Lantrausohjeita?
En juo juurikaan viinoja. Mihin lantraisin esim suomi viinaa ja missä mittasuhteessa? Ei mitään monimutkaisia viritelmiä, kiitos :)
Kommentit (10)
Mä lantraan viinani ihan perusmehuihin. Ennen oli aina appelsiinimehu, nykyään ostan Rainbown appelsiii-mandariini- tai karpalo-mustaherukkamehua. Suhteet mehun ja viinan välillä pitää laittaa ihan oman maun mukaan. Kaikki alkoholittomat juomat kelpaa lantraukseen mutta musta mehut toimii paremmin kuin limpparit.
Kossurussian on mun lemppari. Eli russian schweppes lantrinkina.
Ajattelin lähinnä sitä etten putoaisi heti alkuillasta.. vähän tottumaton kun olen...🤔 1/3 viinaa? Kiitos ehdotuksista!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähinnä sitä etten putoaisi heti alkuillasta.. vähän tottumaton kun olen...🤔 1/3 viinaa? Kiitos ehdotuksista!
1/3 on tosi paljon jos ei oo korkea toleranssi. Itse laitan jotain 1/4, on suhteellisen hyvät tolet kun juon joka viikko. Vähemmän tottuneelle paljon vähemmän viinaa.
Siis jos hyvän makeen boolin haluat esim niin rainbown omena/päärynä/viinirypäle mehu + esim meloniviina + kirkasta. Ai että.
Jos tykkää makeesta, niin suosittelen!!!
Itsekin käytän kyllä alkoa mutta kirkkaita en... jospa nyt osaisin tehdä itselle sopivan sekoituksen😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis jos hyvän makeen boolin haluat esim niin rainbown omena/päärynä/viinirypäle mehu + esim meloniviina + kirkasta. Ai että.
Jos tykkää makeesta, niin suosittelen!!!
Kuulostaa hyvältä!
Anyone?