Lapsi jätti sammuneen isänsä kuumaan saunaan!
Ja se lapsi olin minä 15 vuotta sitten. Toivoin oikeasti, että juoppo kuolisi pois pilaamasta minun ja äidin elämää, mutta sitten se saatana heräsi! Saan vieläkin vittuilua siitä, että minun olisi pitänyt auttaa häntä eikä jättää sinne.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sun äitishän tässä oli tyhmä, ettei tajunnut jättää juoppoa ja antaa sulle parempaa elämää.
Sä olet murhaaja-ainesta ja vittuilut vielä vähäistä mitä sulle kuuluis. Murhayritys vähintään ja paljon linnaa noin hullulle pennulle.
15-vuotias ei ole vastuussa täysi-ikäisestä vanhemmasta, se on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun äitishän tässä oli tyhmä, ettei tajunnut jättää juoppoa ja antaa sulle parempaa elämää.
Sä olet murhaaja-ainesta ja vittuilut vielä vähäistä mitä sulle kuuluis. Murhayritys vähintään ja paljon linnaa noin hullulle pennulle.
Olin 15 vuotta sitten 10!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaista tapausta käsiteltäisiin oikeudessa, se olisi korkeintaan heitteillejättö. Ei päivääkään linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät minkä ikäinen ap oli 15 vuotta sitten, ei kertonut sitä. Arvelisin että nuorempi kuin 15v.
Vierailija kirjoitti:
Huh jo olet kylmä ihminen. Tunnekouluun lomps.
Juoppohan se kylmä on, kun pilaa lapsensa elämän.
Ihan ymmärrettävää. Kamala isä ja kamala äiti joka tuollaiselle sinut altisti. Ihme että edelleen suostut olemaan tuollaisten kanssa missään tekemisissä.
Joo,tyyppi oli vartmasti karsea isä,mutta teidän puolustelunne tuohon murhayritykseen on käsittämätöntä.
Ihmistä ei jätetä ehdoin tahdoin kuolemaan,se nyt vain sattuu olemaan murha ja 15-vuotias varmasti tietää,mitä' kuumaan saunaan jättämisestä seuraa.
Mulla on 15-vuotias lapsenlapsi,ja sen käsityskyky on aikuisen ihmisen luokkaa...niin paitsi jos aikuinen hyväksyy edellä kerrotun.
Äitisi olisi pitänyt erota ja pitää huolta sinusta,mutta murha ei ole ratkaisu.Ihmettelen teidän vastuksianne,vai onko tämä trolli.