Tekisi mieli ostaa itselle joululahjaksi uusi hajuvesi, suositelkaa?
tykkään sitrustuoksuista tai kukkaistuoksuista.
Olen monesti tuoksuttanut Guccinbloom hajuvettä ja tykkään mutta onkohan liian raskas? Pullo on ihana. Toinen mikä houkuttaisi olisi joku Jo Malone tai Hermes tuoksu. Nordicfeelilla on Hermes tuoksut alennuksessa mutta ei mitään kuvausta. Haluaisin hienostuneen, hyväntuoksuisen, raikkaan hajuveden.
Kommentit (12)
Hermes En jardin sur le Mediterranee.
Vierailija kirjoitti:
kiitos, katsoin fracranticasta tuoksu notesit ja voisi olla hyvä, mistä tuota saisi netistä?
ap
Kestosuosikkini on Anais Anais Original, siinä on hyasinttia joka käy hyvin tietysti jouluunkin.
Guccin Bloomia testasin ja siinä on jokin outo synteettinen vivahde joka haisee muoviselle minun nenääni. Kaveri testasi sitä myös ja sanoi että siinä haisee uuden auton renkaat.
Katoaa aika nopeasti iholta, vaikka ei ole ihan sieltä halvimmasta päästä.
Acqua di Parma Rosa Nobile. Ruusua, sitrusta, pioninkukkaa ja vähän pippuria ja seetriä. Olen saanut siitä paljon kehuja. Sopii päivätuoksuksi.
Vähän voimakkaampi, tummempi ja seksikkäämpi ruusutuoksu on Guerlain Nahema. Klassikko. Suosittelen iltatuoksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyylipuhdas tuoksu, pariisittarien suosikki :)
Vierailija kirjoitti:
Chanelin Gabrielle.
minulla oli niin korkeat odotukset tähän mutta haiskahti kompostilaatikolle jossa puoliksi mätiä lehtiä.
Saako enää Lancomen O Oui -tuoksua? Se oli täydellinen raikas, kukkea sitrustuoksu!
up