajattelin, että voivat olla ehkä jostain muustakin kuin viiltelystä. Vai haalistuvatko jalkojen arvet paljon hitaamminen kuin käsissä olevat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu kaiketi esim. syvyydestä. Mulla punertaa muutama arpi vielä näin kahdeksan vuotta myöhemminkin. Useimmat toki haalistuneet aivan valkoisiksi jo kauan, kauan sitten.

Vierailija
2/4 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja kovaa tai saat vielä fileerausveitsestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu kaiketi esim. syvyydestä. Mulla punertaa muutama arpi vielä näin kahdeksan vuotta myöhemminkin. Useimmat toki haalistuneet aivan valkoisiksi jo kauan, kauan sitten.

Oho. Noin kauan? No ei vuosia vanhoilla kyllä enää väliä ole. Ajattelin vain, että josko olisivat ihan lähiaikoina tehtyjä.

Ap

Vierailija
4/4 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Noin kauan? No ei vuosia vanhoilla kyllä enää väliä ole. Ajattelin vain, että josko olisivat ihan lähiaikoina tehtyjä.

Ap

No olen kyllä itsekin noita kyseisiä arpia ihmetellyt, että eikö ne hemmetti ikinä haalistu.

Mutta siis yleisesti ottaen 1-2 vuotta vanha arpi saattaa (sijainnista/koosta/syvyydestä riippuen) näyttää vielä hyvinkin punaiselta.

Jos näet niissä vielä rupia, niin sitten kannattaa olla varuillaan. ;)