Vilmalle toinen nimi?
Oltiin aateltu Ericaa miehen ruotsinkielisen suvun takia kunnes eräs yö heräsin siihen faktaan kuinka paljon toi nimi muistuttaa Vilja Eerikaa enkä pääse siitä enään yli.
Sukunimi on S alkuinen ja sisältää myös r, joten on aika vahvan kuuloinen, mutta kuitenkin suomalainen. Jokin vähän kansainvälisempi olis kiva!
Kiitoksia AVlle jo etukäteen ❤️
Kommentit (22)
...
Ei nyt ole kovin kansainvälinen, mutta jostain syystä otsikon nähtyäni ensimmäinen mieleentullut sana oli "Vadelma".
Vilma Vadelma.
... Hitto, voisin itse oikeasti kuvitella antavani lapselle tällaisen nimen.
Vierailija kirjoitti:
...
Ei nyt ole kovin kansainvälinen, mutta jostain syystä otsikon nähtyäni ensimmäinen mieleentullut sana oli "Vadelma".
Vilma Vadelma.
... Hitto, voisin itse oikeasti kuvitella antavani lapselle tällaisen nimen.
Itelleni tuli sama mieleen jo otsikosta :)
Toisaalta joku samankuuloinen nimi kuin vadelma voisi olla kivempi kun ihan suomalainen sana, esim.
Adalmiina
Elina tuli ensimmäisenä mieleen, mutta onko tuokin sitten liian lähellä?
Miten olisi Johanna?
Vilma Eveliina
Vilma Karoliina
Vilma Maria
Vilma Amelia
Vilma Matilda
Vilma Rosalinda
Vilma on tosiaan jo hieman poissa muodista, joten joku toinen nimi onkin syytä valita.
Mulle tuli ekana mieleen Vilma Eveliina :)
Vadelma kuulostaa hyvältä nimeltä ehkä äidin suussa mutta ei sen lapsen. Samantien kaikki vaniljat ja mustikat ja kaneliomenat sun muut voi rajata nimivaihtoehtojen ulkopuolelle.
Oottehan tietoisia koulun ja kodin välisestä Vilma-systeemistä?
Meillä on Vilma Emilia :) Sointuu mielestäni kivasti, sopivan "pehmeä" nimi omaan suuhuni ainakin (etenkin, jos olisi ns. vahvempi sukunimi).
Vilma Elviira
Vilma Alissa
Vilma Sofia
Vilma Adalmina
Vilma Katriina
Vilma Edina
Vilma Lovisa
Vilma Eveliina
Vilma Emilia
Vilma Olivia
Vilma Amalia
Vilma Eleonora