Suositelkaa hyvää markettiripsaria, joka tulee sinetöidyssä pakkauksessa?
Olen itse työskennellyt myyjänä sekä meikkikonsulenttina ja vuosien varrella tullut nähtyä aika kattavasti, mitä ihmiset kemppariosastoilla puuhailee.
Myyntipakkauksia availlaan, haistellaan, hyvä jos ei maistella, annetaan lasten vapaasti touhuta meikeillä jne. Jos asiakas ei löydä testeriä heti, niin hänhän avaa myyntipakkauksen ja sitten laittaa sen takaisin hyllyyn, kun on testannut tuotetta.
Tästä syystä en itse koskaan osta mitään silmien lähelle käytettävää, joka ei tule sinetöidyssä pakkauksessa. Ongelma vaan on, että valtaosa ripsiväreistä mitä marketissa myydään on sinetöimättömiä. Enkä nyt tarkoita, että pitäisi käyttää enemmän muovia, vaan ihan joku paperinen tarra, josta näkisi heti jos tuote on avattu olisi mielestäni enemmän kuin paikallaan.
Tarvitsen uuden ripsivärin ja joudun ostamaan sen Prismasta. Eli suositelkaa jotain, mikä tulee sinetöidyssä paketissa?
Kommentit (10)
Isadoran on ainakin ennen olleet muoveissa.
Mikset mene sinne Prismaan itse kattomaan.
Vieläpä jos oot meikkikonsultti niin tiiät varmaan paremmin tököteistä kuin me maallikot...
Vierailija kirjoitti:
Vieläpä jos oot meikkikonsultti niin tiiät varmaan paremmin tököteistä kuin me maallikot...
Olen siellä kyllä pyörinyt, mutta siitäkin on jo niin kauan aikaa kun olen marketista meikkejä ostanut. En tiedä, mikä on nykyään hyvää.
Ja sillon kun itse olin vielä alalla, oli ainakin edustamallani merkillä hygieniasinetit tuotteissa. Nykyään niitä ei enää ole, kun vissiin yritetään vähentää pakkausmuovin määrää, mikä sinällään on hyvä asia. En vaan ymmärrä, miksi ei voi laittaa jotain paperitarraa siihen sinetiksi? Kosmetiikkatuote on pilalla ja käyttökelvoton, jos se on kaupassa avattu ja sitä on likaiseen käteen tökitty. Varsinkin silmämeikit, joissa on säilyvyys 6kk avaamisesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
L'oreal.
Nämähän on ihan vaan putkilot sellaisenaan hyllyssä ilman mitään sinettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siellä kyllä pyörinyt, mutta siitäkin on jo niin kauan aikaa kun olen marketista meikkejä ostanut. En tiedä, mikä on nykyään hyvää.
Ja sillon kun itse olin vielä alalla, oli ainakin edustamallani merkillä hygieniasinetit tuotteissa. Nykyään niitä ei enää ole, kun vissiin yritetään vähentää pakkausmuovin määrää, mikä sinällään on hyvä asia. En vaan ymmärrä, miksi ei voi laittaa jotain paperitarraa siihen sinetiksi? Kosmetiikkatuote on pilalla ja käyttökelvoton, jos se on kaupassa avattu ja sitä on likaiseen käteen tökitty. Varsinkin silmämeikit, joissa on säilyvyys 6kk avaamisesta. Ap
Aivan, okei. Oon samaa mieltä, tuo olisi hyvä käytäntö. Toivottavasti löydät :)
-se,jolle vastasit
Tilaa jostain nettiputiikista, niin ei ole avattuja tuotteita.
En muista milloin olisin viimeksi ostanut ripsaria kivijalkakaupasta, tilaan useamman kerrallaan esim. Kärkkäiseltä, tai Cocopandalta, tämä toimittaa jäsenille tilauksen ilman postikuluja.
Up, kukaan?