Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laittanut Candy Crush Sagaan 1200 euroa kahdessa kuukaudessa!

Vierailija
22.11.2017 |

Olen viisikymppinen nainen, ei mitään pelitaustaa (paitsi mitä nyt Tetristä vuosia sitten). Ostin ekan tablettini pari vuotta sitten ja noin vuosi sitten latasin Candy Crush Saga -appin. Pelailin sitä silloin tällöin, tauot venyivät viikkojenkin mittaisiksi. Sitten juutuin, olikohan se taso 77, ja junnasin siinä kuukausikaupalla. Kunnes syyskuun puolivälissä hoksasin että tästähän pääsee läpi jos ostaa boostereita. :-) Ostin sitten ensimmäiset boosterit, hinta vaatimattomat jotain 10 euroa. No kun huomasin että niillähän tämä sujuu niin ostin lisää ja lisää. Nyt ostan pari kertaa viikossa 109,99 euron hintaisen, isoimman paketin. Ja pelihän sujuu, nyt olen tasolla 889 eli parissa kuukaudessa 800 tasoa. Pelaan ehkä tunnin päivässä, en onneksi sen enempää. Ostaminen on tosi helppoa ja sitä ei jotenkin täysin miellä että se on oikeaa rahaa. Mutta nyt kun laskin mitä oikeasti on mennyt niin vähän mietityttää. En ole joutunut mihinkään rahavaikeuksiin, onneksi, mutta voisihan tuon rahan kai fiksumminkin käyttää. Löytyykö edes osittaista kohtalotoveria?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä niillä boostereilla tehdään? Skipataan vaikeita tasoja? Mitä järkeä on pelata peliä, ja sitten maksaa siitä, että pääsee pelissä eteenpäin pelaamatta? Jos se pelaaminen ei ole hauskaa, niin ei kannata pelata ollenkaan.

Voit ostaa lisäsiirtoja tai boostereita, joiden avulla voi olla helpompaa pääästä läpi. Silti ei välttämättä pääse jos pelaa päin peetä. Ei se mikään automaatio ole. Eli pelaamalla siltikin edetään.

Vierailija
22/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nyt ei enää harmita että oon laittanut saman päihteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pelannut angry birds bubble sooterin kaks kertaa läpi ilmasiks. Viimeks jämähti eikä toiminut kun tasoja oli jotain 7777. Se oli sit siinä. Ehkä alottas taas...? 

Vierailija
24/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tämä on minun aloitukseni! Olin jo unohtanut että kirjoitin tämän aikanaan. Hassua törmätä tähän!

Lopetin Candy Crush Sagan kertaheitolla muutama vuosi tuon kirjoitukseni jälkeen. Sen jälkeen siirryin Homescapesiin ja sitä olen nyt nämä vuodet pelannut.

Pidän tarkkaa kirjaa kaikista ostoistani ja vuoden 2024 loppuun mennessä olin laittanut kaikkiin näihin peleihin yhteensä (vuodesta 2016 lähtien) 47 498 euroa. Joo, se on aivan järjettömän valtava summa kun se noin näkee. Mutta olen halunnut olla asiasta tietoinen koko ajan, että en pysty valehtelemaan itselleni.

Luojan kiitos minulla on myös erittäin hyvät tulot joten en ole joutunut minkäänlaisiin ongelmiin enkä joutunut tinkimään mistään. Eräällä tavalla katson että nuo rahat ovat menneet viihteeseen ja olenhan minä nauttinut tuosta pelistä.

Mutta olisihan noilla saanut paljon kaikkea muutakin! 

Vierailija
25/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 7886 enkä ole laittanut yhtään rahaa peliin.

Vierailija
26/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni pienistä tuloista yli 700 euroa Pokemon Go:hon kolmen vuoden aikana (ja vielä hitosti rahaa bensaan kun ajelin autolla ympäri kyliä niiden gymien ja pokemonien perässä). Lopetin lopulta koko Pokemon Gon pelaamisen ja älypuhelimen käyttämisen. Nuo vempeleet on saatanasta, tehty koukuttamaan käyttäjänsä niin että elämä menee pilalle. Nyt olen käyttänyt jo viisi vuotta vanhaa näppäinpuhelinta ja elämänlaatu on parantunut huomattavasti.