Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka teet jotakin asiaa ammatiksesi (esim ruuanlaitto, siivous, lastenhoito...), jaksatko panostaa samaan asiaan myös kotonasi?

Vierailija
21.11.2017 |

Mä ite oon siivooja ja kun sitä päivät pitkät hinkkailee toisten nurkkia puhtaksi, niin ei sitä enää kotona niin paljoa jaksa panostaa oman kodin siivoukseen. Näkisittepä mun kämpän. 🙈

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parane äidiksi ruveta, jos ei "jaksaisi" pestiään mahdollisimman kunnialla hoitaa. Nyt kun ovat teienjä niin välillä väsyttää ja pahasti, mutta kai se tästä...panostuksesta sen verran, että en heitä vienyt pieninä päiväkotiin, koska en nähnyt järkeä siinä että joku muu hoitaisi omani ja minä muita. Plus sitten muita juttuja joihin olen panostanut, kuten siihen että pelätä ei kotona tarvitse ja että kerron rakastavani, sen sanominen on tapanani yhä, päivittäin.

Vierailija
2/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös siivooja (yrittäjä) ja siivoan noin parikymmentä kotia viikossa ja silti jaksan vielä siivota omaa kotia. Tietysti arkipäivisin teen vain pakolliset järjestelyt ja pyyhkimiset kun muuta ei työpäivän päätteeksi jaksa, mutta viikonloppuna tehdään viikkosiivous ja pyykin pesut. Nyt pitäsi vielä omat ikkunat pestä jouluksi : /. Onneksi mies tekee arkisin osansa mutta kyllä mulla usein menee koko viikonloppu kotihommissa. Olen vähän siivousaddikti ja siksi tämä työkin, niin kuin mies sanoo - robotti. Osaan myös laiskotella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensairaanhoitaja. Jaksan kyllä, ei ole paljon vaatinut. Välillä lapsi ihmettelee, kun kaikki tuttavat kyselevät multa sairauksista, mutta ei siitä harmia ole.

Vierailija
4/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Teen kasvatustyötä kotona ja koulussa. Oikeastaan tuntuu, että omien lasten myötä opetustyöstä on tullut helpompaa, voi käyttää oman lapsen kanssa käytyjä vääntöjä myös ammatillisen kasvun paikkoina «nyt on tämäkin nähty».

Vierailija
5/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siivoojayrittäjä, jonka kotona käy siivooja 😆

Vierailija
6/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ravintola-alan töitä tehdessäni en edes halunnut nähdä ruokaa tai keittiötä  kotona. Nyt alanvaihdon jälkeen huomaan välillä viettäväni koko  päivän keittiössä kaikenlaisia uusia safkoja kokeillen

Vierailija
7/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan myös työkseni. Kotona nautin joistain siivoushommista, en kyllä kaikista. Esim. Vessaa siivoan usein ja keittön pintoja. Kiillotan mielelläni vessan hanaa ja kaikkia teräspintoja ja peilejä. Käytän siihen mikrokuitu-peililiinaa, ei tarvi mitään pesuainetta, joten on nopea ja kiva homma :) Lattiaa pesen harvoin, n. 1 kk kuussa, koska on puhdas ja ruskea puu näyttää siistiltä, ja puhtailla sukilla kävellään lattioilla.

Se missä vois skarpata, on että heittäis paljon turhaa tavaraa pois. On leluja yms pikkutavaraa niin paljon, että usein ne kertyy lattialle tai pöydille, eikä ikinä jaksais järjestellä. Ois kyl tosi hyvä, jos pian saisin tavaraa karsittua :)

Toinen mikä auttais, ois että lapsikin auttais siivoamaan ja osaisi eri töitä. Hän on kohta 7.v, joten pikkuhiljaa voisi osallistua enemmän.

Vierailija
8/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin aiemmin päiväkodissa lastenhoitajana, mutta vaihdoin vanhusten pariin, koska arki kävi liian raskaaksi. Ensin päiväkodissa 8 h hulinaa ja meteliä ja ammattikasvattamista, ja sitten työpäivän jälkeen hakemaan omat kolme lasta eskarista ja päikystä, ja sama jatkui kotona. Oli tosi raskasta, myönnän. Nyt on kaikki lapsetkin jo koululaisia ja oma alakin on vaihtunut, mutta kauhulla muistelen noita aikoja...

Vierailija
9/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon it-alan ammattilainen (koodaava arkkitehti) ja kotonani en todellakaan käytä tietokoneita tai älylaitteita ollenkaan. Laskutkin maksan töissä, ettei tarvitse kajota vapaa-ajallani laitteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi