anus/vagina mielummin..?
Kommentit (6)
Ehdottomasti pilluun, koska se vain tuntuu paremmalta.
Vaikea sanoa täysin varmasti koska peppua saa niin paljon harvemmin mitä vaginaa.
Jos aina saisi halutessaan itse päättää niin voi olla että se menisi kuitenkin aika 50/50.
Vaihteluhan on tuossa ainakin itselläni se pääasia. Mun mielestä seksi jää yksipuoliseksi jos tarjolla on aina vain vaginaa.
Viikolla pimppiä ihan random määrä ja viikonloppuna lisäksi kerran pyllyyn. Miehellä on varustus sitä kokoluokkaa että pylly hellänä muutaman päivän. Loppuun vielä että hellä ja kipeä on eriasia ja hellästä voi tulla kipeäksi :)
Jos pitäisi valita naisena kumpaa ainoastaan niin pimppi tietty ja eiköhän se näin mene heteromiehilläkin
N21
Näkyyhän se seksuaalinen suuntaus selvästi. Homoilut peppuun ja heterot pimppaan. Näin se vaan menee. Vastustajat voisivat jo tulla kaapista. Niin minäkin tein.
ap
Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän se seksuaalinen suuntaus selvästi. Homoilut peppuun ja heterot pimppaan. Näin se vaan menee. Vastustajat voisivat jo tulla kaapista. Niin minäkin tein.
ap
En ole samaa mieltä. Vaikka itse miehenä tykkään peppuseksistä niin en valitettavasti tykkää miehistä. Sanon valitettavasti koska luulen että pariutuminen olisi paljon helpompaa homona. Homot arvostaisi ehkä enemmän treenattua atleettista kroppaa.
Ehdottomasti anukseen kiihottaa enemmän koska se on vaan rietasta ja tuhmempaa..