Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et ota vanhempaa naista?

Vierailija
24.11.2017 |

+40 vuotiaita naisia on paljon yksin. Miksi et miehenä alkaisi suhteeseen itseäsi vanhemman naisen kanssa?

Vastaan itse kysymykseen. Olen 40 vuotias mies. Minulla on ollut suhde 4, 7 ja 10 vuotta itseäni vanhempien naisten kanssa. Ikä ei ole kuin numero, mutta näiden naisten itsetunnottomuus on muodostunut ongelmaksi. Kaikki nämä suhteet ovat kaatuneet siihen, että mustasukkaisuuden peikko nuoremmista naisista on astunut kuvaan. "Sä kuitenkin löydät kohta jonkun nuoremman". "Sä varmasti panet salassa jotain nuorempaa?" "Miksi sä otit tällaisen vanhan kurpan, kun olisit nuoremmankin saanut."
Loppujen lopuksi tämä pelko nuorempaan naiseen vaihtumisesta kasvaa niin isoksi, että suhde kaatuu. En ole niin taitava, että saisin toisen heikon itsetunnon korjattua.

Valitettavasti sama juttu on lihavuuden kanssa. Itse en naisen lihavuudesta piittaa, mutta on jotenkin mahdotonta olla suhteessa naisen kanssa, joka ei voi näyttäytyä sinulle alasti, "Iik, kun mä oon niin lihava!!!" tai sängyssä ei saa koskea kuin käsivarteen, ettei läskit tunnu (minun käteen). Sen naisen seksinautinto katoaa siihen oman kehon häpeämiseen.

Tähän tulee kuitenkin sellaisia kommentteja, että etten minä ainakaan noin tee. No et ehkä tee, mutta minä haluan sellaisen kumppanin, kenellä ei ole typeriä itsetunto-ongelmia. Jokainen ero on ollut kova paikka minulle, mutta en voi jäädä sellaiseenkaan suhteeseen, missä minua kohtaan osoitetaan mustasukkaisuutta, koska oma itseluottamus on niin heikko.

Tässä miehen vastaus siihen, että miksi et ota vanhempaa tai lihavempaa naista.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä iällä nyt niin paljon merkitystä ole. Jos nainen tietää mitä haluaa ja osaa olla tyytyväinen omaan elämäänsä. Eli pääkoppa kunnossa, ei lihava ja tietää mitä voi parisuhteelta odottaa.

Vierailija
22/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on jo itseäni 13 vuotta nuorempi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saako ruma ja köyhä feminiininen mies vanhemman naisen paremmin kuin nuoremman?

Pistäpä kuule heti kymmenen sellaista tänne tulemaan.

Helkkari mitä idiootteja oikeasti.

Vierailija
24/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saako ruma ja köyhä feminiininen mies vanhemman naisen paremmin kuin nuoremman?

Miksi näin ei voisi olla?

Vierailija
25/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lihovat siihen tahtiin täällä Suomessa, että vakavia terveysongelmia olisi tiedossa, jos olisin ottanut oman ikäisen vaimon. Nyt on melkein 20v nuorempi aasian kaunotar. Itsellä ikää 48v.

Vierailija
26/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde 12 vuotta vanhempaan naiseen 6 vuotta.

Loppui, kun naine oli 53. Sitä ei enää seksi kiinnostanut, niin ei minuakaan enää kiinnostanut parisuhde. Koska se ei enää ollut parisuhde, kun seksi loppui. Ihan tavallinen kaverisuhde siis vielä nykyäänkin.

Vierailija
27/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen jonka aivoja on kyllästetty prinsessasaduilla 20 vuotta vs. nainen joka on kuunnellut niitä 40 vuotta...

Vierailija
28/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yllättävän monta pariskuntaa, joissa on mies nuorempi, useimmiten vain pari vuotta nuorempi tosin, mutta yhdessä jopa 7 v nuorempi. Ulkopuolinen ei välttämättä huomaa ikäeroa edes, kun kyse on keski-ikäisistä ja ihmiset vanhenevat niin yksilöllisesti.

Yksi minua 8 v nuorempi mies, joka on naimisissa muutamaa vuotta vanhemman naisen kanssa, flirttailee mulle niin suoraan ja aina kun käännyn, katselee mua, että olen ollut ihan hämilläni. Aluksi ajattelin sen olevan vahinko, mutta nyt en enää tiedä. Olen itse vähän ikäistäni nuoremman näköinen, niin ehkä hän sitten tykkää oikeasti. On kyllä vaikea käsittää., kun itse tunnen jo olevani kuitenkin selkeästi vanhempi.

T. Kohta viisikymppinen nainen

Vierailija
29/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen jonka aivoja on kyllästetty prinsessasaduilla 20 vuotta vs. nainen joka on kuunnellut niitä 40 vuotta...

Eiköhän ne prinsessalinnat ole ainakin osaksi murentuneet.

Vierailija
30/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole otettavissa. Vanhempi nainen ei ota minua.

Vierailija
31/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempaa naista niin vain oteta. Yleensähän naiset nirsoontuvat vanhetessaan parisuhteiden suhteen. Nuoremman miehen on helpompi saada oman ikäinen nainen kuin vanhempi. Eri asiat sitten tavoitellut ja menestyneet alfat jotka saavat kenet tahansa halutessaan. Tiedän useamman tällaisen, jotka ovat sitten päätyneet parisuhteeseen vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
32/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla on epänaisellinen vartalo. Ei sytytä jos peffa ja vatsa on vaihtaneet paikkaa, vyötärö on menetetty ja reidet on tikut. Harvat nätit on olleet superhotteja nuorina, niitä ei saa nytkään kun ovat mieluummin yksin. Ja turha kitistä pinnallisuudesta jos itse katsoit joskus esim. miehen pituutta.

Se "olen vahva ja itsenäinen, olen löytänyt itseni, minulla on oma elämä enkä tarvitse miestä"-moska. Ihan sama onko se totta vai pelkkää uhoa kun ei olla saatu haluttua miestä, turn-off joka tapauksessa.

Seksivaihe jatkuu muutaman vuoden, sitten vaihdevuosien myötä saattaakin mennä reidet pysyvästi kiinni. Ei huvita rakentaa yhteistä tulevaisuutta jos on vaara että seksi loppuu.

M/34v

Vierailija
33/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin kun n. 22-30-vuotiaitakin vaikuttaa olevan hyvin tarjolla?

Vierailija
34/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne prinsessalinnat ole ainakin osaksi murentuneet.

Itseasiassa ne tunteet on voineet jopa voimistua.

Vierailija
35/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin 2 vuoden ajan itseäni 9 vuotta nuorempaa miestä. Olin itsevarma, hiukan pullea ja lyhyt, seksuaalisesti vapautunut about 30v nainen. En ole koskaan kummemmin stressannut siitä mitä ihmiset minusta ajattelevat, olen mitä olen, mutta tuon miehen myötä oman tunnonarvoni, itsevarmuuteni ja itsekunnioitukseni laski. Hän haaveili edelleen exästään, ikäisestään, hoikasta ja hyvin kauniista tytöstä, jonka kanssa oli edelleen kavereita ja näkivät päivittäin. Tyttö pompotti miestä minkä jaksoi, haukkui ja lyttäsi minua, ostari miehellä kaikkea. Mies halusi olla kanssani, mutta ei vaan päässyt exsästään yli (jolla oli jo kierrossa kolmas uusi mies hänen jälkeensä). Mikä tyhmä jäin ja uskoin hänen puheitaan ja aina, kun hän kipitti exän luo vertasin itseäni siihen exään. Annoin tuon pikkupojan murentaa kaiken mitä olin ja suoraan sanottuna vituttaa. Minusta tuli juuri se epävarma pullea, vanhempi nainen, joka aina ihmetteli miehelle ääneen miksi olet kanssani, kun olen vanha ja pullea. Haluat kuitenkin nuoremman. Hävettää välillä katsoa peiliin. En pidä siitä mikä minusta tuli. Ihastuminen ja rakastuminen ei katso ikää, mutta minä olen vielä aika romuna ensikokemukseni jälkeen nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
36/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vanhempaa naista niin vain oteta. Yleensähän naiset nirsoontuvat vanhetessaan parisuhteiden suhteen. Nuoremman miehen on helpompi saada oman ikäinen nainen kuin vanhempi. Eri asiat sitten tavoitellut ja menestyneet alfat jotka saavat kenet tahansa halutessaan. Tiedän useamman tällaisen, jotka ovat sitten päätyneet parisuhteeseen vanhemman naisen kanssa.

Näin juuri. Lisäksi järkevä nainen ajattelee myös miestä, jos tämä on häneen rakastuessaan vielä lapseton, eikä nainen itse ole enää lapsentekoiässä tai halukas hankkimaan lisää jälkikasvua. Miehen on siis valittava vanhempi nainen ja lapsettomuus tai sitten valittava itselleen nuorempi nainen synnyttämään lapsia.

Lyhyeen ja kevyeen suhteeseen sopii vanhempi nainen siinä missä nuorempi. Ja vakavampaankin, jos lapsiasia on kummankin osalta täysin selvä.

Vierailija
37/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat yksi asia. Olen 34v N enkä halua lapsia. Jos alkaisin heilastella jonkun 25v kanssa niin n. 98% todennäköisyydellä se alkaisi hinkua lasta jossain kohtaa ja sitten olisin 44v ja taas yksin.

Ikäiseni miehet ovat lapsensa jo pääosin tehneet / tietävät etteivät niitä halua.

Vierailija
38/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli mielenkiintoinen ketju, kiitos siitä. Tunnistan itseäni paljon tuosta vartalon häpeilystä ja sen vuoksi (tai ainakin itselleni selitän, että tämä on se pääsyy) olenkin pitäytynyt eron jälkeen kaikista suhteista. Toinen syy on se, että olen ihan helvetin kokematon ja se tällaisella yli kolmekymppisellä naisella ei ole enää niin viehättävää kuin nuoremmalla naisella. Itseänikin se hävetää, että haluja olisi, mutta rohkeus ei riitä kokeilemaan mitään yhdenyön juttuja tai FWB virityksiä. Olen siinä mielessä kalkkis, että olen ajatellut seksin kuuluvan parisuhteeseen ja eron jälkeen olenkin ollut ihan rauhassa. Seksipartnereita minulla on tähän ikään asti ollut vain yksi. Nunnan elämää lähinnä vietetty. Toisaalta, jos kriittisesti tarkastelen omaa tilannettani, niin eipä oikeastaan minulla ole itselläni mitään tarjottavaa parisuhteeseen. Olen lapsen jo tehnyt ja lisää en halua, en ole mitenkään kaunis tai kuuma ja loppupeleissä oma persoonallisuus ei ole myöskään kovin säkenöivä. Lähinnä hukun tapettiin. Läheisyydenkaipuuta vielä on ja jonkinlaista rakkaudenkaipuuta myös, mutta rehellisesti ajatellen en usko, että välttämättä enää päädyn suhteeseen. Sitä ylimääräistä aikaa ja seksuaalista turhautumista, jota koen yritän purkaa harrastuksiin ja vapaaehtoistöihin. Koen, että olen ihan pätevä ja kiva ihminen,  mutta en ehkä seksuaalisessa mielessä. Ei elämässä voi saada kaikkea. Hankala edes ajatella, että olisin jonkun nuoremman kanssa, joka todennäköisesti olisi paljon kokeneempi kuin minä.

N33

Vierailija
39/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulla on ollut nuorempia miehiä, paljon itseäni nuorempia. Olemme tapailleet enimmillään pari vuotta ja sitten olen jatkanut matkaa. Haluan asua yksin, joten siksi vain seurustelusuhteita. Olen (kuulema erittäin) hyvin säilynyt 62-vuotias nainen.

Vierailija
40/55 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kyllä mutta ei se ollut sitä mitä mainostettiin. 

Ensinnäkin iän mukana tuli vanhanaikaiset asenteet ja sukupuoliroolit, itse haluaisin kuitenkin tasaveroisen kumppanin eikä perinteinen ahdas miehen rooli kiinnosta.

Toiseksi mustasukkaisuus ja huono itsetunto ja niihin liittyvä kyttääminen ja kiukuttelu, oli sitten kyse työ- tai harrastuskavereista, ystävistä tai vaikka hymyilevästä kaupan kassasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi