Koulutettu, rikas, kaunis ja fiksu nainen, mikä sai sinut pariutumaan ”alaspäin”?
Eli ottamaan itsellesi puolisoksi köyhän/ongelmaisen/kouluttautumattoman/ruman/petturin/eronneen tms. miehen, kun olisit voinut saada jotain paljon parempaakin?
Kommentit (19)
Rakkaus. Hauskempaa ja mielenkiintoisempaa persoonaa saa hakea. Ei kiinnosta varallisuus tai status lainkaan.
Pariutuuko kukaan, mies tai nainen, oikeasti joka asiassa "alaspäin"? Varsinkin kun noista kriteereistä ainoastaan koulutus ja varallisuus ovat jotenkin objektiivisesti verrattavissa. Minulla on korkeampi koulutus ja suuremmat tulot kuin miehellä. Hän on paremman näköinen kuin minä ja yhtä fiksuja tai tyhmiä ollaan molemmat. Olenko pariutunut ylös- vai alaspäin?
Huono itsetunto. Sitten kun terapian ja vahvistuneen itsetunnon myötä aloin vihdoin myös arvostamaan itseäni, erosin miehestäni.
Ei hän huono mies ollut, mutta liian erilainen kuitenkin. Yritin väkisin saada suhteen toiminnaan, vaikka ei sitä jotain ollutkaan.
Koulutustausta varmaan jonkin verran vaikutti, vaikka en sitä halunnutkaan myöntää tai antaa vaikuttaa. Kyllä se samankaltainen sosioekonominen asema ja tausta vaan vaikuttaa.
Ehkä ei kannata miettiä sitä mitä olisi voinut saada vaan nauttia siitä mitä on saanut.
Huono itsetunto kuten jo yksi kohtalotoveri sanoi.
Eli vaikka olin kaikkien ylistämä kauneudestani, viiden laudaturin ylioppilas ja rikkaasta, sivistyneestä perheestä, puolisokseni valikoitui duunariperheen juoppo.
Erohan siitä tuli, mutta lapsi jäi. Mies oli kyllä hurmaava ja ei ollenkaan ruma, mutta ongelmainen ja köyhä.
Rakkaus. 12 vuotta myöhemmin olen edelleen aivan varma asiastani.
Vierailija kirjoitti:
Pariutuuko kukaan, mies tai nainen, oikeasti joka asiassa "alaspäin"? Varsinkin kun noista kriteereistä ainoastaan koulutus ja varallisuus ovat jotenkin objektiivisesti verrattavissa. Minulla on korkeampi koulutus ja suuremmat tulot kuin miehellä. Hän on paremman näköinen kuin minä ja yhtä fiksuja tai tyhmiä ollaan molemmat. Olenko pariutunut ylös- vai alaspäin?
Näin juuri. Munä en arvota ihmisiä rahan perusteella. Nain vähemmän koulutetun ja rutiköyhän, mutta komean ja seksikkään ja erittäin huomaavaisen täyspäisen miehen.
"Rakkaus" on erikoinen kirjoitusmuoto isomunaiselle jännämiehelle.
Vastaan miehen näkökulmasta.
Koska tiedän, että avopuolisostani tulee ihan täydellinen äiti ja vaimo.
Realismi. Vaikka olen koulutettu, rikas, kaunis ja fiksu, niin vain se kauneus ratkaisee naisen tapauksessa. Noilla muilla ei ole mitään väliä.
Se ettei täällä junttilassa ole muita. Asun kaukana pk-seudulta.
Mä tulen duunariperheestä itse ja viihdyn hyvin sellaisten kanssa, vaikka työssäni olenkin korkeassa asemassa.
Kädet. Miehekkäät, lihaksikkaat kädet, jotka rukkasivat öljyisinä auton moottoria. En saanut pelkkiä käsiä ilman sitä huonosti koulutettua ja pienipalkkaista miestä.
No löysin ihan mukiinmenevän sellaisen pienituloisen ja varattoman vuokralla-asujan. Minulla hyvät tulot ja varallisuutta. Ajattelin tasata näin. Minä teen uraa ja työpäiväni venyvät pitkiksi, miehellä normaali 8 tunnin päivätyö joten minä vien ja mies hakee lapset päiväkodista. Lisäksi mies piti perhevapaan jälkeen molemmilta lapsilta puoli vuotta hoitovapaata jonka jälkeen palkattiin hoitaja.
Rakkaus.
Olen tyylikäs akateeminen, hyvätuloinen ja hyvännäköinen virkanainen.
25 vuotta yhdessä, kaksi tytärtä ja elämä kunnossa. Rakkautta riittää edelleen.
R A K K A U S !
Eikä kaduta pätkääkään, minua tai miestä.
Rakkaus.Nain käsillään töitä tekevän, komean, rennon,hauskan ja älykkään miehen.Kaiken lisäksi saan loistavaa seksiä...Oltu yhdessä parikymmentä vuotta.
Rakkaus.
Katsos kaikki naiset eivät ole kyynisiä ja laskelmoivia räksytyskoneita, kuten tällä palstalla tuntuu suurin osa olevan.