Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen torjui minut

Vierailija
24.11.2017 |

Näin kaveriporukan pikkujoulubileissä minua viehättävän naisen. Bileet oli pitkät ja kosteat, ja naista vikitteli mm. eräs varattu mies, suutelikin. Nainen torjui tämän miehen, ja myös minun herrasmiesmäisen lähestymiseni. Kun lähdimme porukalla baariin, nainen suhtautui minuun, kuin olisin ilmaa, ja mm. käveli käsikynkkää tuon häntä suudelleen miehen kanssa. Minua ärsytti, ja sanoinkin sen hänelle. Juttu jäi vaivaamaan. Miksi en kelvannut? Miksi se roikkui siinä roistossa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä tiennyt että toinen on varattu. Varatut, niin miehet kuin naiset, vaikuttavat aina paremmilta mutta ei siitä syystä että ovat varattuja vaan siitä syystä että varatuilla on se toinen osapuoli, joka täydentää ja johon peilata. Ei varattu on aina vähän eksyksissä.

Vierailija
2/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ymmärsin oikein, niin torjui sen toisen juuri siksi, että se oli varattu... toinen sanoi, ettei itse välitä omasta suhteestaan. Kuulin tosin vähän huonosti, mut niin ymmärsin. Ap

Vierailija
4/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Ei nainen ole mitenkään velvoitettu valitsemaan sitä älykkäintä ja herrasmiesmäisintä. Ehkä jutut natsasivat paremmin yhteen sen roiston kanssa.

Vierailija
5/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin. Ei nainen ole mitenkään velvoitettu valitsemaan sitä älykkäintä ja herrasmiesmäisintä. Ehkä jutut natsasivat paremmin yhteen sen roiston kanssa.

Ap ei kylläkään vaikuta ainakaan sosiaalisesti älykkäältä.

Vierailija
6/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta sosiaalisesti älykkäästä, mut jännitän kyllä naisia aika paljon enkä puhu paljon. :( ap

Vierailija
7/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kilttimies?

Vierailija
8/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samoissa juhlissa joku toinen nainen (joka sinua ei viehättänyt) katseli sivusta katkerana, kuinka vain ihastelit tuota yhtä naista ja halusit vain hänen huomiotaan.