Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vai ei lasten soittelut työpaikalle muka haittaa!!!???

Vierailija
22.11.2017 |

No ei kai sitä mammaa haittaa ei. Mutta mites on me 12 muuta jotka istumme siinä palaverissa ja odotamme, että mamma sanoo puhelimeen "siellä reunakaapissa ylähyllyllä on, joo katso sieltä, siellä reunakaapissa, katsot nyt vaan kulta tarkkaan....". TOSI KIVAA JOO!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ!

Vierailija
2/18 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että läärille soitetaan silloin kun hoitaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi saattaa välillä soittaa, mutta hän tietää että jos olen palaverissa tai muuten sopimattomassa tilanteessa en vastaa. Kaikki tärkeä on katsottu valmiiksi jo illalla, joten ei hänen tarvitse aamuisin soitella minulle että missä tavarat on.

Joten tämän en usko työkavereita haittaavan. Mutta tuosta että joku vastaa kesken palaverin lapsen puheluun voi jo esimies antaa puhuttelun. Tai ainakin itse tekisin niin.

Vierailija
4/18 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet: kumpi on tärkeämpi? Apua tarvitseva lapsi vai aikuinen, joka valittaa tällaisista asioista nimettömänä vauvapalstalla? Sitähän minäkin.

Vierailija
5/18 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi on taas ongelmat. Itse olen naisvaltaisella alalla, lapsia on useampia lähes jokaisella eikä ole tuollaisia ongelmia. Joskus jonkun lapsi soittaa ja sitten vaan siirtyy sivummalle puhumaan nopeasti tai soittaa hetken päästä takaisin.

Vierailija
6/18 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ja lapset ovat naisen elämän tärkein asia. Kuulostat katkeralta, säälin sinua AP kovasti ja toivon että joku päivä sinäkin saat tämän onnen elämääsi. Työpaikka on kuitenkin vain paikka jossa käyt töissä, muu menee elämässä edelle :)

Vierailija
7/18 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää. Se on alkeellista, että osaa sulkea puhelimen tuollaisen ajaksi tai panna sen äänettömälle ja tekstata vaivihkaa vastauksensa WA:ssa. Mulla ei ainakaan lapset olleet yksin kotona ennen kuin vasta kolmasluokkalaisina, joten keskustelu sujui hyvin kirjoittamalla.

Ja soittaakin voi palaverin jälkeen. Kännykässä kun on semmoinen vinkeä ominaisuus, että näkee, jos joku on soittanut...

Vierailija
8/18 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin intissä niin oli jotain asiaa luutnantille, se leperteli pienen lapsensa kanssa puhelimessa ja minun piti seistä ja odottaa, kontrasti oli valtava normaaliin käytökseen verrattuna kun oli muuten sellainen kova tyyppi, juuri kadettikoulusta tullut kapiainen.

Vierailija
9/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan ne lapset soittaa joka toinen kerta iskälle töihin.

Vierailija
10/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lasten pitää antaa soittaa, se on paljon tärkeämpää kuin tyhjänpäiväiset jaarittelut ja vinkumiset työpaikan palavereissa! Ja sitäpaitsi, mielummin sitä kuuntelee oman lapsen ääntä kuin työpaikan narisijoita!

Vierailija
11/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe ja lapset ovat naisen elämän tärkein asia. Kuulostat katkeralta, säälin sinua AP kovasti ja toivon että joku päivä sinäkin saat tämän onnen elämääsi. Työpaikka on kuitenkin vain paikka jossa käyt töissä, muu menee elämässä edelle :)

Voi hyvä tavaton!

Minullakin on kaksi lasta ja he ovat elämäni tärkeimmät asiat! He kuitenkin tietävät, että kaikki ei pyöri heidän ympärillään ja joskus pitää hetki odottaa. Kasvatatko sinä sellaisia lapsia joille annetaan kaikki heti minulle -periaatteella. Mahdat tehdä suuren karhunpalveluksen kun et opeta lapsillesi kärsivällisyyttä ja muiden huomioonottamista.

Lapsi kyllä ymmärtää, että jatkuvasti ei voi äitiä töihin häiritä! Ap taisi tarkoittaa näitä jatkuvasti soittelevia lapsia.

Vierailija
12/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä jos lapset soittavat, mutta itselläni oli työkaveri, jonka aviomies soitti joka iltapvä että on nyt kotiutunut töistä ja lähtee pian noutamaan rouvansa kotiin työpaikalta. En ole varma huvittiko asia enemmän kuin ärsytti, mutta ihmetytti nyt ainakin.

Vierailija
13/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä lapsi oppi aika nopeasti mistä asioista soittaa ja mistä laittaa viestiä. Ja jos äiti ei vastaa, voi soittaa iskällekin. Jos on palaveri tms tiedossa ajoissa, kerron siitä lapsellekin...muistaa sitten siinä vaiheessa kun en vastaa.

Vierailija
14/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilleni lapsi soitti ja kysyi saako ottaa sitä tai tuota ruokaa.

Ihmettelin miten tämä on mahdollista. Miksi jollain olisi kotona jotain ruokaa mitä ei saa syödä?

Vierailija
15/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työpaikasta. Minä teen 90 % ajasta töitä itsekseni, ei ole asiakkaita, kokouksia tms. joten lapsen soitto ei yleensä haittaa. Harvemmin kyllä soittaa, jos jotain asiaa on niin yleensä tekstaa.

Vierailija
16/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on viime aikoina naisia syytetty Suomen alhaisesta syntyvyydestä. Eilen uutisen kuullessani mietinkin, että kohta tästäkin saadaan todiste, miten lapsia hankkineet naiset ovat huonoja työntekijöitä.

Itsellä oli myös työkaveri, jonka mies alkoi soitella iltapäivällä, milloin vaimo tulee töistä kotiin. Kyseessä oli kuitenkin täysin terve nelikymppinen mies, jonka työpäivät loppuivat aikaisemmin.

Vierailija
17/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perhe ja lapset ovat naisen elämän tärkein asia." Voi hyvänen aika, on naisia joilla ei ole lapsia, on naisia joilla ei ole perhettä. On lapsia joille isä on se elämän tärkein asia ja toisin päin.

Mistä ihmeestä näitä 50-luvun ajattelutavan naisiaja miehiä vielä löytyy?

Vierailija
18/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perhe ja lapset ovat naisen elämän tärkein asia." Voi hyvänen aika, on naisia joilla ei ole lapsia, on naisia joilla ei ole perhettä. On lapsia joille isä on se elämän tärkein asia ja toisin päin.

Mistä ihmeestä näitä 50-luvun ajattelutavan naisiaja miehiä vielä löytyy?

Kyllä minusta olisi kauheaa, jos lapset eivät olisi äidin tärkein asia maailmassa, minulla ainakin on, siksi olenkin huolehtinut että heillä on ollut turvallinen aikuinen koulupäivän jälkeen lähellä keneltä pyytää apua. Aika harvoin soittivat minulle töihin, välillä oli vaan ikävä, milloin tuut kotiin, voitko tuoda jotain herkkua, jos soitto tulee kerran puolessa vuodessa niin yleensä voin.

Ihan samanlaisesti soittivat isälleen, harvoin.

Ei kai tuo sarkasti tarkoittanut naisia yleensä vaan äitejä.

Nykyisin olen vuorotyössä ja aikuiset lapset kyllä voivat soittaa työaikanakin, oletko töissä, tosin 99% kyseessä on viesti. Ihan pelästyy mitä nyt kun puhelin soi.