Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vanhaksi menneet ketipinorit
22.11.2017 |
Voikohan vanhaksi menneitä ketipinoreita vielä ottaa? Vaikuttaako päiväyksen ylitys lääkkeen tehoon vai mahtaako muuttaa koostumusta jotenkin? Näissä ollut päiväys 10/2017.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuussyistä en käyttäisi. Marketeissa on heviosastoilla tynnyreitä, joihin voi palauttaa vanhat lääkkeet ja suolakurkut.
Ok tää oli tosi huono :o
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko kellään kokemuksia juuri ketipinoreiden käytöstä päiväyksen jälkeen?
Alue: Aihe vapaa
Käypää tavaraa vielä. Silmätippojen kanssa sama, jos säilyttää jääkaapissa niin toimivat vielä pitkään sen 27 päivänkin jälkeen. Ja kyllä huomaa jos ei niistä apua enää ole.