Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksi täällä halveksitaan Jenni Vartiaista? Paras keikka millä olen ollut 10 vuoteen.

Vierailija
25.11.2017 |

Olin Lahden Sibeliustalon Jennin konsertissa ja aivan myyty: upea livelaulaja, lavakarisma ja huumorintaju. En ole ennen tällaista lavasäteilyä nähnyt vaikka monilla keikoilla olenkin kä.ynyt. Paikallislehden toimittaja näköjään yhtä yllättynyt kuin minä.

Minusta tuli Jennin fani kertaheitolla. Ja laitan tämän palstan törkyiset kommentit Jennistä omaan arvoonsa..

http://www.ess.fi/uutiset/kulttuurijaviihde/art2417883

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja kaunisääninen laulajatar.

Vierailija
2/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täällä ole kun korkeintaan pari Jenni-fiksoitunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin juuri, ja synnyttäähän hän kohta presidentillisen lapsen! Vähän kunnioitusta peliin..

Vierailija
4/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

No niin juuri, ja synnyttäähän hän kohta presidentillisen lapsen! Vähän kunnioitusta peliin..

Luulet varmaan olevasi hauska? Hahahahahaa...

Vierailija
5/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vaan tykkää eri asioista. Täällä ei tykätä Jenni Vartiaisesta.

Vierailija
6/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt vaan tykkää eri asioista. Täällä ei tykätä Jenni Vartiaisesta.

Jatkan vielä...siksi kukaan ei menisi mistään hinnasta Jennin keikoille joten eivät pääse mielipiteistään mihinkään. Vaikka livenä olisi nykyään kuinka hyvö (luin vasta nyt tuon arvion)😊.

Vierailija
7/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla on sellanen käsitys, että yleensä kun Jenniä haukutaan, niin se ei liity hänen musiikkiinsa? Saatan muistaa väärinkin.

Vierailija
8/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on sellanen käsitys, että yleensä kun Jenniä haukutaan, niin se ei liity hänen musiikkiinsa? Saatan muistaa väärinkin.

Kyllä Jenniä haukutaan kokonaisvaltaisesti. Musiikkia, lauluääntä, luonnetta, persoonallisuutta, ulkonäköä (suosittu haukkumailmaus: naama kuin norsunv*ttu). Lisäksi arvostellaan liian pieniä tissejä, liian leveetä persettä.

Vierailija
9/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ämmät halveksii koska Jenni on kaunis. Eipä siinä sen ihmeellisempää logiikkaa ole.

Vierailija
10/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu täällä olevan pari pakkomielteistä Jennin morkkaajaa, heillä ei kaiketi mene kovinkaan kummoisesti.

Vierailija
11/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan. Konserttisalikiertue loppuunmyyty ja sain Tampereelle liput Keltaisesta pörssistä. En välittäisikään nähdä av-mammoja Jennin keikkoja pilaamassa. Jokainen käyköön omien suosikkiartistiensa keikalla ja jättää vihaamansa laulajat rauhaan!

Vierailija
12/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi tai muutama sairas miespuolinen trolli Jennin kimpussa. Tuo se on sairaus jota on todella vaikea ymmärtää. Otetaan joku julkkis ja aletaan keskittää hirveet määrät energiaa hänen haukkumiseensa. WTF...

Vierailija
13/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin keikalla Cirkuksessa olleena: upea Nainen ja aivan huippu livenä!

Vierailija
14/23 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Jennin konsertissa Kuopiossa ja olen täysin myyty. Vapautunut ja upean karismaattinen esiintyjä. Onneksi vihaajien ei tarvitse hänen keikalle mennä, en minäkään pidä Sannista, Abreusta tai Ellinoorasta enkä heitä menisi katsomaan vaikka mulle maksettaisi. Hyvä että on erilaisia artisteja, jokaiselle jotakin.

Vierailija
15/23 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli mieleen että Jennillä on ehkä uusi mies? Loisti jotenkin sellaista onnen hehkua Lahdessa että meinasi kateeksi käydä.

AP

Vierailija
16/23 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
17/23 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni jaksaa aina tavata faneja ja yhteiskuvia keikkojen jälkeen. Ystävällinen ja miellyttävä ihminen. Oppia hänestä voisivat ottaa mm Janna ja Abreu jotka eivät oikein faneistaan välitä jos sattuvat olemaan huonolla tuulella tai keikka ei ole mennyt putkeen.

Vierailija
18/23 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen: av-mammat tarvitsevat aina jonkun johon purkaa pahaa oloaan. Ehkä Jenni on hyvä kohde kun ei tosiaankaan näitä juttuja itsestään lue. Jos Jenniä haukkumalla mammoille tulee parempi mieli ja jättävät kotona raivoamatta, tilannehan on hyvä.

Vierailija
19/23 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla ihan vain yhden ihmisen aloituksia nuo Jennin haukkumiset. Tiedä sitten mikä saa ihmisen käyttämään niin paljon energiaa jonkun julkisuuden henkilön inhoamiseen. En minäkään arvosta kaikkia julkisuuden henkilöitä, mutta eivät he minussa sellaista pyhää vihaa herätä, että haluaisin viettää aikani oikein rypemällä inhossani ajatellen heitä. Onko lie ollut aiemmin fani, joka on haaveillut Jennistä ja sitten huomannut olevansa tälle ihan ilmaa kuten muutkin vieraat ihmiset.

Vierailija
20/23 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku naiset haukkuu Jenniä koska niiden ukot tykkää sen ulkonäöstä. Kateellisia aina kun kaunista ja menestynyttä naista haukutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme