Pitkä avioliitto ohi. Kuinka pian on järkevää aloittaa uusi suhde?
10 vuoden avioliittomme päättyi kesällä. Suhteen loppuaika oli raskasta ja mies loukkasi minua pahasti.
Nyt olen kuitenkin jo helpottunut erosta ja olen alkanut katselemaan miehiä "sillä silmällä". Suoraan sanottuna himottaa valtavasti ja kaipaan miehen kosketusta.
Olen 31-vuotias, kaunis ja normaalipainoinen nainen ja miehet lähestyvät usein. Minulla on yksi 5-vuotias lapsi joka on joka toinen viikonloppu isän luona.
Mutta kuinka pian eron jälkeen kannattaa ryhtyä uuteen suhteeseen? Haluaisin kevyen suhteen, hyvää seksiä ja matkaseuraa.
Kommentit (14)
Itse aloitin uuden suhteen jo ollessani aviossa exän kanssa, mutta se oli rakkautta. Tuollaiseen kevyeen huvitustouhuun en pystyisi.
Uuteen suhteeseen kannattaa ryhtyä sitten, kun rakastuu ja se on molemminpuolista.
Kylmän liiton jälkeen hellyys tuntuu hyvältä, mutta on ihan hyvä vaihtoehto alkuun tapailla vain hellyyden, seksin ja matkaseuran merkeissä lapsettomina viikonloppuina ja loma-aikoina. Uuden parisuhteen aika on sitten, kun entinen on varmasti käsitelty ja sittenkään lapsiperhearkea ei kannata alkaa viettää kovin lyhyellä tuntemisella.
Sinulla on nyt mahdollisuus deittailla kuten nuorempana, nauti siitä; vain viikonloppuja hyvän rakastajan kanssa, "quality time"- suhde johon kuuluu seksin täytteisiä matkoja ja vapaahetkiä ilman että pitää alkaa miettiä arjen sujumista. Muutaman vuoden kuluttua haluat luultavasti jo enemmän ja silloin kannattaa olla avoin sille mahdollisuudelle, että kohtaat miehen joka on samanlaisessa tilanteessa.
Oma kokemus ja monen tutun eronneen kokemuksen perusteella sanoisin, että edellinen liitto/suhde pitää "käsitellä"kunnolla ensin ja vasta sitten katsomaan uutta mahdollisuutta.
On hyvä olla "yksin" vähintään vuosi mieluummin kaksikin. Asioita selkiintyy ja ei haksahda laastarisuhteisiin.
Eroseminaarit ovat monelle hyvä pohja aloittaa uusi vaihe elämässä.
Ei ole oikeaa aikaa. Kun olet päässyt erosta yli. Toiset tekee sen nopeammin kuin toiset ei pääse ikinä yli.
Kuulostaa hyvälle deittailu, seksi , matkailu. 
Deittailla voi vaikka heti, sellainenhan vain parantaa mieltä.
Sitten jos rakastuu niin alkaa vakavampaan seurusteluun. 
Löytyyköhän sellaisia miehiä, jotka olisivat tyytyväisiä vain tällaiseen kevyempään suhteeseen? Ikä voisi olla jotain 30-45 vuotta. Ihan tavallisen miehen haluaisin, jonkun joka itsekin viihtyisi itsekseen arki-illat ja tapailisimme vain joka toinen viikonloppu. Mutta hyvä mies pitää olla, en halua mitään renttua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen noudattanut asianmukaista suruaikaa ja aloittanut deittailun uudestaan vasta, kun on alkanut jöpöttää.
Eli olenko nyt naisena valmis, kun tänäänkin housuissa kihelmöi katsellessani komeaa miestä bussissa? :D
Ap
Vähän älytön kysymys. Onko jätetty vai jättäjä, joka on jo prosessoinut eron pitkälti mielessään. Kauanko suhde on kestänyt tai onko lapsia. Enemmistö varmaan ymmärtää, että erilaiset persoonat käsittelevät eroa eri tavoin, eikä kukaan voi sanoa, mikä on sopiva aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen noudattanut asianmukaista suruaikaa ja aloittanut deittailun uudestaan vasta, kun on alkanut jöpöttää.
Eli olenko nyt naisena valmis, kun tänäänkin housuissa kihelmöi katsellessani komeaa miestä bussissa? :D
Ap
Ilman muuta, jos et ala orkun hetkellä exäsi nimeä huutamaan.
Kysyitkö aina ennen exältä mielipidettä tai lupaa ennenkuin teit mitään vai miksi haluat nyt av:ltä hyväksynnän treffailla ja paneskella? Kai sinä itse tiedät aikuisena naisena mitä haluat ja mitä et?
Jos panettaa ja sinulla on joku mukava mies kiikarissa niin siitä vaan hommiin. Olet vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö aina ennen exältä mielipidettä tai lupaa ennenkuin teit mitään vai miksi haluat nyt av:ltä hyväksynnän treffailla ja paneskella? Kai sinä itse tiedät aikuisena naisena mitä haluat ja mitä et?
Jos panettaa ja sinulla on joku mukava mies kiikarissa niin siitä vaan hommiin. Olet vapaa.
Lähinnä toisten kokemuksia haluaisin kuulla ja keskustella.
Tosi outo tilanne itselle eikä ystäväpiiristä löydy ketään vastaavassa tilanteessa.
Tuntuu oudolta ajatella seksiä toisen miehen kanssa. Mutta jännittävältä ja kiinnostavalta. :)
Ap