Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nintendo-hahmojen av-palsta

Vierailija
25.11.2017 |

Minkälainen on putkimiehen palkka? Muhun on ihastunut yksi putkimies, mutta itse olen tottunut olemaan rikas prinsessa, joten pelkään elintasoni putoavan tämän miehen myötä. Mies on kyllä pelastanut minut monta kertaa pulasta ja on ollut kiintynyt minuun jo yli 30v. Olisiko nyt aika mennä naimisiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää siitä, että mun poikaystävä lähtee aina seikkailemaan ympäriinsä. Sillä on kolme vaatekertaa: vihreät, siniset ja punaiset kuteet. Se pakkaa aina ne kaikki mukaansa ja voi viipyä reissuillaan ties miten pitkään. Onhan se aika ritarillinen ja koittaa vaan auttaa toisia, mutta vois se välillä hieman rauhoittuakin ja viettää aikaa kotonaan täällä Kokiri-kylässä. Sitä paitsi mä epäilen, että sillä on Hyrulen kaupungissa joku toinen nainen.

Vierailija
2/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen metsästyskoirasta on tullut tosi outo. Metsällä ollessa koira tulee välillä eteen heilumaan niin, että mies meinaa osua siihen sorsien sijaan. Koira ihan pomppii siihen pyssyn eteen melkein kuin tahallaan. Joku kerta sille vielä käy huonosti, pelkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain just selville, että mun mies syö jotain sieniä! Ne kuulemma "parantaa" sitä ja sen suorituskykyä. Sitten se sanoo olevansa putkimies, mutta mä oon nähny, että oikeasti se kerää rahaa ihan vain kuljeksimalla ympäriinsä ja löytämällä kolikon sieltä, toisen täältä. Siis eihän tällaisen miehen kanssa voi mitäön perhettä perustaa. Kaiken huippu: se on ilmeisesti joskus ollut myös valelääkärinä töissä!

Vierailija
4/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin yhden tosi mukavan italialaisen miehen. Sen tyyli vain oli hieman outo: isot viikset, vihreä lippis ja paita ja aina se farkkuhaalari. No, mä ajattelin, etteivät ne vaatteet nyt ole se tärkein asia miehessä. Mutta... sitten mä tapasin sen parhaan kaverin ja se oli todella omituista: sillä oli ihan sama tyyli viiksineen ja haalareineen! Paita ja lippis vaan oli eri väriset.

Siis onko tää joku ihmeen kultti vai onko niillä työvaatteet aina päällä vai mitä? Entä ne viikset? Sitten tuli vielä sellainenkin vaikutelma, että tää mun tapaama mies oli jotenkin vain "sidekick" sille kaverilleen, vaikka se kaveri oli lyhyempi ja tanakampi, kun mun mies on pitkä ja hoikka.

Jotain todella outoa tässä nyt on.

Vierailija
5/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut vauhkoo susien ampumisesta ja toiset siitä, etteivät niiden lapset pysty kulkemaan kouluun turvallisesti susien takia. Tulisitte tänne käymään: täällä ulkona vilisee tappavia kilpikonnia, joista osalla on siivet. Täällä on myös omituisia, ruskeita sienen näköisiä otuksia, joita koskemalla saattaa kuolla. Siis aivan mielettömän vaarallista, pitää koko ajan tosi tarkkaan miettiä, mihin astuu.

Vierailija
6/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niiiiiiiin stressaantunut mun työstä. Teen töitä räjähteiden kanssa, poistamme erilaisia kivisiä rakennelmia ja muodostumia räjäyttämällä. Luulisi, että tällaisessa työssä annettaisiin aikaa keskittymiseen ja räjähteiden huolelliseen asettamiseen. Mutta ei, meitä saattaa olla samalla työmaalla jopa neljäkin ammattilaista paikalla samaan aikaan ja koko ajan saa oikein pelätä, ettei toisen räjähteet osu itseen. Työpäivät ovat aina pelkkää juoksentelua paikasta ja pommista toiseen. Meitä kutsutaankin leikillisesti nimellä bomberman.

Vierailija
7/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuosia ollut salainen tapa pukeutua erään prinsessan mekkoon. Nyt veljeni on alkanut käyttää häämekkoa! Varasti minun ideani. Lisäksi mekko ei imartele hänen lihavaa vartaloa.

Vierailija
8/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain just selville, että mun mies syö jotain sieniä! Ne kuulemma "parantaa" sitä ja sen suorituskykyä. Sitten se sanoo olevansa putkimies, mutta mä oon nähny, että oikeasti se kerää rahaa ihan vain kuljeksimalla ympäriinsä ja löytämällä kolikon sieltä, toisen täältä. Siis eihän tällaisen miehen kanssa voi mitäön perhettä perustaa. Kaiken huippu: se on ilmeisesti joskus ollut myös valelääkärinä töissä!

Eikö Doctor Mario siis ollutkaan oikea lääkäri, vaan... sieniä syövä putkimies?!

Vierailija
9/10 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on taas loppu, eikä ole ruokaa tms. Täytyy varmaan lähteä ulos hakkaamaan puskia miekalla, että löytäis jalokiviä. Lon lon ranchilta saa muuten maitoa ilmaiseksi, jos on oma lasipurkki mukana. Jos vaikka lapsiperheitä kiinnostaa.

Vierailija
10/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu on kyllästynyt siihen, että aina täytyy olla ikuisesti nuori ja leikkiä vaikeasti saavuteltavaa. Itse haluaisin jo perustaa perheen ja asettua aloilleni, mutta yhteiskunnassamme näyttää olevan normina se, että naiset ovat joko sinkkuja seikkailijoita tai täysin saavuttamattomissa olevia prinsessoja.

Ihan kuin normaali perhe-elämä ei olisi kiinnostavaa tai edes sallittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän