Miten neuvotte sinkkumiestä, kun ihastus alkoikin seurustelemaan?
Olen miespuolinen sairaanhoitajaopiskelija ja luokalla suurin osa, lähes kaikki on naisia. Olin aika varma, että tällaisesta paikasta kumppani löytyy, mutta ei sittenkään. Moni seurusteli jo ennen koulun alkua ja noni alkoi sen aikana. Nyt on menty naimisiin, muutettu yhteen ja joku sai jo lapsenkin. Nyt oli viimeinen niitti, kun nainen, jonka kanssa oli vähän sutina, alkoikin seurustella ja luin siitä Facebookissa.
Eli mitä minun nyt pitää tehdä?
Pitääkö vaan mennä rohkemmin ilmaisemaan kiinnostus ja myöntää niille, joiden kanssa haluaisi aikaa viettää ja tutustua? Lyöttäytyä opiskelijabileissä seuraan ja juottaa ja houkutella mukaan? Yrittää vaan lisää. Onhan noita kumppaneita jätetty uuden takia ennenkin mutta alkaa tuntumaan jo toivottomalta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen löytänyt kaikki kumppanini tosta vaan ilman, että tiesin edes ennen heidän olevan kiinnostuneita minusta. Koskaan ei ole tarvinnut etsiä, joten lopeta sinäkin etsintäsi ja keskity vaan elämään.
Lisää se tärkein yksityiskohta; olet nainen!
Niin,kauniit naiset ihmettelevät miksei mies löydä helposti kumppania.
Naisena on aika tottunut siihen, että miehet kyllä osoittavat aika nopeasti kiinnostuksensa jos sitä on. Jos odottaa liian kauan, ajautuu kaveriksi. Jos sitten vielä vuosikausia odotellaan ennen ihastuksen tunnustamista niin olo on enemmän pettynyt kuin ilahtunut: miksi valehteli? Miksei heti alkuun kertonut? Jotenkin se luottamussuhde ja avoimuus katoaa siinä tilanteessa, kun toisella onkin ollut jotain taka-ajatuksia.
Ei sitä sitten pidemmän ajan jälkeen osaa ajatella kaveria kovin seksuaalisessa mielessä, vaikka hyvä tyyåpi olisikin.
Neuvomishalut katosivat välittömästi, kun luin tämän.