Black fridayn sijaan sijoitan pörssiin
Perheellisenä huomasin aamusta tililläni lojuvan kuun laskelmista huolimatta ylimääräinen satanen. Sen sijaan, että kulutan sen black fridayn tarjouksiin päätin sijoittaa summan osakkeisiin heti pörssin avauduttua.... suosittelen mammat samaa 😉
Kommentit (10)
Sijoita vaan. Pörssiosakkeilla ei kuitenkaan soitella kavereille tai selata nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Sijoita vaan. Pörssiosakkeilla ei kuitenkaan soitella kavereille tai selata nettiä.
Lol 😂
Vierailija kirjoitti:
Se onnistuu varmasti todella hyvin niillä uusilla kengillä tai housuilla, jotka ostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onnistuu varmasti todella hyvin niillä uusilla kengillä tai housuilla, jotka ostat.
Ja sä kävelet paljain jaloin ja housuitta?
Satasella ei kannata mennä osakekaupoille (ne kulut), laita rahastoon.
Mulla olisi muutama tonni ylimääräistä. Harmi kun en osaa sijoittaa, mistä neuvoja?
Mikään maailmassa ei saisi minua rynnimään mihinkään alennusmyynteihin. Ostan silloin, kun minulla on tarvetta johonkin, en siksi, että on halpaa. Tänään pysyn visusti kotona.
Ajattelin ensin ostaa ruokaa nälkiintyneelle lapselle, mutta päätin sittenkin sijoittaa rahat osakkeisiin.
Minä sijoitin koko työmarkkinatukeni laskuihin. Onpahan maksettu.
Pyh. Kuluttaminen on vastuullisempaa!