Miksi pitää väittää, että ei haluaisi asioita joita ei voi saada sen sijaan että myöntäisi, että haluaa näitä asioita
mutta tyytyy siihen, ettei niitä voi saada? Ihminen, joka väittää ettei haluaisikaan mallia tyttöystäväksi, olla miljonääri yms. eikä ole kateellinen niille harvoille ihmisille, jotka voivat saavuttaa tällaisia asioita yrittää esittää parempaa ihmistä kuin on. Eihän suurin osa voi näitä asioita saavuttaa, mutta kaikki niitä haluavat siitä huolimatta ja eikö sitä voisi myöntää? Sen sijaan että antaa ymmärtää, että ei haluaisikaan näitä asioita.
Koska näistä ihmisistä JOKAIKINEN ottaisi miljoona euroa tai mallin tyttöystäväksi jos saisi sormea napsauttamalla. Kukaan näistä ei silloin kieltäytyisi, joten kyseessä on pohjimmiltaan itsepetos.
Kommentit (5)
Sulla on naiivit ajatukset. Ja samaa asiaa jauhat monta lausetta.
Tällaistako pohdiskelet huviksesi? Sulla on kyllä liikaa ylimääräistä aikaa...
Miksi ihmeessä luulet, että kaikki haluaisivat esim. malli(n näköisen) tyttöystävän? En minä ainakaan haluaisi miesmallia mieheksi, eivät he edusta ollenkaan omaa miesihannettani. Ja kyllä, olen tässä ihan rehellinen! Kauniitahan ne mallipojat ovat, mutta eivät mielestäni tippaakaan miehekkäitä.
Toki miljoona euroa kelpaisi mutten halua tyttöystävää pelkästään pinnallisten ominaisuuksien perusteella.
Ei mallit edusta mitenkään mun naisihannetta edes ulkonäöllisesti, puhumattakaan luonteesta ja arvoista.