Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kova outo päänsärky?

Vierailija
23.11.2017 |

Mulla alkoi eilen töiden jälkeen särkä toista korvaa. Ei siis silleen niinkuin korvatulehduksessa vaan eritavalla, vaikea selittää. Yöllä heräsin siihen että päälaella on noin 5 x 5 cm alue johon sattuu niin jumalattoman paljon että meinaa vedet tulla silmistä. Kohtaa vihloo vähän väliä ja se kipu ikäänkuin alkaa korvan sisältä ja jatkuu tuonne kipeälle alueelle. En ole satuttanut päätäni tai kolauttanut sitä. Migreenistä kärsin joskus mutta se särky on aina vasemman silmän takana ja ohimolla. Jos liikautan päätäni yhtään, sattuu tuohon kohtaan päälaella sekä korvaan.
Veikkaatteko migreeniä vai jotain muuta? Mulla on alaselässä välilevyn pullistuma (olen leikkausjonossa) jonka vuoksi mulla on Norspan kipulaastari sekä Temgesis-lääkitys käytössä. Nämä on kovia kipulääkkeitä, mutta näistä huolimattaa päänsärky on todella raju eikä helpota.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaisi hakeutua lääkäriin mahdollisimman pian. Outo kova päänsärky on huolestuttava oire ja se pitää aina tutkia.

Vierailija
2/5 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terminaalivaiheen aivosyövän klassikko-oireet. Lääkäriin ja sieltä saattohoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Nyt. 

Vierailija
4/5 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni oli todella raju päänsärky ja oli aivoverenvuoto. Mene pikaisesti lääkäriin.

Vierailija
5/5 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lääkäriin. Jos tulee voimakas päänsärky jota ei ole ennen ollut, on aina mentävä lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä