Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
24.11.2017 |

Mitä perheenjäsenesi puuhailevat? Mitä itse teet? Kerro!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erikoista. Koirat nukkuu, toinen kissa istuu pöydällä katsellen ikkunasta ulos  ja toiselle tarttui purkka sekä sen alla ollut paperinpala takapuoleen. Naapuritalossa on tulipalo. Ja tämä on ihan totta. 

Vierailija
2/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona. On ihanan hiljaista. Tietokone vain surisee. Kaikki valotkin on pois päältä. Kohta tulee  rakkaat kotiin , sekin on ihan hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään erikoista. Koirat nukkuu, toinen kissa istuu pöydällä katsellen ikkunasta ulos  ja toiselle tarttui purkka sekä sen alla ollut paperinpala takapuoleen. Naapuritalossa on tulipalo. Ja tämä on ihan totta. 

Niin ja minä istun läppärin ääressä AV:llä.

Vierailija
4/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin naapurissa palaa! Alkaako katusi T-kirjaimella?

Vierailija
5/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa. Ja kaupunki V:llä.

Vierailija
6/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun koneella olkarissa työpöytäni äärellä. Pitäs väntää opparia kasaan mutta ei taho sytyttää.

Toinen koira nukkuu sohvalla päikkäreitä, toinen makoilee muuten vaan jalkojeni juurella. Kissa tuijottelee kyyryssä telkkarin eessä huoneen tapahtumia (vaikkei mitään tosiaan tapahu) ja toinen kissa nähtäväsi oleilee keittiön tuolilla.

Muita tällä ei asukaan. Välillä kaikilla eläimillä kunnon painit menossa mutta nyt on kovin hiljaista.

Vierailija
7/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira nukkuu kerällä peiton alla ja häntä vain näkyy. Pesukone linkoaa.

Minä palelen läppärin edessä ja odotan, että vedenkeitin kuumentaisi veden niin saisin glögiä.

Rappukäytävässä jonkun lapsi hihkuu.

Vierailija
8/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja koira ovat päiväunilla. Itse tein äsken ruoan valmiiksi ja kuopus rupesi sitä juuri syömään. Itse luen juuri uutisia netistä ja samalla kurkin palstaa välillä.

Vierailija
9/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies imuroi, lapset on koko iltapäivän istuneet puhelimillaan, kävin kävelyllä, kaikki vituttaa. Siksi olen av:llä

Vierailija
10/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Ei taida olla ihan normi perjantai. Pistä kaikki räppänät kiinni, muuten teilläkin haisee viikon savu sisällä. Meidänkin lähistöllä paloi talo ja se haju oli ihan kamala.

Vierailija
11/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, terveisiä siis naapurista :)

Vierailija
12/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa kotona,mies pikkujouluissa. Syödään aikainen iltapala ja jälkkäriksi jätskit...sitten viimeistään kasin aikaan sänkyyn lukemaan iltasatuja ja nukkumaan :)

Vierailija
13/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietsikalla. 😊 Voisin keittää maitokahvin.

Vierailija
14/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla orkkukeppi ojossa.

Sinkkumies 23

Vierailija
15/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko juttelee kaverinsa kanssa keittiössä puhelimessa, lapsi katsoo olkkarissa telkkaria, kissa istuu ja tuijottaa minua, kun palstailen täällä länsisiivessä.

Vierailija
16/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, terveisiä siis naapurista :)

Kiitos samoin :)

Vierailija
17/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietsikalla. 😊 Voisin keittää maitokahvin.

Pesen ensin hampaat. 😊

Vierailija
18/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Ei taida olla ihan normi perjantai. Pistä kaikki räppänät kiinni, muuten teilläkin haisee viikon savu sisällä. Meidänkin lähistöllä paloi talo ja se haju oli ihan kamala.

Tulipalot ei ole normi perjantaita, muu on. Toi toinen kissa on sellainen tohelo, että sille aina sattuu ja tapahtuu. En jaksanut viedä purkkaa keittiöön roskikseen, joten laskin sen paperipalan päälle pöydälle. Ja eikös tohelokatti istunut just sen päälle :D 

Mulla on kaikki ikkunat kiinni ja verhotkin ikkunan edessä. Oltiin just tulossa toisen koiran kanssa päivälenkiltä kotiin, kun alkoi tulla paloautoja ja ambulansseja pillit soiden. Ja tuo koira pelkää niitä. Nyt siis istuskellaan hissukseen vaan. 

Vierailija
19/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun autossa matkalla anoppilaan avuksi. Mies ja lapset kotona, mies laittoi äsken viestiä että kauppaan menossa. Lapset siis jo esimurkkuiässä varmaan kuuntelevat musiikkia ja ovat netflixillä.

Vierailija
20/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja 7v tyttö pelaavat shakkia. 9v ja 12v poika ja tyttö koristelevat piparitaloa. 2v tyttö pukee ja riisuu saappaitaan. 14v ja 15v pojat tekevät parin kaverin kanssa pizzaa. Minä istahdan hetken kun odottelen 17v tytön baletin loppumista, haen hänet kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän