Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusinkohan juuri jotain karmeaa

Vierailija
21.11.2017 |

Mulla on ollut vähän erikoinen lapsuus ja teini-iässäkään ei pahemmin vanhemmat välittäneet mitä tein ja missä olin.
20 vuotta sitten olin 14v ja meille oli juuri tullut netti ja silloin oli ihan alkeellisia sivustoja, ja oisko ollut irkki (ei irc-galleria) jossa pystyi chattailla muiden kanssa.
Siellä "tutustuin" johonkin melkein saman ikäiseen poikaan joka asui Haminan suunnalla, minä en lähimaillakaan.
No mä halusin mennä häntä tapaamaan ja kumma kyllä se oli mun vanhemmille ihan ok, lähteä vieraaseen kaupunkiin tapaamaan täysin vierasta ihmistä. (Jo tämä melkeinpä järkyttää nyt aikuista minua!)
Lähdin sitten junalla sinne ja tapasin sen pojan ,juteltiin ja tultiin ihan hyvin toimeen keskenämme, vaikka vähän ujoja oltiin kumpikin.
Muistan asuinalueen jossa käveltin, mutta en enää pojan nimeä tms.
Muistan että pojan kotona olisin halunnut jutella pojan kanssa lisää, mutta sen jotenkin yli-innokas isä tuli sinne huoneeseen koko ajan ja lopulta toi muistaakseni jotain punaviinin tapaista meille.
Mä olin ehtinyt koko tapaamisen ja reissun oikeastaan unohtamaan jo ajat sitten, mutta jostain ihan kirjaimellisesti mielen syövereistä muistin sen illan kun kartasta muuta katsoessa jäin Haminaa miettimään ja (nyt ihan oikeesti iskee paniikkikohtaus......) mä tajusin että se ilta loppui siihen punaviinin tapaiseen, jota en edes hörpännyt kuin vähäsen (olen aina vihannut sitä makua).
Mä olisin normaalisti jaksanut höpöttää vaikka koko yön, mutta mä tajusin että mä olisin halunnut jutella mut mulle tuli uni ihan samantien.
Muistan vaan sen nörtin pojan ja sen omituisen yli-innokkaan isän ojentamassa mulle sitä lasia...
Mulla on yhden toisenkin tapauksen kohdalla käynyt niin, että mieli blokkasi pois mitä oikeasti tapahtui ja traumoja selvitellessä se hiukan on palautunut mieleen.
Ja nyt kävi selkeesti sama... Mua oksettaa että mä tajusin, että mä oon ollut silloin tiedottomana jossain vieraitten kanssa. Hyi helvetti.
Mä tärisen, mun oli pakko saada kerrottua tästä jollekin... Sori jos ei nyt tullut ihan järjellistä tekstiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haminaan ei pääse junalla.

Vierailija
2/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko siis että siihen punaviiniin oli lisätty jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haminaan ei pääse junalla.

Mä menin Kotkaan sillä junalla, ja se asui muistaakseni Kotkan ja Haminan välillä, ei välttämättä just Haminassa. 

Vierailija
4/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä stoori ja oikein uskottava, mutta vähän häiritsee kun hyvin kirjoitettuun juttuun laitat juuri siinä "huippukohdassa" (ja nyt iskee paniikkikohtaus) jos paniikkikohtaus iskee et kirjoita rauhallisesti asiaa sulkuihin ja jatka harkittua tekstiä sen jälkeen.

Vierailija
5/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tuolloin jäänyt miettimään asiaa sen enempää. Kotimatkalla istuit ihan tyytyväisenä vaikket muista mitään mitä pojan luona tapahtui.

Vierailija
6/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko siis että siihen punaviiniin oli lisätty jotain?

Taatusti. Ja siis en litkinyt sitä niin että olisin sammunut.

Muistan vaan kun harmittelin, että olisin halunnut jutella mut nukkumatti tuli...

Ja se isä sitä tyrkyttämässä... Enkä koskaan oo siitä mausta tykännyt, mutta kohteliaisuudesta en kieltäytynyt, että hyi en tykkää...

Mua karmii tää siksikin,koska mun omat lapset alkaa olemaan jo isoja, enkä ikimaailmassa päästäis niitä tuon ikäisenä jonkun ventovieraan luo. Mun mutsi se vaan antoi junarahan ja sanoi heipat. Huhhuh.

Vierailija
7/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon tämän tarinan. On mahdollista että sinut huumattiin. Ja että se oli jopa suunniteltua. Soitappa raiskauskriisikeskukseen. Käsittele tämä asia. Nämä ovat pahoja kun ne painuvat alitajuntaan.

Minullekin kävi niin että naimisissa oleva ukko kutsui kotiinsa ja en ollut koskaan käyttänyt alkoholia ja hän tarjoili. Join vähän ja heräsin ilkosillani ukon vessassa jossa hän uhkasi paloitella minut vessanpyttyyn. Ja kiroili ettei pääse. Inusta nyt eroon ennen rouvan tuloa ja kutsui poliisit.

Minut vietiin yöksi putkaan eikä poliisi ikinä kysellyt mitä oli tapahtunut vaikka operaattorilta olisi ollut helppoa selvittää siihen aikaan kuka minut sinne kutsui. Kun yritin asiaa myöhemmin ko miehen kanssa selvittää oli hän kertonut rouvallee että olin käynyt häiriköimässä heillä... ja koko juttu oli ihan painajaisesta. Siinä alkoi nuori elämä karmeimmalla mahd tavalla.

Vierailija
8/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tuolloin jäänyt miettimään asiaa sen enempää. Kotimatkalla istuit ihan tyytyväisenä vaikket muista mitään mitä pojan luona tapahtui.

En muista yhtään mitä oon kotimatkalla ajatellut.

Mutta mulla on tosiaan vähän vastaavasta ikävä kyllä muutakin kokemusta... Ootko koskaan kuullut siitä että mieli blokkaa liian rankat asiat pois mielestä?

Mulla on ihan oikeesti ikävä kyllä käynytkin niin.

Tajuan kyllä että tää kuulostaa hämärältä, mutta mä oikeesti tärisen. Oli pakko saada tää ulos. Ja joo ei tule näköjään kovin ymmärrettävässä muodossa ulos tää.

Vierailija
9/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla myös valemuisto. Googlaa.

Vierailija
10/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin asioiedn vaan pitää antaa olla. Jos 20v meni hyvin niin mitä sitä miettimään.

Vierailija
11/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon tämän tarinan. On mahdollista että sinut huumattiin. Ja että se oli jopa suunniteltua. Soitappa raiskauskriisikeskukseen. Käsittele tämä asia. Nämä ovat pahoja kun ne painuvat alitajuntaan.

Minullekin kävi niin että naimisissa oleva ukko kutsui kotiinsa ja en ollut koskaan käyttänyt alkoholia ja hän tarjoili. Join vähän ja heräsin ilkosillani ukon vessassa jossa hän uhkasi paloitella minut vessanpyttyyn. Ja kiroili ettei pääse. Inusta nyt eroon ennen rouvan tuloa ja kutsui poliisit.

Minut vietiin yöksi putkaan eikä poliisi ikinä kysellyt mitä oli tapahtunut vaikka operaattorilta olisi ollut helppoa selvittää siihen aikaan kuka minut sinne kutsui. Kun yritin asiaa myöhemmin ko miehen kanssa selvittää oli hän kertonut rouvallee että olin käynyt häiriköimässä heillä... ja koko juttu oli ihan painajaisesta. Siinä alkoi nuori elämä karmeimmalla mahd tavalla.

Kiitos, oikeesti! Ja herranjumala mitä sulle on tapahtunut!

Mun pitää saada jotenkin pää kasaan... Ihanko oikeesti meinaat että tää ois sellainen juttu että vois soittaa? Mä oon aina tottunut siihen että koitan vaa kestää. Kuten varmaan voi huomata niin vanhemmista ei oo apua ollut, ei ne oo välittänyt.

Vierailija
12/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla myös valemuisto. Googlaa.

Jep. Ja aika todella muuttaa muistoja. Esimerkiksi itselle käy niinkin pienissä asioissa kuin lauluissa että muistan ne aivan erilaisina sävyiltään ja melodialtaan kun ne todellisuudessa on ollut. 

Vierailija
13/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ku nyt tuli tuo asia mieleen ja sait kirjotettua sen ulos!

Kyllä se siitä.

Vierailija
14/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olin nippa nappa 17 lukioon päässyt ja ukko n 40 -50 jotain. Ja on voinut raiskata sillä ei mitään havintoa vaatteitten riisumisesta itselläni. En anna ikinä poliisille anteeksi ettei minulta edes kysytty mitään vaan nakattiin kylmään putkaan yöksi. Ukko ei kertonut että on yhä naimisissa ja houkutteli minut luokseen.

Sitten myöhemmin jäin jumiin henkisesti asiaan ja yritin ottaa ukkoon yhteyttä selvittääkseni asiaa mutta hän vaan rouvansa kanssa väitti minun häiriköivän lisää. Ja uhkasi kuristaa minut päälle käyden kimppuunkin kerran osoittaakseen että on tosissaan. Minulle jäi kaulaan kummallinen tunne ja myöhemmin kaulalta havaittiin kilpirauhasen vaurio! Ja se toinen leikattiin.

On se hurjaa näin jälkeenpäin ajatellen miten poliisi toimi.

Vierailija
15/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin asioiedn vaan pitää antaa olla. Jos 20v meni hyvin niin mitä sitä miettimään.

Voitko kuvitella, ymmärrän sun pointin.

Mut se siinä onkin kun ei oo mennyt 20v hyvin. Mulla on jäänyt vaikka mitä traumoja erinäisistä asioista ja nyt vihdoin kun alan olemaan kunnossa ja mulla on läheisiä ketkä kuuntelee mua jne., nää on alkanut purkautumaan.

Vierailija
16/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut edes ylioppilas vielä ja Suomen poliisi petti koko perusturvallisuuteni perusteellisesti.

Kun myöhemmin Lahti murhattiin Ulvilassa ja Puputti löytyi hukkuneena niin tiedän jo että poliisiin ei voi luottaa ollenkaan.

Vierailija
17/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa taphtuu karmeita asioita. Ja poliisien auttamana. Nyt Turussa tuupitaan...

Vierailija
18/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus ja hulluus; luultavasti vähän kaikilla on tullut tehtyä hulluuksia nuorena. Miten sitä on oikeasti tullut tehtyä ihan järjettömiä ja luotettua vaikka mihin. Ei onnistuisi enää nyt aikuisena.

Anna mielen purkaa pahat muistot, onneksi kaikki on nyt hyvin.

Vierailija
19/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olin nippa nappa 17 lukioon päässyt ja ukko n 40 -50 jotain. Ja on voinut raiskata sillä ei mitään havintoa vaatteitten riisumisesta itselläni. En anna ikinä poliisille anteeksi ettei minulta edes kysytty mitään vaan nakattiin kylmään putkaan yöksi. Ukko ei kertonut että on yhä naimisissa ja houkutteli minut luokseen.

Sitten myöhemmin jäin jumiin henkisesti asiaan ja yritin ottaa ukkoon yhteyttä selvittääkseni asiaa mutta hän vaan rouvansa kanssa väitti minun häiriköivän lisää. Ja uhkasi kuristaa minut päälle käyden kimppuunkin kerran osoittaakseen että on tosissaan. Minulle jäi kaulaan kummallinen tunne ja myöhemmin kaulalta havaittiin kilpirauhasen vaurio! Ja se toinen leikattiin.

On se hurjaa näin jälkeenpäin ajatellen miten poliisi toimi.

Asiasta on lääkärintodistus leikkauksesta, että kilpirauhasessa oli ylimääräinen vaurio. Se tuli ukon kuristamisesta!

Mutta takaisin ap kokemaan. Käsittele asia soita sinne kriisikeskukseen ja puhu koko juttu semmoisenaan kuin se meni. Tee se itsesi takia.

Vierailija
20/25 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus ja hulluus; luultavasti vähän kaikilla on tullut tehtyä hulluuksia nuorena. Miten sitä on oikeasti tullut tehtyä ihan järjettömiä ja luotettua vaikka mihin. Ei onnistuisi enää nyt aikuisena.

Anna mielen purkaa pahat muistot, onneksi kaikki on nyt hyvin.

Juuri näin, kyllä sitä nuorena on ollut hyväuskoinen eikä mitään vaaroja nähnyt missään.

Nyt aikuisena kauhistelen että kaikkea sitä on hitto vieköön ollutkin.

Tää iskee muhun siksikin, kun oon näin aikuisena tajunnut minkälainen koti mulla oli ja minkälainen vahenmpi haluan nyt olla omille muksuille... Eihän vanhemmat kaikkeen pysty vaikuttamaan,mutta oisivat nyt hitto vieköön edes välittäneet....

Joo, sen verran hyvin että mulla on esim. todella ymmärtäväinen mies, suunnilleen ainoa kenelle voin näistä puhua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi