Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö täältä muita, jotka eivät ole ostaneet mitään Black Fridayna?

Vierailija
24.11.2017 |

Minä olen tehnyt joululahjat pitkin syksyä ja ajattelin illansuussa tehdä englantilaisen jouluvanukkaan moninkertaisena annoksena ja laittaa sen yöksi uuniin hautumaan. Olen lahjoittanut aikaisempinakin vuosina sukulaisille sekä englantilaista jouluvanukasta että peruskoulun keittokirjan ohjeen mukaan tehtyä joulusinappia. Kukaan ei ole valittanut lahjoista ainakaan suoraan minulle.

En suostu lahjoittamaan kenellekään mitään polyester- tai polyakryylirättejä koska ne ovat käytännössä energiajätettä ja pilaavat maailman vedet koska niistä irtoaa hiukkasta joka pesussa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan "Mies söi kaikki englantilaiset jouluvanukkaat!" ketjua.

M

Vierailija
22/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma hukkuu roinan ja luonnonvaroja käytetään yli kaikenmaailman uusiin vempaimiin, jotka päätyvät kaatopaikalle kuormittamaan luontoa. Tai ilmakehään, jos ne poltetaan.

En ostanut yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin black friday -mainoksia lehdessä ja ajattelin, että enää kuukausi kun alkaa ihan normaalit joulun jälkeiset alennusmyynnit. Silloin on paljon enemmän esim. talvivaatteita paljon suuremmilla aleprosenteilla. Lastenvaatteista puhumattakaan.

Katsoin ympärilleni ja totesin, että mulla on vaatteet päällä ja lapsella on vaatteet päällä, joten just tänään me ei tarvita uusia vaatteita. Voin aivan hyvin odottaa niitä alennusmyyntejä. Niin kuin joka vuosi.

Vierailija
24/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin hakea Gigantista DeLonghin kahvikoneen, 990 euron kone tarjouksessa ca. 580. Mutta ei huvittanut lähteä enää kaupoille. 

Vierailija
25/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ruokaa, mutta olen kiinnostunut englantilaisen jouluvanukkaasi reseptistä. Laita jakoon!

Vierailija
26/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo eilen, Verkkiksessä oli usb powerbank 1/3 hintaan ja sitten ostin soundbarin telkkariin.

Vierailija
27/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vain ruokaa.

Vierailija
28/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pitsan lähipitseriasta, muuta en ostanut. Black friday ja kulutushysteria ahdistavat.

Vierailija
29/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut mitään tänään.Olen ruokaostokset tehnyt eilen ja tänään ei tarvitse. Tarpeelliset ostokset hoidan mistään erikoiskampanjasta riippumatta ja vertailen todellisia myyntihintoja riippumatta mistään alelapuista.

Vierailija
30/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vain ruokakaupassa, jossa onneksi tämä Black Friday hömpötys ei näkynyt millään tavalla.

Vierailija
31/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaan ostin töissä.

Vierailija
33/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Tai ”Mies ei osaa flambeerata englantilaista jouluvanukasta”-ketju?

Vierailija
34/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ruokaa, mutta olen kiinnostunut englantilaisen jouluvanukkaasi reseptistä. Laita jakoon!

YouTubesta löytyy monta perinteisen jouluvanukkaan reseptiä.

Vierailija
35/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tai ”Mies ei osaa flambeerata englantilaista jouluvanukasta”-ketju?

Todennäköisemmin "Ärsyttää! Mies ei tiedä mitä on flambeeraus!?!"

Vierailija
36/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt joululahjat pitkin syksyä ja ajattelin illansuussa tehdä englantilaisen jouluvanukkaan moninkertaisena annoksena ja laittaa sen yöksi uuniin hautumaan. Olen lahjoittanut aikaisempinakin vuosina sukulaisille sekä englantilaista jouluvanukasta että peruskoulun keittokirjan ohjeen mukaan tehtyä joulusinappia. Kukaan ei ole valittanut lahjoista ainakaan suoraan minulle.

En suostu lahjoittamaan kenellekään mitään polyester- tai polyakryylirättejä koska ne ovat käytännössä energiajätettä ja pilaavat maailman vedet koska niistä irtoaa hiukkasta joka pesussa.

Vaikutat hyvältä ja vaatimattomalta ihmiseltä. Ellet jopa meitä muita paremmalta...

Vierailija
37/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en arvosta näitä kulutushysteria päiviä, mutta pakko myöntää että opiskelijana tuli kyllä tähdättyä yksi isompi ostos tälle viikonlopulle.

Säästöä tuli 40 euroa. Kävin kyllä pyörimässä kaupoissa. Hoitoaine oli loppu ja nyt sainkin kaksi yhden hinnalla. Ostin myös sukkia ja lapaset, niistäkin sain vähän alennusta.

Vierailija
38/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi eilen ottaa päähän niin paljon kaikki Black Friday mainokset etten käynyt edes ruokakaupassa. Vihaan tällaista ostamiseen lietsomista niin paljon!!!

Vierailija
39/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joka perjantai ole "black friday" nykyään? Koko ajan jossain on jotain alennuksia.