Mies haluaisi että olisin hillitympi
Kuulemma puhun liikaa ja kikatan ja käkätän. Kaverini ovat liian mieluisia, ja ollaan kuin teinilauma. Aikuinen en hänen mielestään ole, koska kävelen seiniä päin pikkujoulujen jälkeen. Jätän kahvikuppeja minne sattuu ja aikuinen osaa laittaa vaatteet siististi tuolille. Tänään olen ollut laiska ja vaan maannut. Joo, on krapula.
Noh, tekisi mieli jättää koko mies. Kuuluuko naisen kuulla tuollainen valitus, kun kerran vuodessa järjestän etkot kavereille? Ja riisun humalassa mekon lattialle..
Kommentit (28)
Korkki kiinni nyt ap. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumpe. Rauhoitu ap, olet todella rasittava! Olet nytkin kirjoittanut varmaan 15 viestiä muutaman minuutin aikana ja kälättänyt niissä vain ja ainoastaan itsestäsi. Olet samanlainen varmasti myös muutenkin ja ainakaan minä en sinua jaksa yhtään enempää. Jätä siis miehesi ja ala seurustelemaan vaikka peilikuvasi kanssa.
Totta puhut. Pitäisi varmaan suhtautua tähän vähän rennommin. En ole kovin taitava krapuloimaan tai ottamaan vastaan moraalisaarnoja. En myöskään osaa riidellä, tai sanoa toiselle että olisi hiljaa ja lähtisi pois. Mutta iltaa kohden olo alkaa jo kohentua, mies tosin on varmasti vielä huomennakin kiukkuinen.
Miehen isä on alkoholisti, mutta hoitanut työnsä ja raha-asiansa kiitettävästi. En ehkä viitsi miehelle tässä kohtaa terapiaa ehdotella 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin kurjaa ja haluat elää teinin lailla vielä niin hanki uusi, erilainen mies, joka hyväksyy tapasi.
Miksi pitäisi olla joko tai ja esittää aikuista? Kai sitä joskus voi taantua vähän teiniksi? Etkoja en tuon tosikon kotona ollessa enää pidä.
Ap
No siis nimenomaan. Etsi sellainen ihminen vierelles joka hyväksyy sut ittenäs
Kelpaisiko aapeelle mies seura?
Lähdetään jonnekin irrottelemaan.
Voisihan menevämpi ja rennompi mies olla ihana virkistys. Mutta arvostan kuitenkin turvallista ihmistä, joka hoitaa elämänsä hyvin, ja johon voi luottaa 100%.
Riidellään todella harvoin, ja syyt ovat aina tällaisia, täysin tyhmiä ja turhia.
Olen kuitenkin suhteellisen helppo kumppani (vaikkei ehkä siltä nyt kuulosta), niin menee hermo tällaiseen turhaan mökötykseen, koska olen tässä suhteessa erilainen kuin hän.
Ap
Kaikissa absolutisteissa joilla ei ole ollut alko-ongelmaa on jotain outoa,neuvon sinua ap, jätä se sika.
Joskus on ihan kiva rapulassa maata ja kärsiä,vielä kun olisi alaston nainen kaverina,seksiä ym. Kivaa.
Aika näyttää. Meillä oli ihan samanlaista 20v sitten, strategisesti jätetyt puoliksi juodut kahvikuppini hävisivät olkkarista juuri kun halusin juoda sen jäähtyneen plörön (oikeasti... :) )
Mies myös paheksui tapaani rupatella vaikka taksikuskin kanssa koko matkan ajan, ja bileet tai muu juominen sai aikaan sellaisen tut tut- reaktion.
Vuosien varrella asiat ovat lieventyneet, emme enää ärsyynny tuollaisista asioista jotka vaan ovat osa toisen elämäntyyliä mutta ei omaa. Annetaan vähän tilaa toisillemme. Överiksi ei mene enää kumpaankaan suuntaan.
Minun käsittääkseni teinit eivät saa juoda viinaa. Kyllä sitä aikuisenakin voi juhlia ja pitää hauskaa. Ap:n mies on nipo, hänelle luultavasti sopisi ihan toisenlainen nainen kumppaniksi ja ap:llekin voisi vähän menevämpi mies tehdä terää. Suosittelen, että keskustelette vakavasti suhteen jatkosta, jos hän ei kykene hyväksymään luonnettasi, ap. Älä ainakaan ala rajoittaa omaa elämääsi sen takia, että toinen sitä vaatii, kadut sitä myöhemmin.