Elämä on ihanaa kun siinä ei ole enää myrkyllisiä ihmisiä
Ja nyt sitä miettii miksi on edes yrittänyt joskus. Ihana huomata että on mennyt jo kuukausia ilman riitoja tai pahaa mieltä.
Kommentit (23)
Niin on :D Olen just ottamassa kunnon kännejä sen kunniaksi kun pääsin eräästä kateellisesta myrkynnielleestä naisesta eroon. Voi kestää jonkin aikaa kun vihdoin ymmärrän täysin kuinka hän on manipuloinut ja yrittänyt päsämäröidä elämässäni. Voi luoja mikä helpotus! Ihan sekopää akka vaikka työelämässä pätee...
Olen poistanut ihmisiä elämästäni seuraavista syistä:
-tyhjät lupaukset, perui aina tapaamisia
-ilkeily
-käyttäytyminen kuin pahimmalla koulukiusaajalla vaikka oli 40v..
Voisin melkeinpä poistaa vielä miehen sukuineen.. miten sitä tekikään joskus niin väärän valinnan...
Minulla oli yksi todella myrkyllinen kaveri josta pääsin puolisen vuotta sitten eroon. Hän vaikutti aluksi aivan mielettömän kiltiltä ja symppikseltä ja meillä oli paljon yhteistä yhteisen harrastuksen parissa.
Joka tapauksessa, kun tutustuimme paremmin ilmeni että tämä henkilö on dominoiva kontrollifriikki. Hän alkoi määräilemään minua ja kaikkea mitä tein. (tähän väliin voin huomauttaa että tämä henkilö on mies ja minä nainen, mutta mistään romanssista ei ollut kyse, vaan kaveruudesta. Tämä mies on erittäin sairaassa ja myrskyisässä parisuhteessa läheisriippuvaisen naisen kanssa jolla on ilmiselvä tukholma-syndrooma)
Hän muuttui myös erittäin myrkylliseksi ja alkoi kritisoimaan minua jatkuvasti, hyökkäämään, alkoi paranoidiksi, kaikki mitä sanoin koettiin negatiivisena vaikka olin vaikka kuinka ystävällinen. Lopulta alkoi ahistus ja pelko että tyyppi räjähtää ihan mistä tahansa. Tajusin että nyt ei ole kaikki ok ja hän itse kertoikin sitten että oli ollut muutama vuosi takaperin suljetulla osastolla, mutta nyt kuulemma lääkityksen ansiosta kaikki ok. No eipä ole.
Hän on hyvinpukeutuva, mukava, kiltti ja hurmaava kaikille jotka eivät häntä tunne. Mutta kun tutustuu vähän paremmin niin aivan kauhea ihminen. Ja ei, ei ole narsisti, mutta narsistisia piirteitä omaava mielenterveysongelmainen myrkkyihminen.
En ole koskaan eläissäni varmaankaan törmännyt yhtä oksettavaan ihmiseen. Vieläkin kuvottaa kun näen hänen kuvansa. Myrkkyihminen isolla ämmällä. Muutaman kuukauden tunsin ja se riitti. Katkaisin kaikki välit ja hyvä niin. Hyi saatana mikä tyyppi!