Jatkuvien vaimosatujen tehtailija: lopeta jo
Olet surkea trolli eikä kukaan normaalijärkinen luule sinua mieheksi. Ymmärrätkö nyt jo?
Kommentit (18)
Hauskojahan ne ovat. Kirjoitustyyli on kuin suoraan naistenlehtien novelleista tai b-luokan rakkausromaaneista. Ilmeisesti kyseinen kirjallisuus on kovasti miesten mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Olen näköjään menettänyt jotain mielenkiintoista luettavaa. Minulla ei ole aavistustakaan, mistä kirjoitat.
ohis
Vaimo lihoo, vaimoa ei kiinnosta seksi, vaimo on lihava, vaimo ei halua seksiä, vaimo ei liiku, vaimo se lihoo lihomistaan, vaimo ei halua seksiä... tässä vaimotrollin aiheet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hauskojahan ne ovat. Kirjoitustyyli on kuin suoraan naistenlehtien novelleista tai b-luokan rakkausromaaneista. Ilmeisesti kyseinen kirjallisuus on kovasti miesten mieleen :D
Hauskoja? Ehm... ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Satutehtailija bongattu.
Ehkä kirjoittaja on joku joka ei ole saanut ikinä olla vaimo tai jos on, niin on itse ollut huono sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen näköjään menettänyt jotain mielenkiintoista luettavaa. Minulla ei ole aavistustakaan, mistä kirjoitat.
ohis
Vaimo lihoo, vaimoa ei kiinnosta seksi, vaimo on lihava, vaimo ei halua seksiä, vaimo ei liiku, vaimo se lihoo lihomistaan, vaimo ei halua seksiä... tässä vaimotrollin aiheet. Ap
Ok.
Ilmeisesti jätän lukematta nuo aloitukset, joita tehtailevat miehet kuuluvat ns. 66 prosenttia -kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Ok.
Ilmeisesti jätän lukematta nuo aloitukset, joita tehtailevat miehet kuuluvat ns. 66 prosenttia -kerhoon.
Miehen esittäminen ei tee kenestäkään miestä. Ap
Mullekin on jäänyt nuo mieleen. Teemana: lihavuus ja urheilu tai urheilumattomuus melko usein. "Voi kun vaimo on lihonut, voi kun on muuttunut homssuiseksi, voi kun ei ikinä urheile." Ja ap:n oma pärstä on varmaan kuin petolinnun perse ja kroppakin huutaa kuntosalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Kun ottaa huomioon kuinka yleistä lihominen on suomalaisten naisten keskuudessa ei ole mitenkään varmaa että nuo aloitukset ovat kaikki yhden ja saman henkilön näppäimistöltä peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Kun ottaa huomioon kuinka yleistä lihominen on suomalaisten naisten keskuudessa ei ole mitenkään varmaa että nuo aloitukset ovat kaikki yhden ja saman henkilön näppäimistöltä peräisin.
66 prosenttia -"kerhoon" kuuluva bongattu.
Pidän mielenkiintoisena tilannetta, jossa ylipainoiset miehet kommentoivat naisten painoa.
Jospa Anu Saagim tai joku muu samantyyppinen tehtailee noita aloituksia? Pääsee haukkumaan lihavia naisia ja suomalaisia naisia yleensäkin.
Kenestä tässä nyt puhutaan? Siitäkö joka vitsailee kuvitteellisesta tai todellisesta vaimostaan?
Vierailija kirjoitti:
Kenestä tässä nyt puhutaan? Siitäkö joka vitsailee kuvitteellisesta tai todellisesta vaimostaan?
"Tai todellisesta" :D
Olisiko esimerkkiä ketjusta mistä nyt puhutaan? Trolleja kun on nykyään joka lähtöön.
Voihan niitä tehtailijoita olla montakin?
ohis