Hei te joilla on laskettuaika 6.12.17 tai lähellä tuota päivää. Hieno ele tulossa pressaparilta :)
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201711242200556770_u0.shtml
Minusta tämä on hieno ele.
Meillä on LA 6.12.
Vähän jännittää jo milloin päättää neiti putkahtaa maailmaan :)
Olisihan se supersiistiä jos tuurilla syntyisi tuona päivänä.
Kysyn vielä loppuun että kuinka moni on vauvalleen syntymäbiisin valinnut?
Me aiotaan kuunnella Klamydian Elämänhalu, koska alkunsa sai keikan jälkimainingeissa :D
Isäni oli kuulemma itse kuunnellut Irwinin Tyttö tuli-biisin kun olin syntynyt :'D
Toivottavasti tämä pysyisi asiallisena eikä kenenkään pipoa alkaisi kiristää ;)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201711242200556770_u0.shtml
Minusta tämä on hieno ele.
Meillä on LA 6.12.
Vähän jännittää jo milloin päättää neiti putkahtaa maailmaan :)
Olisihan se supersiistiä jos tuurilla syntyisi tuona päivänä.Kysyn vielä loppuun että kuinka moni on vauvalleen syntymäbiisin valinnut?
Me aiotaan kuunnella Klamydian Elämänhalu, koska alkunsa sai keikan jälkimainingeissa :D
Isäni oli kuulemma itse kuunnellut Irwinin Tyttö tuli-biisin kun olin syntynyt :'DToivottavasti tämä pysyisi asiallisena eikä kenenkään pipoa alkaisi kiristää ;)
6.12 ei ole lauantai vaan keskiviikko
LA = laskettuaika
La = Lauantai
Näetkö eron?
Mitä hienoa siinä on että mitään sanomaton kelmi ja hänen puolisonsa esittävät onnittelut?
Ja niin mielensäpahoittajat löysivät tiensä tähänkin ketjuun :(
Minusta on myöskin hieno ele presidenttiparilta.
Lapsiperheet ovat muutenkin ajettu ahtaalle kaiken maailman leikkausten muodossa.
Onnea kaikille äideille ja vauvoille :)
Minun mielestä on kyllä typerää luoda turhaa stressiä äidille, että nyt pitää synnyttää juuri tuona tiettynä päivänä
Syntymäbiisiksi on valikoitunut Amispoppia - Pillunsyöjä
Jaa aattelin että joku rahallinen vauvabonus, mutta onhan myssykin ihan kiva...
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa siinä on että mitään sanomaton kelmi ja hänen puolisonsa esittävät onnittelut?
Onhan se sinulta tietenkin pois kun sinua ei kukaan huomioi samalla tavalla kuin vauvoja huomioidaan.
"Suloista" vaalikampanjaa, ei muuta.
Olisi mukava lukea onko muita palstalaisia joilla on sama laskettupäivä kun meillä.
Ja onko muita jotka ovat valinneet syntymäbiisin vauvalle kun syntyy?
Olisihan tuo hieno päivä vauvan syntymälle :)
-AP
Taitaa olla esikoinen tulossa, kun syntymäbiisiä valitaan? Itse en olisi havainnut, vaikka koko radion sinfoniaorkesteri olis vieressä ollut soittamassa : )
Kyllä voisin itsekin lahjoja antaa 6.12. syntyville, jos saisin tehdä sen valtion rahoista niin kuin presidentti. Mukavahan se on lahjoja ostella kun ei tarvi siihen omia rahoja käyttää. Siksi en pidä Niinistön tekoa mitenkään erityisen jalona tai anteliaana.
Ja niin sitä sitten moni pahoitti mielensä tästä hienosta eleestä ja ajatuksesta...
Martathan nuo pipot on kutoneet, ei niitä Sale maksa. Hieno muisto lapselle!
Suomessa on presidentti, ei presidenttiparia. Puoliso voi olla kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Martathan nuo pipot on kutoneet, ei niitä Sale maksa. Hieno muisto lapselle!
Olin juuri sanomassa samaa.
Jäisi hieno muisto lapselle :)
Mahtava ele ja varmasti upea muisto vanhemmille ja lapselle :)
Hieno ele Martoilta todellakin, en vaan tajua miksi Niinistö ja Haukio tuosta mitään kunniaa itselleen saavat, hehän ovat vain tarpeettomia välikäsiä tuotteiden valmistajan ja saajan välillä.
Ei ole tulossa. Meillä oli LA 11.11.11
Ei tullut silloin.
6.12 ei ole lauantai vaan keskiviikko