Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi jätti sammuneen isänsä kuumaan saunaan!

Vierailija
21.11.2017 |

Ja se lapsi olin minä 15 vuotta sitten. Toivoin oikeasti, että juoppo kuolisi pois pilaamasta minun ja äidin elämää, mutta sitten se saatana heräsi! Saan vieläkin vittuilua siitä, että minun olisi pitänyt auttaa häntä eikä jättää sinne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äitishän tässä oli tyhmä, ettei tajunnut jättää juoppoa ja antaa sulle parempaa elämää.

Sä olet murhaaja-ainesta ja vittuilut vielä vähäistä mitä sulle kuuluis. Murhayritys vähintään ja paljon linnaa noin hullulle pennulle.

Vierailija
2/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun äitishän tässä oli tyhmä, ettei tajunnut jättää juoppoa ja antaa sulle parempaa elämää.

Sä olet murhaaja-ainesta ja vittuilut vielä vähäistä mitä sulle kuuluis. Murhayritys vähintään ja paljon linnaa noin hullulle pennulle.

15-vuotias ei ole vastuussa täysi-ikäisestä vanhemmasta, se on päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 15 vuotta sitten 10!!!

Vierailija
4/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh jo olet kylmä ihminen. Tunnekouluun lomps.

Vierailija
5/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaista tapausta käsiteltäisiin oikeudessa, se olisi korkeintaan heitteillejättö. Ei päivääkään linnaa.

Vierailija
6/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät minkä ikäinen ap oli 15 vuotta sitten, ei kertonut sitä. Arvelisin että nuorempi kuin 15v.

Vierailija
7/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei se kuollu

Vierailija
8/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh jo olet kylmä ihminen. Tunnekouluun lomps.

Juoppohan se kylmä on, kun pilaa lapsensa elämän.

Vierailija
9/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Kamala isä ja kamala äiti joka tuollaiselle sinut altisti. Ihme että edelleen suostut olemaan tuollaisten kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
10/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokase vaan "Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa"

Vierailija
11/11 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,tyyppi oli vartmasti karsea isä,mutta teidän puolustelunne tuohon murhayritykseen on käsittämätöntä.

Ihmistä ei jätetä ehdoin tahdoin kuolemaan,se nyt vain sattuu olemaan murha ja 15-vuotias varmasti tietää,mitä' kuumaan saunaan jättämisestä seuraa.

Mulla on 15-vuotias lapsenlapsi,ja sen käsityskyky on aikuisen ihmisen luokkaa...niin paitsi jos aikuinen hyväksyy edellä kerrotun.

Äitisi olisi pitänyt erota ja pitää huolta sinusta,mutta murha ei ole ratkaisu.Ihmettelen teidän vastuksianne,vai onko tämä trolli.