Mitä mieltä olet ihmisestä joka ei laita jouluvaloja ikkunaan tai parvekkeelle yms.
Kommentit (17)
En vaan normaalina järkevänä ihmisenä. Todennäköisesti sen naapuri on jos polttanu omia valojaan vähintään kaksi kuukautta ja niissä ole enää mitään jouluista jäljellä. Siinä jos se naapuri vielä muistaisi ne valonsa ennen juhannusta sammuttaa.
Haluaa pitää asunnon tyylikkäänä
Ei tykkää jouluvaloista
Narkkari
Juoppo
Ei omista jouluvaloja
Ei koe tarvetta jouluvaloille
Eläkeläinen
Opiskelija
Asuu yksin
Pitää jouluvaloja rumina
Mies
Nainen
Omistaa piuhoja syövän jyrsijän
Kännissä
Selvinpäin
Ei pidä joulusta
Pitää joulusta muttei valoista
Pitää tavallisista valoista
On zombi
On vampyyri
On kuollut
On kuolemassa
On matkoilla joulun
On sairaana
On pahvilaatikko
Ei ole pahvilaatikko
....osuiskohan näistä joku?
Mitä ihmeen jouluvaloja? Voi niitä laittaa mielenvirkistykseksi jo paljon ennen joulua ja vaikka poistaa jouluksi, ihan kuten itse tahtoo. Tai olla laittamatta (kuten kesällä kukkia). Minä en ainakaan ole kenellekään selitystä velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa pitää asunnon tyylikkäänä
Ei tykkää jouluvaloista
Narkkari
Juoppo
Ei omista jouluvaloja
Ei koe tarvetta jouluvaloille
Eläkeläinen
Opiskelija
Asuu yksin
Pitää jouluvaloja rumina
Mies
Nainen
Omistaa piuhoja syövän jyrsijän
Kännissä
Selvinpäin
Ei pidä joulusta
Pitää joulusta muttei valoista
Pitää tavallisista valoista
On zombi
On vampyyri
On kuollut
On kuolemassa
On matkoilla joulun
On sairaana
On pahvilaatikko
Ei ole pahvilaatikko
....osuiskohan näistä joku?
Osui! Minä en laita ikinä jouluvaloja ja olen pahvilaatikko.
Minä en laita jouluvaloja tai muita koristeita ikkunaan enkä ulos. Muutenkaan talooni ei tänäkään jouluna tule mitään jouluun viittaavaa. No, ehkä sytytän kynttilän lyhtyyn, joka roikkuu tuossa ulko-oven vieressä.
Meikäläisen kiinteistö on ainoa tällä omakotialueella, joka pysyy joulunakin melko pimeänä. Ei minulla ole mitään joulua vastaan, mutta riittäähän noita valoja muutenkin.
Antaa naapurien ja ohikulkijoiden ajatella mitä tykkäävät. Ei häiritse.
Ehkä sellainen ihminen on vähän erakko
Ulkopuolella elämästä/yhteiskunnasta
evvk. oikeastiko jotkut tätäkin vahtaavat?
No minä en laita. Jaksan juuri ja juuri tehdä pakolliset asiat. Masennusta ym.
Ajattelen että sellainen ihminen on itsekäs. Nauttii toisten laittamista valoista, muttei itse halua ilostuttaa muita talvivaloilla.
Kerrotko ap miksi sellaiset valot pitäisi laittaa jonnekin? Siksi että sinä niin haluat vai? Vain kuolleet kalat ajautuvat virran mukana.
Vierailija kirjoitti:
evvk. oikeastiko jotkut tätäkin vahtaavat?
Amerikassa saa vähintään huomautuksen, ellei ole koristellut kotiaan ja pihaansa jouluna runsailla jouluvaloilla.
Suomessa ehkä joku naapuri saattaa kummastella, mutta mitäpä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että sellainen ihminen on itsekäs. Nauttii toisten laittamista valoista, muttei itse halua ilostuttaa muita talvivaloilla.
Siis sinä kuvittelet että kaikki nauttivat siitä valosaasteesta? Just joo.
En mitään, aivan sama mulle. En itsekään laita mitään turhia valoja sähköä syömään. Onhan ne osa ihan nättejä, jos ei mennä liiallisuuksiin, mutta en vaan oo koskaan ollu kauheen kiinnostunut mistään koristelusta ja harvoin kiinnitän huomiota muiden valoihin. Aitoja kynttilöitä tykkään polttaa välillä ja ne riittää, ilahduttaa ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän jurottajana.
Kiitos kaunis! En pysty pesemään ikkunoita tai koristelemaan fyysisestä sairaudesta johtuvan työkyvyttömyyseläkeläisyyteni ja kipujen vuoksi. Pystyn elämän joulunakin ilman koristeita mutta se ottaa sinua aivoon?
Laitan ehkä jos jaksan mennä parvekkeelle ennen joulua. Vielä en ole jaksanut. Enpä ole kiinnittänyt huomiota naapureiden jouluvaloihin tai niiden puutteeseen.
Pidän jurottajana.