Sovituskopit! yök
Näytän kaupan sovituskopissa rumalta, lihavalta, kuluneelta - kaikin puolin tulee olo, että äkkiä pois. Hiukset leijuu sähköisenä, hiki valuu shoppailukierroksesta, meikit vähän sinne päin. Pidän kyllä itsestäni huolta, sovituskopit on ainoita paikkoja, missä tunnen itseni rumaksi. Onko se kauppojen salaliitto jonkun valaistuksen avulla saada ihmiset käyttämään itseensä lisää rahaa, vai miten tämä selittyy?!
Kommentit (7)
Niissä on usein myös pölyä ja vanhoja vaatteita roikkumassa.
Itse taas epäilen, että sovituskoppien peilit on leikattu pitkittäin, että asiakas näyttäisi laihemmalta ja vaate paremmalta. Kotona sitten pettyy karvaasti.
Sama. Etenkin rintaliiviostoksilla tsekkaan siitä sivupeilistä ja katon että MITKÄ nuo on. O.o
Joo ja hiusten värikin on yhtäkkiä kaupoissa haalea ja väritön, vaikka muualla (ja valokuvissa) näyttää hyvältä.
Miten joku voi hikoilla kaupassa? Kuulostaa ällöttävältä.
Otsikko on väärä. Luulin, että puhut likaisista tai muuten epämiellyttävistä sovituskopeista. Ap puhui kuitenkin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja hiusten värikin on yhtäkkiä kaupoissa haalea ja väritön, vaikka muualla (ja valokuvissa) näyttää hyvältä.
Pipo päässä olet ylipukeutunut sovituskoppiin ja näytät juntilta, mutta pipoa ei voi ottaa pois hiusten sähköisyyden takia.
Mua häiritsee sovituskopeissa siivottomuus, monesti tosi pölyisiä, jos vaate tippuu lattialle niin ei sitä päälle enää halua sovittaa.
Mä taas luulen että ne peilit hoikentaa, miten se sopiva vaate näyttää kotona päällä aivan kauhealta :0