Mikä on tylsintä lasten kanssa olemisessa?
Kommentit (16)
Muut vanhemmat, hoitohenkilökunta jolla on vankat mielipiteet.
Lautapelit. Meinaan aina nukahtaa keskenkaiken. Satujen lukeminen taas ihan huippua.
Leikkiä olevansa kiinnostunut jostain leluautosta tai ruutuhyppelystä. Lasten jutut ovat pääsääntöisesti kuolettavan tylsiä.
Jatkuvasti samat leikit, pelit, elokuvat, "äiti, äiti!!!", kaverit ja tappelut...
Rauhanturvaajana oleminen lasten jatkuvassa nahistelussa.
Vierailija kirjoitti:
Leikkiä olevansa kiinnostunut jostain leluautosta tai ruutuhyppelystä. Lasten jutut ovat pääsääntöisesti kuolettavan tylsiä.
Lasten leikeissä viihtyvät ovat jokin oma lajinsa.
Se että ne on niin pieniä ettei niitä kiinnosta sun muistelut, "silloin kun minä olin pieni meillä oli...".
Muut aikuiset. Lasten kanssa on mukavaa touhuta.
Lautapelit on kivoja, juttelu on kivaa, leikkiminen on ihan paskaa.
Karmeinta on kokkaaminen, koska sitä pitää tehdä joka päivä, halusi tai ei. Pyykkääminen on ok, koska sen voi tehdä automaattiohjauksella.
Ulkoilu on jees, paitsi talvilajien opettaminen lapsille. Saduista ja leikkimisestä tykkään ihan oikeasti.
T. Mutsi x 3.
Se että pitäisi jaksaa olla sosiaalinen hiekkalaatikolla tms. En jaksa. En kyllä jaksa sitä hiekkalaatikkoakaan, onneksi mies hoitaa meillä sen puolen. Itse rakastan askarrella lapsen kanssa, soittaa ja laulaa sekä lukea kirjoja. Pelailukin on ihan kivaa välillä, samoin leipominen ym. Oman lapsen kanssa puuhailu on pääosin tosi kivaa; siksi kai niitä lapsia tehdään että haluaa viettää aikaa lastensa kanssa? Mikä motiivi on tehdä lapsia, jos niiden kanssa ei kiinnosta mitään tehdä?
Leikkiminen. Kaikki muu on mielestäni ihan kivaa, mutta leikkiminen on ihan hirveää. Mielummin pelaan, luen tai väritän lapsen kanssa. Leikkiminen aiheuttaa vaan vitutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten leikeissä viihtyvät ovat jokin oma lajinsa.
Mun 6- ja 4-vuotiailla ainakin on ihan mielettömät juonileikit. Tosin pitää osata jättää omat murheensa (ja some!) että pääsee samaan mielentilaan.
Vierailija kirjoitti:
Lautapelit. Meinaan aina nukahtaa keskenkaiken. Satujen lukeminen taas ihan huippua.
Pitää valita (itsestä) kivat lautapeliä. Joku Hello Kitty -lotto on ihan h*lvetistä, samoin Kimble. Mutta Afrikan tähti jo paljon kivempi.
Leikkipaikalla oleminen, leikkiminen, askartelu.