Onko joku kenelle ei koskaan ole tullut maksuhuomautusta?
Kommentit (8)
Aina on ollut rahaa maksaa laskut ajallaan, mutta joitain kertoja lasku on kadonnut jonnekin.
Autoverosta ei tulee koskaan alkuperäistä laskua. Huomautuslasku kyllä löytää aina perille. Olisikohan joku lisärahastus tämän takana.
Koskaan ei ole ollut rahasta kiinni, mutta joskus on lasku mennyt muun paperin mukana keräyslaatikkoon maksamatta. Siis vaikka olen aina yrittänyt parhaani ja laittanut kaikki mahdolliset maksut automaattiveloitukseen.
Joskus on posti hukannut laskun, jonka takia on tullut huomautus. Ei kyllä ole ikinä tarvinnut maksaa huomautuslisiä, kun olen asiaa selvitellyt laskutuksen kanssa.
Kerran on tullut. Hävetti HIRVEÄSTI. Se oli yhden lehden lasku. Olen 100-prosenttisen varma, ettei se lasku ole tullut minulle, koska laitan laskut aina tiettyyn paikkaan ja sitä ei ollut paperinkeräyksessäkään. Olen niin hysteerinen, että olen soittanut sähkölaitoksellekin, kun lasku ei ollut tullut normaalina päivänä. Olen käynyt monesti tarkistamassa MONTA kertaa, olenko maksanut jonkun laskun. Tästä on tullut pakkomielle. Lehden laskua en muistanut kaivata, koska se tulee muutaman kerran vuodessa. Olen kai jotenkin herkkä ja hysteerinen, koska hävetti tuo maksumuistutus ihan HIRVEÄSTI. Tuli rikollinen olo. En ole kertonut siitä kenellekään.
Minulle ei ole tullut. Ärsyttäisi maksaa muistutusmaksuja, joten pidän huolen, että maksan laskut ajoissa.
Jep! Kerran tosin tuli kun minun ollessani sairaalassa osastolla miehen piti maksaa eräs laskuni, oli maksanut siitä vain osan jostain syystä.. En laske silti että huomautus tuli minulle, vaikka minun nimelläni tulikin.
Minulle ei ole tullut koskaan.
Maksan laskut yleensä heti kun ne tulevat.