V**** Dnan asiakaspalvelu
Jatkuvana soittelevat ja ehdottelevat parempaa ja kalliimpaa liittymää. Eivät lopeta puhelua, ellei itse paina punaista luuria. Suositelkaa jotain toista yhtiötä, jossa asiakaspalvelu pelaa!!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on kuulemma liian vanha telkkari. Ei meinannut tyttömyyjä millään ymmärtää, että mulla ei ole tarvetta netflixille. Kahdenvuoden sitovalla sopimuksella yrittivät myydä mulle hubia, jolle olisi kertynyt kustannuksia 800 e.
Alkoi vituttaa, kun ei millään meinannut uskoa, että ei tarkoittaa ei. Päivitteli vaan, kuinka kallista on sitten joskus, jos joutuu ostamaan uuden telkkarin. Aivan käsittämätön jästipää oli tuo kaupustelija.
Asiakaspalvelutyössä pitäisi kai käsittääkseni kuunnella ensisijaisesti asiakasta, eikä yrittää väkisin myydä jotain, mitä asiakas ei välttämättä tarvitse.
Laitoin dnalle palautetta, että voisi olla kohtelias asiakkaalle ja kuunnella mitä hän sanoo! Päälle vaan puhuvat ja inttävät, että kyllä, et pärjää ilman tätä!
Joo, mulla on kuulemma liian vanha telkkari. Ei meinannut tyttömyyjä millään ymmärtää, että mulla ei ole tarvetta netflixille. Kahdenvuoden sitovalla sopimuksella yrittivät myydä mulle hubia, jolle olisi kertynyt kustannuksia 800 e.
Alkoi vituttaa, kun ei millään meinannut uskoa, että ei tarkoittaa ei. Päivitteli vaan, kuinka kallista on sitten joskus, jos joutuu ostamaan uuden telkkarin. Aivan käsittämätön jästipää oli tuo kaupustelija.
Asiakaspalvelutyössä pitäisi kai käsittääkseni kuunnella ensisijaisesti asiakasta, eikä yrittää väkisin myydä jotain, mitä asiakas ei välttämättä tarvitse.